Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Data: 2011-09-22 00:01:23
Autor: Leszczur
Tusk popiera łamanie praw człowieka?
On 22 Wrz, 08:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
O członkostwo w Organizacji Autonomia Palestyńska występuje na forum
Zgromadzenia Ogólnego ONZ. Veto w tej sprawie i zablokowanie tych
starań w Radzie Bezpieczeństwa zapowiedziały Stany Zjednoczone.

A że Polska jest "głównym" sojusznikiem USA w Europie....

Premier Tusk powiedział, że "zadaniem Polski jest być jednym z tych
państw, które nie powinny pozwolić na jakiś wzrost zagrożenia wobec
państwa Izrael". Uważamy, że to jest jednak jedno z niewielu
demokratycznych państw, jest to jednak wspólnota, która żyje mniej
więcej zgodnie ze standardami, jakie przyjęliśmy w Europie".

No i co w tym jest niezrozumiałego?

 Demokratyczne państwo żydowskie, które na przestrzeni lat i ostatnich
miesięcy dopuściło się wielokrotnych agresji na terytorium swoich
sąsiadów, masowych mordów na cywilach, używania zabronionej przez ONZ-
owskie konwencje broni, nielegalnego przetrzymywanie bez sądu tysięcy
Palestyńczyków oraz sankcjonuje tortury, może liczyć na pełne poparcie
rządu Donalda Tuska".

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela mają państwa sąsiadujące? Bo o
ile mnie pamięć nie myli to nie jest to czysta przyjaźń i wola
współpracy. Ba - w tym konflikcie już dawno nie ma podziału na
atakujących i atakowanych.

A czy to pierwszy raz Tusk bije czołem przed niedemokratycznym
reżimem?

Rozumiem, że reżim demokratyczny byłby już OK?

Nocą 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Zbója Madeja chyba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 09:04:30
Autor: boukun
Tusk popiera łamanie praw człowieka?

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał ...

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela mają państwa sąsiadujące? Bo o
ile mnie pamięć nie myli to nie jest to czysta przyjaźń i wola
współpracy.

Dlaczego jedno państwo ma istnieć za wszelką cenę kosztem innego zniewolonego narodu?

boukun

Data: 2011-09-22 00:29:40
Autor: Leszczur
Tusk popiera łamanie praw człowieka?
On 22 Wrz, 09:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa ...

Przypomnij mi jaki stosunek do Izraela maj pa stwa s siaduj ce? Bo o
ile mnie pami nie myli to nie jest to czysta przyja i wola
wsp pracy.

Dlaczego jedno pa stwo ma istnie za wszelk cen kosztem innego zniewolonego
narodu?

Skoro zniewolenie jest immanentną cechą tamtego regionu to flaga pod
którą do niego dochodzi nie ma znaczenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-22 13:24:39
Autor: boukun

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:0213bb75-240f-461b-8774-5fe546677a90i5g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Zniewolenia tego by nie było, gdyby nie ta jedyna flaga...

boukun

Data: 2011-09-22 15:10:31
Autor: stevep
Dnia 22-09-2011 o 09:29:40 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

A co z białą flagą?

--
stevep

Data: 2011-09-23 17:47:47
Autor: Matthew_PL
On 22 Wrz, 03:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> reżimem?

Rozumiem, że reżim demokratyczny byłby już OK?

> Nocą 10 kwietnia 2010r. poklepywał po plecach innego zbója.

Nie ma podziału na atakujących i atakowanych czy tak właśnie mamy
myśleć? To bardzo wygodna laguna myślowa i dla zbirów i dla
intelektualistów - moim zdaniem typowa manipulacja medialna. Wystarczy
wrócić do początku całej historii i zobaczymy co się dzieje. Poza tym
USA zaatakowałyby Iran za 10% rzeczy, które robia władze Izraela
(rękoma swoich obywateli, którym pierze się głowy w ULTRA ACE
WYBIELACZU już od małego, że jak nie my ich to od razu oni nas).
Wyobraźcie sobie że robiłoby takie rzeczy jedno z "młodych państw jak
np.Kososvo. UN oddałoby je natychmiast Serbii a izraelskie działania
są wciąż tolerowane. Mało tego, nie przypominam sobie jakichkolwiek
głosów krytyki ale takich wprost, już nie mówiąc o innych
dyplomatycznych wirtualnych krokach jak potępienie, ostrzeżenie,
blokada gospodarcza itp. Czy to wszystko nie jest zastanawiające? :)))

Pozdro Pozdro!
maczikszcz

Tusk popiera łamanie praw człowieka?