Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy

Data: 2019-02-05 18:23:12
Autor: Lord Donald
[...]

Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to perfidna i groźna forma przemocy, której ofiarami jesteśmy wszyscy. I wszyscy powinni solidarnie, w ramach prawa, przeciw temu kłamstwu protestować

https://wpolityce.pl/polityka/432407-tusk-podgrzewa-atmosfere-po-ataku-na-ogorek?fbclid=IwAR1DWBMIrm8IyqAjqXAtlayANckagJYlbLBpMTrYVPuKuparvSy5pX2h1Uc

Koryto się kończy, trzeba wracać. Oj nie miło mu się zrobi jak będzie musiał po powrocie wrócić do swojego pierwotnego zajęcia, malowanie kominów. To drze ryja, marzy o przewrocie aby jago resortowe świnie przygonić znów do koryta.

Data: 2019-02-05 11:21:22
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
Kto to jest Tusk?

Data: 2019-02-05 11:41:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
W dniu wtorek, 5 lutego 2019 20:21:23 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Kto to jest Tusk?

Odpowiem Tobie na pytanie facecją staropolską:

Król Jan III Sobieski przed następującym sejmem kazał sobie w izbie zwyczajnie senatorskiej tron postawić, wyszedł zobaczyć, jak był postawiony, aż widzi na wierzchu napis K.J.E.P. Pyta, kto to zrobił.
- Błazen Wesołowski.
- Bij zabij pogańskiego syna!
- Najjaśniejszy Panie - odpowie Wesołowski - każda z tych liter znaczy: Król Jan Europy Pan.
Jako takiemu przebaczył Król i odtąd to było razem oboje w przysłowiu.

Data: 2019-02-05 20:49:28
Autor: u2
W dniu 05.02.2019 o 20:41, J. A. K. pisze:
- Najjaśniejszy Panie - odpowie Wesołowski - każda z tych liter znaczy: Król Jan Europy Pan.
Jako takiemu przebaczył Król i odtąd to było razem oboje w przysłowiu.

Jaśniepan Ale Klewiak

:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-11 11:27:59
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> Jako takiemu przebaczył Król i odtąd to było razem oboje w przysłowiu.

chyba wam już nic innego nie pozostało oprócz obsikiwania nogawek :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-11 13:04:11
Autor: Pajdak
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy

Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:tgj26edj1k69gnjalr9amt1o80ukm6d5lj4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Jaśniepan Ale Klewiak
:)))))))))))))

chyba wam już nic innego nie pozostało oprócz obsikiwania nogawek :DDDDD

Ta "dzicz" - (c) J.Brudziński - siedzi po uszy w szambie. Utonie ale będzie
chwalić swego idola.

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_krFVNz1sdQYofVhTrf9Mu3wFxnGqSkFr,w400.jpg

--
Pajdak

Data: 2019-02-05 20:24:47
Autor: u2
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
Kto to jest Tusk?

po kaszubsku piesek nierasowy:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-05 12:33:01
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
Powaznie? Ja Cie nie moge.

Data: 2019-02-11 11:27:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Tusk?

kto taki na widok którego robicie w pieluchy :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-11 12:58:12
Autor: Pajdak
pajac "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:hfj26e9rffupfc19101kve45q2hr15qper4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Kto to jest Tusk?

kto taki na widok którego robicie w pieluchy :DDD

To ktos taki komu Jasio Sz.  zenkiem się nazywający nie jest godzien nawet czyścić mu buty.

--
Pajdak

Data: 2019-02-11 11:26:49
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk podgrzewa atmosferę po ataku na Ogórek: Kłamstwo organizowane przez władzę za publiczne pieniądze to groźna forma przemocy
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

https://wpolityce.p

tak z czystej ciekawości - ty rzeczywiście czytasz do szambo dla ułomnych czy
tylko przeklejasz za 2zł / sztuka ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy