"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!

Data: 2011-01-23 11:19:48
Autor: jadrys
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
W dniu 2011-01-23 09:53, cyc pisze:
Nie laskawa pani Gosiewska !. To nie Tusk wyslal Kaczynskiego i pani meza na
smierc . Tym ktory to zrobil byl m.innymi pani maz , rowniez ofiara swojej
glupoty  . To on kwestionowal publicznie kompetencje pilota , zarzucajac mu
tchorzostwo , kiedy ten lecac z prezydentem trzymal sie procedur nie
ulegajac naciskom .
Takie wlasnie postawy kilku pisowskich politykow w tym prezydenta i pani
meza doprowadzily do katastrofy !. I zeby nie wiem jakie bzdury pani
wygadywala , to wina za to ponosza ci ludzie w tym pani maz , ktorzy uwazali
sie za nietykalnych i za tych ktorym nawet sam Bog moze " naskoczyc !" .
Uczciwi i myslacy  wiedza , po czyjej stronie lezy wina . Pani tez wie ale
to wlasnie ta swiadomosc kaze pani wygadywac te zenujace bzdury , ktore nie
tylko nie wybiela pani meza ale spowoduja tylko mocniejsze o przekopnanie o
tym , ze wszyscy wyzej wymienieni , powinni byc co najmniej jak najszybciej
zapomnieni i przejsc do hitorii na jej niechlubne karty . Winni smierci tylu
ludzie nie moga byc nagradzani pomnikami . Takie urojenia moga zrodzic sie
tylko w glowach ludzi o specyficznych "zaletach " .

cyc

Każe kto¶ wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak  od siebie?

Data: 2011-01-23 13:07:53
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 11:19, jadrys pisze:

[...]

Każe ktoś wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak od siebie?

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie". KC PC albo pilitbiuro pis kazdemu mowi co i komu ma mowic/pisac.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 05:15:20
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 13:07, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie".
Za to ty platfonska mendo "sam z siebie" wypisujesz tu o chorobie
psychicznej i paranojach pisówców, o jakiej¶ rzekomo wywoływanej przez
nich wojnie polsko-ruskiej i sterty innych ale Z TEGO SAMEGO
REPERTUARU bredni na temat pisu i kaczora. Dziwnym trafem dziesięciu
nowo przybyłych na grupę antykaczych bęcwałów (a raczej klonów jednego-
dwóch platfonskich fanatyków) oraz zasiedziałe grupowe pełotrolle
wypisuje dokładnie te same brednie co ty.
Wypierdalaj więc ze swoimi pouczeniami i połajankami.
J-23

Data: 2011-01-23 15:47:02
Autor: jedrus
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!
W dniu 2011-01-23 14:15, Hans Kloss pisze:

Dziwnym trafem dziesięciu
nowo przybyłych na grupę

Jak jedrus pisal na polityce ty jeszcze na stojaco przechodziles pod stolem.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 07:47:51
Autor: Hans Kloss
On 23 Sty, 15:47, jedrus <jed...@nospam.btx.pl> wrote:
Jak jedrus pisal na polityce ty jeszcze na stojaco przechodziles pod
stolem.

Ciekawe bajki opowiadasz. Ja tu jestem bodaj od 1997 i palant o nicku
podobnym do twojego pojawiał się sporadycznie jedynie przy okazji
czynienia jakiej¶ propagandowej zadymy przez aktualnie rz±dz±c±
hołotę. Tyle ze adres majlowy przy tym nicku co i raz to inny miał
więc nie ma żadnych dowodów że ów palant to jedna i ta sama osoba..
J-23

Data: 2011-01-23 15:28:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 13:07, jedrus pisze:

Każe ktoś wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak od siebie?

Nikt z czlonkow/sympatykow pis nie pisze "sam z siebie". KC PC albo pilitbiuro pis kazdemu mowi co i komu ma mowic/pisac.

Słuchając wystąpień np. Brudzińskiego to mam wątpliwości czy ktoś poza nim samym wymyśliłby podobne bzdury.

Data: 2011-01-23 13:08:04
Autor: złodziej podatków
> [...]

> cyc

Każe kto¶ wygłaszać tej pani takie bzdury czy ona tak  od siebie?

Może tak, może nie, to się okaże.  Ewentualnie stwierdzi że była na prochach i miała pomroczno¶ć jasn±.

Data: 2011-01-23 17:00:24
Autor: cyc
"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihgveu$qus$1news.onet.pl...
[...]

Trudno powiedziec . Jakolwiekby na to nie popatrzec , najprawdopodobniej jest manipulowana jak pozostala czesc ropdzin pisowskich . Jesli nie bezposrednio to posrednio poprzez granie na ich emocjach . Czlowiek w szoku jest sklonny uwierzyc we wszystko co w jakis sposob jest w stanie ukoi bol . Nawet w taka bzdure jak ta o jakiej mowi Gosiewska .
Szok juz dawno minal ale pozostala tyrauma z ktora nie potrafi , nie tylko ona zreszta , sobie poradzic . Przed nia teraz zycie w nieco innym wymiarze niz to, jakie sobie  wymarzyla  odbijajac legalnej zonie meza i rozbijajac rodzine . Luksusy do jakich przywykla bedac zona Gosiewskiwego sie skonczyly a to  boli ja tak samo , jak utrata meza . Stad wynikaja  bezczelne slowa prawnych przedstawicieli czesci rodzin ( dziwne , ze tylko tych zwiazanych z pisem ) twierdzacy , ze " zadoscuczycnienie jest zenujace i skandaliczie niskie " . 250 000 zl , to dla nich skandalicznie niskie pieniadze !.
Ten spektakl zachlannosci , glupoty , chamstwa i politycznej hucpy granej na tragedii , kiedys sie skonczy . Ludzie w koncu ochlona z szoku w jakim dotad sie znajduja  a ktory podtrzymywany  jest przez pare tzw. rodzin  za sprawa konusa , pisowcow i pisolubcow a wtedy na samo haslo " PiS " , "rodzina smolenska"  , powszechnie beda pluc pod nogi tym , ktorzy sie do nich przyznaja !.

cyc

Data: 2011-01-23 11:12:09
Autor: HaMMeR
On 23 Sty, 17:00, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomo¶cinews:ihgveu$qus$1news.onet.pl...

> [...]

konusa , pisowcow i pisolubcow a wtedy na samo haslo " PiS " , "rodzina
smolenska"  , powszechnie beda pluc pod nogi tym , ktorzy sie do nich

Jak zwykle u czerwoncow, zabraklo ci umiaru i popusciles sciero
gnojem!
Plucia, to doswiadczysz sam osobiscie i to juz niebawem! Na razie, to
czuj
sie opluty lajdaku...

Data: 2011-01-23 20:49:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 20:12, HaMMeR pisze:

[...]

To raczej zaczyna brakować umiaru bohaterowi tego w±tku.

Data: 2011-01-23 20:47:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-23 17:00, cyc pisze:

[...]

No niestety, trudno się nie zgodzić z tak± opini±.

"Tusk poslal prezydenta na pewna smierc " !!