Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Data: 2011-09-21 23:49:34
Autor: Antenka
Tusk popiera łamanie praw człowieka?
Polski rz±d murem za Izraelem
=======================
"Stosunek polskiego rz±du do reżimu izraelskiego i jego działań
obrazuje również deklaracja premiera Donalda Tuska, który zapewnił, że
Polska nie poprze palestyńskiego projektu utworzenia niepodległego
państwa i wej¶cia w skład Organizacji Narodów Zjednoczonych.

O członkostwo w Organizacji Autonomia Palestyńska występuje na forum
Zgromadzenia Ogólnego ONZ. Veto w tej sprawie i zablokowanie tych
starań w Radzie Bezpieczeństwa zapowiedziały Stany Zjednoczone.

Premier Tusk powiedział, że "zadaniem Polski jest być jednym z tych
państw, które nie powinny pozwolić na jaki¶ wzrost zagrożenia wobec
państwa Izrael". Uważamy, że to jest jednak jedno z niewielu
demokratycznych państw, jest to jednak wspólnota, która żyje mniej
więcej zgodnie ze standardami, jakie przyjęli¶my w Europie".

 Demokratyczne państwo żydowskie, które na przestrzeni lat i ostatnich
miesięcy dopu¶ciło się wielokrotnych agresji na terytorium swoich
s±siadów, masowych mordów na cywilach, używania zabronionej przez ONZ-
owskie konwencje broni, nielegalnego przetrzymywanie bez s±du tysięcy
Palestyńczyków oraz sankcjonuje tortury, może liczyć na pełne poparcie
rz±du Donalda Tuska".

http://wolnemedia.net/wiadomosci-z-kraju/polski-rzad-murem-za-izraelem/

Kto popiera morderców, sam ma krew na rękach.

A czy to pierwszy raz Tusk bije czołem przed niedemokratycznym
reżimem?
Noc± 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Antenka

Data: 2011-09-22 00:01:23
Autor: Leszczur
On 22 Wrz, 08:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
O członkostwo w Organizacji Autonomia Palestyńska występuje na forum
Zgromadzenia Ogólnego ONZ. Veto w tej sprawie i zablokowanie tych
starań w Radzie Bezpieczeństwa zapowiedziały Stany Zjednoczone.

A że Polska jest "głównym" sojusznikiem USA w Europie....

[...]

No i co w tym jest niezrozumiałego?

[...]

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela maj± państwa s±siaduj±ce? Bo o
ile mnie pamięć nie myli to nie jest to czysta przyjaĽń i wola
współpracy. Ba - w tym konflikcie już dawno nie ma podziału na
atakuj±cych i atakowanych.

A czy to pierwszy raz Tusk bije czołem przed niedemokratycznym
reżimem?

Rozumiem, że reżim demokratyczny byłby już OK?

Noc± 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Zbója Madeja chyba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 09:04:30
Autor: boukun
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał ...

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela maj± państwa s±siaduj±ce? Bo o
ile mnie pamięć nie myli to nie jest to czysta przyjaĽń i wola
współpracy.

Dlaczego jedno państwo ma istnieć za wszelk± cenę kosztem innego zniewolonego narodu?

boukun

Data: 2011-09-22 00:29:40
Autor: Leszczur
Tusk popiera łamanie praw człowieka?
On 22 Wrz, 09:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa ...

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela maj pa stwa s siaduj ce? Bo o
ile mnie pami nie myli to nie jest to czysta przyja i wola
wsp pracy.

Dlaczego jedno pa stwo ma istnie za wszelk cen kosztem innego zniewolonego
narodu?

Skoro zniewolenie jest immanentn± cech± tamtego regionu to flaga pod
któr± do niego dochodzi nie ma znaczenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 13:24:39
Autor: boukun
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0213bb75-240f-461b-8774-5fe546677a90i5g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Zniewolenia tego by nie było, gdyby nie ta jedyna flaga...

boukun

Data: 2011-09-22 15:10:31
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 09:29:40 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

A co z biał± flag±?

--
stevep

Data: 2011-09-23 17:47:47
Autor: Matthew_PL
On 22 Wrz, 03:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> reżimem?

Rozumiem, że reżim demokratyczny byłby już OK?

> Noc± 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Nie ma podziału na atakuj±cych i atakowanych czy tak wła¶nie mamy
my¶leć? To bardzo wygodna laguna my¶lowa i dla zbirów i dla
intelektualistów - moim zdaniem typowa manipulacja medialna. Wystarczy
wrócić do pocz±tku całej historii i zobaczymy co się dzieje. Poza tym
USA zaatakowałyby Iran za 10% rzeczy, które robia władze Izraela
(rękoma swoich obywateli, którym pierze się głowy w ULTRA ACE
WYBIELACZU już od małego, że jak nie my ich to od razu oni nas).
WyobraĽcie sobie że robiłoby takie rzeczy jedno z "młodych państw jak
np.Kososvo. UN oddałoby je natychmiast Serbii a izraelskie działania
s± wci±ż tolerowane. Mało tego, nie przypominam sobie jakichkolwiek
głosów krytyki ale takich wprost, już nie mówi±c o innych
dyplomatycznych wirtualnych krokach jak potępienie, ostrzeżenie,
blokada gospodarcza itp. Czy to wszystko nie jest zastanawiaj±ce? :)))

Pozdro Pozdro!
maczikszcz

Data: 2011-09-22 09:01:50
Autor: boukun
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał
[...]

I ma swoich przedstawicieli nawet w knesejmie... i rz±dzie judeopolonii...

boukun

Data: 2011-09-22 09:13:16
Autor: Zahir
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:93708b14-09ad-434d-a57b-c2f072db25a1d12g2000vba.googlegroups.com...
Polski rz±d murem za Izraelem
========================

[...]

Czy zamachy organizowane przez Hamas to łamanie praw człowieka czy wyzwolenie Żydów spod okupacji żydowskiej?

--
Zahir

Data: 2011-09-22 09:16:59
Autor: Janek
Użytkownik - Zahir napisał:
Czy zamachy organizowane przez Hamas to łamanie praw człowieka czy
wyzwolenie Żydów spod okupacji żydowskiej?

Analogia z dupy wzięta. IdĽ się pobawić ry¶kiem. :-D

Data: 2011-09-22 11:28:30
Autor: Zahir
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Janek" <lonczymy@siem.w.bulu.po> napisał w wiadomo¶ci news:j5endb$mgm$2news.onet.pl...
Użytkownik - Zahir napisał:
Czy zamachy organizowane przez Hamas to łamanie praw człowieka czy
wyzwolenie Żydów spod okupacji żydowskiej?

Analogia z dupy wzięta. IdĽ się pobawić ry¶kiem. :-D

Nie moja sprawa co wydłubujesz paluchem z odbytu popierdoleńcu pisowski.

--
Zahir

Data: 2011-09-22 13:50:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-22 08:49, Antenka pisze:
A czy to pierwszy raz Tusk bije czołem przed niedemokratycznym
reĹĽimem?
Nocą 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Antenka

Tak się składa że Tusk nie tylko popiera, ale sam łamie prawa człowieka w kraju, stosując odpowiedzialność zbiorową. :-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-09-22 15:09:36
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 13:50:00 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Tak się składa że Tusk nie tylko popiera, ale sam łamie prawa człowieka  w kraju, stosuj±c odpowiedzialno¶ć zbiorow±. :-(

Pozdrawiam:-)

A gdzie ta zbiorówka jak taki idiota jak ty chodzi bez kaftana?

--
stevep

Data: 2011-09-22 22:01:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-22 15:09, stevep pisze:
[...]

A gdzie ta zbiorĂłwka jak taki idiota jak ty chodzi bez kaftana?

Bez komentarza, Dosyć mam tych twoich wulgaryzmów. Swoje frustracje wylewaj gdzie indziej.

Data: 2011-09-23 02:22:24
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 22:01:18 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I ja cieszę, więc spierdalaj.

--
stevep

Data: 2011-09-22 15:41:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5f7bp$1gv$1news.onet.pl...
[...]

Jak sięgnę pamięcią, to jeśli na jakimś stadionie drzewiej odbywały się burdy prowokowane i przeprowadzane przez kiboli podczas meczy ligowych, to ten stadion był zamykany na ileś tam meczy i klub, który nie potrafił dopilnować porządku dostawał finansowo w plecy.

Jak sądzisz - była to odpowiedzialność zbiorowa?

ps Kibice czy kibole to jest semantyka. Wszyscy wiedzą o co biega, tylko niektórzy palą głupa. Ty też palisz głupa, a wiesz doskonale, że chodzi o bandziorów, których ty bronisz niczym p. Kempa.

Data: 2011-09-22 22:00:11
Autor: jadrys
[...]

Ja z kolei nie pamiÄ™tam ani jednego takiego zdarzenia. Nie byĹ‚o nigdy tak ĹĽeby ktoĹ› okradĹ‚ kibicĂłw z tego za co juĹĽ zapĹ‚acili. KibicĂłw ktĂłrzy nic zĹ‚ego nie zrobili. A ty proszÄ™ - w Bydgoszczy paru rozrabiakĂłw zrobiĹ‚o zadymÄ™ a Tusk wydaje ukaz - ukarać wszystkich kibicĂłw w Poznaniu! i tego ty  bronisz? I na to znajdujesz usprawiedliwienie?

Data: 2011-09-23 02:24:23
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 22:00:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j5f7bp$1gv$1news.onet.pl...
[...]

Jak sięgnę pamięci±, to je¶li na jakim¶ stadionie drzewiej odbywały się  burdy prowokowane i przeprowadzane przez kiboli podczas meczy ligowych,  to ten stadion był zamykany na ile¶ tam meczy i klub, który nie  potrafił dopilnować porz±dku dostawał finansowo w plecy.

Jak s±dzisz - była to odpowiedzialno¶ć zbiorowa?

ps Kibice czy kibole to jest semantyka. Wszyscy wiedz± o co biega,  tylko niektórzy pal± głupa. Ty też palisz głupa, a wiesz doskonale, że  chodzi o bandziorów, których ty bronisz niczym p. Kempa.

Ja z kolei nie pamiętam ani jednego takiego zdarzenia. Nie było nigdy  tak żeby kto¶ okradł kibiców z tego za co już zapłacili. Kibiców którzy  nic złego nie zrobili. A ty proszę - w Bydgoszczy paru rozrabiaków  zrobiło zadymę a Tusk wydaje ukaz - ukarać wszystkich kibiców w  Poznaniu! i tego ty  bronisz? I na to znajdujesz usprawiedliwienie?

Ojejku, biedni niedopieszczeni kibole, zabraniaj± im "pieszczot" przy  pomocy maczet i bejsboli.  :p

--
stevep

Tusk popiera łamanie praw człowieka?