"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!

Data: 2011-01-23 09:53:34
Autor: cyc
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
Nie laskawa pani Gosiewska !. To nie Tusk wyslal Kaczynskiego i pani meza na smierc . Tym ktory to zrobil byl m.innymi pani maz , rowniez ofiara swojej glupoty  . To on kwestionowal publicznie kompetencje pilota , zarzucajac mu tchorzostwo , kiedy ten lecac z prezydentem trzymal sie procedur nie ulegajac naciskom .
Takie wlasnie postawy kilku pisowskich politykow w tym prezydenta i pani meza doprowadzily do katastrofy !. I zeby nie wiem jakie bzdury pani wygadywala , to wina za to ponosza ci ludzie w tym pani maz , ktorzy uwazali sie za nietykalnych i za tych ktorym nawet sam Bog moze " naskoczyc !" .
Uczciwi i myslacy  wiedza , po czyjej stronie lezy wina . Pani tez wie ale to wlasnie ta swiadomosc kaze pani wygadywac te zenujace bzdury , ktore nie tylko nie wybiela pani meza ale spowoduja tylko mocniejsze o przekopnanie o tym , ze wszyscy wyzej wymienieni , powinni byc co najmniej jak najszybciej zapomnieni i przejsc do hitorii na jej niechlubne karty . Winni smierci tylu ludzie nie moga byc nagradzani pomnikami . Takie urojenia moga zrodzic sie tylko w glowach ludzi o specyficznych "zaletach " .

cyc

Data: 2011-01-23 10:13:33
Autor: cytryna
[...]

**********************************

A może ona ma rację:
Gosiewska: Tusk posłał prezydenta Kaczyńskiego na pewną śmierć
"Rząd Tuska posłał na śmierć prezydenta Kaczyńskiego. Piloci mieli błędne informacje, byli dezinformowani, nie mamy wiedzy, jak ten lot był monitorowany na wyższym szczeblu. Rząd powinien podać się do dymisji po takiej katastrofie. Putin z Tuskiem grają wspólną grę. Cały czas nami manipulują. Putin tresuje Tuska i rząd polski, i co jakiś czas pokazuje tę tresurę. Rodziny ofiar smoleńskich od dziewięciu miesięcy, jak i całe społeczeństwo poddawane są dezinformacji metodami rodem z KGB. Premier Tusk posłał prezydenta Kaczyńskiego na pewną śmierć, tak to wygląda – powiedziała w pierwszej części rozmowy z Onet.pl Beata Gosiewska. Na pytanie, czy zamierza przyjąć ćwierć miliona złotych zadośćuczynienia, żona Przemysława Gosiewskiego odpowiedziała: "Na razie to jest propozycja medialna. Ja dowiedziałam się o tym od dziennikarzy. To indywidualna prywatna sprawa każdej z rodzin. Polski rząd próbuje przekonać społeczeństwo, że my żądamy kasy - to przykre. Rząd próbuje nas zdyskredytować. Nikt nas wcześniej nie raczył o tym powiadomić. Premierowi zabrakło taktu i wyczucia po raz kolejny. Tusk mówił, że nie jest robotem wydrążonym z emocji, a tak się właśnie zachowuje. Mamy do czynienia z kolejną manipulacją polskiego rządu, który chce pokazać, że kwestie finansowe są dla rodzin najważniejsze, a przecież to jest nieprawda. Nam nie chodzi o żadne pieniądze". --

Data: 2011-01-23 11:21:16
Autor: jadrys
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
W dniu 2011-01-23 10:13, cytryna pisze:
Nam nie chodzi o
żadne pieniądze".

Nam? No może jej nie chodzi, ale najłatwiej to udowodnić nie biorąc tych pieniędzy..

Data: 2011-01-23 12:21:57
Autor: pluton
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
"Rząd Tuska posłał na śmierć prezydenta Kaczyńskiego.

Jezeli nawet, to ma u mnie plusa :)
Ale zastanowmy sie, jak to ten rząd zrobil.

Piloci mieli błędne
informacje, byli dezinformowani,

Czy to rząd przedstawia informacje pilotom, czy instytut meteorologii
i kontrolerzy na lotniskach ? ?
Czy to rząd zabiera i przydziela  pilotom zdrowy rozsadek, zeby uciekali
na inne lotnisko, kiedy na docelowym nie ma warunkow do ladowania ?

nie mamy wiedzy, jak ten lot był monitorowany
na wyższym szczeblu.

O jakim wyzszym szczeblu mowa ? Tusk mial siedziec przy monitorze
i wydawac komendy pilotom ? Pan Bog mial monitorowac lot ?

Rząd powinien podać się do dymisji po takiej katastrofie.

Dlaczego ?

Putin z Tuskiem grają wspólną grę.

W gargulki.

[...]

Jezeli nawet, to co to ma wspolnego z wypadkiem w Smolensku ?

Nullification

Data: 2011-01-23 11:19:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 09:53, cyc pisze:
[...]

Każe ktoś wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak  od siebie?

Data: 2011-01-23 13:07:53
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 11:19, jadrys pisze:

[...]

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie". KC PC albo pilitbiuro pis kazdemu mowi co i komu ma mowic/pisac.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 05:15:20
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 13:07, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie".
Za to ty platfonska mendo "sam z siebie" wypisujesz tu o chorobie
psychicznej i paranojach pisówców, o jakiejś rzekomo wywoływanej przez
nich wojnie polsko-ruskiej i sterty innych ale Z TEGO SAMEGO
REPERTUARU bredni na temat pisu i kaczora. Dziwnym trafem dziesięciu
nowo przybyłych na grupę antykaczych bęcwałów (a raczej klonów jednego-
dwóch platfonskich fanatyków) oraz zasiedziałe grupowe pełotrolle
wypisuje dokładnie te same brednie co ty.
Wypierdalaj więc ze swoimi pouczeniami i połajankami.
J-23

Data: 2011-01-23 15:47:02
Autor: jedrus
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
W dniu 2011-01-23 14:15, Hans Kloss pisze:

Dziwnym trafem dziesięciu
nowo przybyłych na grupę

Jak jedrus pisal na polityce ty jeszcze na stojaco przechodziles pod stolem.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 07:47:51
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 15:47, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
Jak jedrus pisal na polityce ty jeszcze na stojaco przechodziles pod
stolem.

Ciekawe bajki opowiadasz. Ja tu jestem bodaj od 1997 i palant o nicku
podobnym do twojego pojawiał się sporadycznie jedynie przy okazji
czynienia jakiejś propagandowej zadymy przez aktualnie rządzącą
hołotę. Tyle ze adres majlowy przy tym nicku co i raz to inny miał
więc nie ma żadnych dowodów że ów palant to jedna i ta sama osoba..
J-23

Data: 2011-01-23 15:28:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 13:07, jedrus pisze:

Każe ktoś wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak od siebie?

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie". KC PC albo pilitbiuro pis kazdemu mowi co i komu ma mowic/pisac.

Słuchając wystąpień np. Brudzińskiego to mam wątpliwości czy ktoś poza nim samym wymyśliłby podobne bzdury.

Data: 2011-01-23 13:08:04
Autor: złodziej podatków
> [...]

> cyc

Każe ktoś wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak  od siebie?

Może tak, może nie, to się okaże.  Ewentualnie stwierdzi że była na prochach i miała pomroczność jasną.

Data: 2011-01-23 17:00:24
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihgveu$qus$1news.onet.pl...
[...]

Trudno powiedziec . Jakolwiekby na to nie popatrzec , najprawdopodobniej jest manipulowana jak pozostala czesc ropdzin pisowskich . Jesli nie bezposrednio to posrednio poprzez granie na ich emocjach . Czlowiek w szoku jest sklonny uwierzyc we wszystko co w jakis sposob jest w stanie ukoi bol . Nawet w taka bzdure jak ta o jakiej mowi Gosiewska .
Szok juz dawno minal ale pozostala tyrauma z ktora nie potrafi , nie tylko ona zreszta , sobie poradzic . Przed nia teraz zycie w nieco innym wymiarze niz to, jakie sobie  wymarzyla  odbijajac legalnej zonie meza i rozbijajac rodzine . Luksusy do jakich przywykla bedac zona Gosiewskiwego sie skonczyly a to  boli ja tak samo , jak utrata meza . Stad wynikaja  bezczelne slowa prawnych przedstawicieli czesci rodzin ( dziwne , ze tylko tych zwiazanych z pisem ) twierdzacy , ze " zadoscuczycnienie jest zenujace i skandaliczie niskie " . 250 000 zl , to dla nich skandalicznie niskie pieniadze !.
Ten spektakl zachlannosci , glupoty , chamstwa i politycznej hucpy granej na tragedii , kiedys sie skonczy . Ludzie w koncu ochlona z szoku w jakim dotad sie znajduja  a ktory podtrzymywany  jest przez pare tzw. rodzin  za sprawa konusa , pisowcow i pisolubcow a wtedy na samo haslo " PiS " , "rodzina smolenska"  , powszechnie beda pluc pod nogi tym , ktorzy sie do nich przyznaja !.

cyc

Data: 2011-01-23 11:12:09
Autor: HaMMeR
On 23 Sty, 17:00, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:ihgveu$qus$1news.onet.pl...

> [...]

konusa , pisowcow i pisolubcow a wtedy na samo haslo " PiS " , "rodzina
smolenska"  , powszechnie beda pluc pod nogi tym , ktorzy sie do nich

Jak zwykle u czerwoncow, zabraklo ci umiaru i popusciles sciero
gnojem!
Plucia, to doswiadczysz sam osobiscie i to juz niebawem! Na razie, to
czuj
sie opluty lajdaku...

Data: 2011-01-23 20:49:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 20:12, HaMMeR pisze:

[...]

To raczej zaczyna brakować umiaru bohaterowi tego wątku.

Data: 2011-01-23 20:47:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 17:00, cyc pisze:

[...]

No niestety, trudno się nie zgodzić z taką opinią.

Data: 2011-01-23 14:35:07
Autor: Suworow

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihgqak$8i5$1news.onet.pl...
[...]

Masz rację hanysie, to nie Tusk, a bracia Kaczyńscy są winni tej śmierci!

"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!