Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tusk poĹźegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd

Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd

Data: 2019-02-08 05:14:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 13:43:35 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obalić jego rząd

Liczył głosy w świetle kamer, w tym czasie Macierewicz z zausznikami próbował uruchomić Jednostki Nadwiślańskie.

Mniejszościowy rząd został odwołany w normalnym sejmowym głosowaniu, a planowany zamach stanu spalił na panewce.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 14:56:04
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Mniejszościowy rząd został odwołany w normalnym sejmowym głosowaniu, a planowany zamach stanu spalił na panewce.

Tajne głosowanie w takiej sprawie jest pijarową porażką..
Dało się ujebać ten rząd bez utajniania.

Data: 2019-02-08 16:02:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 23:56:05 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]

> Tajne głosowanie w takiej sprawie jest pijarową porażką.
Dało się ujebać ten rząd bez utajniania.

Nocnik, to nie było żadne "tajne" głosowanie. Glosowanie nad odwołaniem odbyło się w sali obrad. To co zmontował Kurski to kuluarowe rozmowy i negocjacje poprzedzające właściwe głosowanie. I trudno tu mówić o tajności, skoro wszystko było filmowane. Gdyby wszystko odbywało się tajnie, to Kurski miałby g.. a nie materiał na film.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 16:27:50
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd
Masz liste tych co glosowali za odwolaniem? Nie masz. Szkoda bo to byla czerwona banda i stworzona przez nia i oplacana demokratyczna opozycja. Olszewski za bardzo wyskoczyl przed orkiestre i musieli, zeby zachowac mozliwosc uwlaszczania sie na majatku narodowym i/lub przypucowania sbeckich kapusiow ktorzy siedzieli w sejmie, ujebac inicjatywe stworzenia uczciwego panstwa.

Data: 2019-02-09 00:20:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 9 lutego 2019 01:27:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Dobrze wiesz, że nie takiej listy gdyż elektroniczny system glosowania z rejestracją pojedynczych głosów wprowadzono wiele lat później. Głosowanie odbylo się zgodnie z obowiązującymi wówczas regułami. Głosowanie odbyło się na sali obrad a nie w kuluarach jak to wam wmawiają

--
Bruno

Data: 2019-02-09 09:14:42
Autor: `Pajdak
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:992ac31c-508e-4816-a9f2-dec2a31e7eb5googlegroups.com...
[...]

Nie bluzgaj!

Za obaleniem rządu głosowało PC. Kto był szefem?  ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-02-08 14:59:10
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Hi, hi, hi, jeszcze ktoś w to uwierzy :) Dobrze, że dla mnie historia nie jest stara. To taka sama bajka, jak z tym, że Jaruzelski wprowadził stan wojenny, żeby uchronić Polskę przed wkroczeniem Ruskich, kiedy oni tu cały czas byli i odmówili zbrodniarzowi interwencji w Polsce....

boukun

Data: 2019-02-08 14:51:19
Autor: Bruno Brunowski
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd
Masz rację, ma szczęście jest jeszcze paru ludzi, którzy nie uczą się historii z partyjnych broszur.

"Dla mnie to jest jedna z najważniejszych postaci opozycji demokratycznej w epoce PRL-u. To jest człowiek, który zaczynał swoją karierę publiczną w 56., kiedy w tygodniu ,,Po prostu" napisał słynny artykuł upominający się o ludzi Armii Krajowej, o ich rehabilitację
-- mówił o zmarłym dzisiaj Janie Olszewskim na antenie RMF FM prof. Antoni Dudek.
Profesor przyznał, że ma więcej zastrzeżeń do samego rządu Olszewskiego.
Jan Olszewski stanął na czele rządu mniejszościowego i przez parę miesięcy nie był w stanie poszerzyć koalicji, która by uratowała ten rząd przed upadkiem
-- powiedział, dodając, że sama ,,noc teczek" nie zaprowadziła rządu do upadku.
Gdyby Jan Olszewski w ogóle nie podjął tej lustracji, to ten jego rząd upadłby w ciągu następnych kilkunastu dni. Pewna legenda lustracyjna przekreśliła słabości tego rządu
-- dodał.
Gość Tomasza Skoro podkreślił, że dzisiaj wiemy o wiele więcej o rządzie Jana Olszewskiego.
Tam wychodzi Jan Olszewski jako człowiek, który miał dobre intencje, ale nie bardzo był w stanie zapanować nad tą materią państwową. Problem polega na tym, że wcześniej zawsze pracował w pojedynkę, był adwokatem. Nagle stanął na czele ogromnej machiny. On trochę był zagubiony
-- zaznaczył profesor."

https://wpolityce.pl/polityka/433155-prof-dudek-rozwiewa-watpliwosci-ws-tasm

--
Bruno

Data: 2019-02-09 09:13:41
Autor: `Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3k1vg$1a4m$1gioia.aioe.org...
[...]

Bzdura.

Dziadek opowiadał mi, że na własne oczy widział pociągi towarowe jadące od wschodniej granicy załadowane ruskimi czołgami i wojskiem. Kiedy doszło do spotkania Jaruzelski - Glemp  pociągi z ruskim wojskiem zostały wycofane. Dzis PiS wciska motłochowi, że to własciel kota uratował Polskę.

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:14:28
Autor: boukun
Użytkownik "`Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziadek powinien książki dla wnuków pisać :)

boukun

Data: 2019-02-09 10:28:47
Autor: Pajdak.
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3m5lm$h1v$1gioia.aioe.org...
[...]

Wierze dziadkowi, a nie obecnej urbanowskiej propagandzie PiS.

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:15:58
Autor: u2
W dniu 09.02.2019 o 09:13, `Pajdak pisze:
[...]

--
George Orwell :

Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd