Tusk otoczony dworem klakierów

Data: 2010-10-06 11:24:56
Autor: u2
Tusk otoczony dworem klakierów
... czyli Pan Premier bywa mściwy, potrafi być bezwzględny. Zupełnie
niepolskie cechy :

http://fakty.interia.pl/polska/news/tusk-bywa-msciwy-potrafi-byc-bezwzgledny,1540844

"Według niego, zauroczenie partią Tuska mija. Teraz ludzie zaczynają
pytać: co rząd zrobił przez ostatnie cztery lata? "Jeżeli premier
zapowiedział przeprowadzkę do Sejmu i wielką ofensywę, to wygląda to na
kolejny napompowany propagandowy balon, z którego powoli uchodzi
powietrze. Rząd działa tak: skoro nie mamy co powiedzieć ani nie
wprowadzamy żadnych zmian, to przynajmniej mieszajmy łyżką w kubku
herbaty bez cukru. Bardziej słodko nie będzie, ale przynajmniej będzie
wrażenie, że premier i rząd starają się" - ocenia szef SD."

Data: 2010-10-06 11:30:14
Autor: Miglanc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cac406b$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli Pan Premier bywa mściwy, potrafi być bezwzględny. Zupełnie
niepolskie cechy :

Wyganie kilkuset milionów w 2 wieczory i kupienie kilkustet hektarów lasu to to takie polskie. Tak jak oddawanie za bezcen ziemi klechom!!!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 12:14:27
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac41a2$0$22812$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
idz pogadaj z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-06 12:41:09
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hhts$un8$1news.onet.pl...

[...]

Głupi GNOJU! Odpisywałem u2, a nie tobie!!!! Jakiego grzyba wpieprzasz się pomiędzy wódkę, a śledzia? Zupełnie cię juz popierzyło?

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:23:22
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac5241$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no ale dlaczego nie chcesz pogadac z psami na smietniku a tu dupe wszystkim zawracasz. nigdy nic ciekawego kundlu nie miales do powiedzenia.
awe

Data: 2010-10-06 13:31:36
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8hlu9$cbe$1news.onet.pl...
no ale dlaczego nie chcesz pogadac z psami na smietniku a tu dupe wszystkim zawracasz. nigdy nic ciekawego kundlu nie miales do powiedzenia.
awe

Mówiłem ci już, kundelki to twoje towarzystwo. Miałeś być grzeczny, a ty co? Znów się biesisz? Awe,awe. Czy w tym twoim Sopocie wszyscy są takimi pawianami?

--

Zahir

Data: 2010-10-06 05:14:26
Autor: zbig
On 6 Paź, 13:31, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i8hlu9$cbe$1news.onet.pl...

> [...]

Mówiłem ci już, kundelki to twoje towarzystwo. Miałeś być grzeczny, a ty co?
Znów się biesisz? Awe,awe. Czy w tym twoim Sopocie wszyscy są takimi

No, no, spokojnie. Trójmiasto zamieszkują ludzie w przeważającej
liczbie do rzeczy, o czym mogą świadczyć wyniki kolejnych wyborów. Ta
zasmarkana niedojda awe, co to nie może znaleźć pracy w
Trójmieście(!!!) to jakaś przybłęda z Kolbud albo innych Skarszew..

Data: 2010-10-06 14:04:44
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac5e14$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami szczylu a mi tu dupy nie zawracaj
awe

Tusk otoczony dworem klakierów