Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głQ1|B‹2Š(mŠbs;č(Ż78ó—

Data: 2019-02-08 13:43:34
Autor: Lord Donald
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głQ1|B‹2Š(mŠbs;č(Ż78ó—
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obalić jego rząd

Donald Tusk pożegnał na Twitterze premiera Jana Olszewskiego. Internauci uznali to za przejaw hipokryzji. Przypomnieli mu, że przyczynił się do obalenia rządu Olszewskiego w czerwcu 1992 r.

https://wpolityce.pl/polityka/433080-tusk-pozegnal-olszewskiego-przypomnieli-mu-nocna-zmiane?fbclid=IwAR3rw_PeTaQkR2AcjLdA6qi3mXbXN7xH5eoDgg910_0agNsQnRKk3hkuKvQ

Oglądałem nocną zmianę. Co by nie mówić nagranie pokazuje w sposób bezsporny kto był umaczany w obalenie jedynego demokratycznego rządu po okrągłym stole, lista osób jest oczywista, to te osoby dokonały tego co tam się nagrały. Widzę że na ten temat jest wiele spekulacji, komuchy, UB, Kiszczaki, itp... widać tym co byli na tym filmie było by na rękę aby ludzie tak myśleli, ale tam właśnie byli oni, ludzie którzy jeszcze do niedawna rządzili naszym krajem, a do dziś w Brukseli wymieniają geszefty z frycami. Nie ma sensu zaklinać historii kiedy odpowiedź jest oczywista, to nie jakieś czerwone krasnoludki zniszczyły nasz kraj, to zdekomunizowane Tuski, Pawlaki, Bolki, itp... ci co rządzili na przemian od 25 lat jako AWS, UW, PO i wieczna PSL, a na czyje zlecenie to dzisiaj doskonale widać, temu komu służyli obalając rząd Olszewskiego temu służą do dziś.

Data: 2019-02-08 05:14:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 13:43:35 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obalić jego rząd

Liczył głosy w świetle kamer, w tym czasie Macierewicz z zausznikami próbował uruchomić Jednostki Nadwiślańskie.

Mniejszościowy rząd został odwołany w normalnym sejmowym głosowaniu, a planowany zamach stanu spalił na panewce.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 14:56:04
Autor: bytomir.torpeksowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Mniejszościowy rząd został odwołany w normalnym sejmowym głosowaniu, a planowany zamach stanu spalił na panewce.

Tajne głosowanie w takiej sprawie jest pijarową porażką..
Dało się ujebać ten rząd bez utajniania.

Data: 2019-02-08 16:02:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 23:56:05 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> [...]

> Tajne głosowanie w takiej sprawie jest pijarową porażką.
Dało się ujebać ten rząd bez utajniania.

Nocnik, to nie było żadne "tajne" głosowanie. Glosowanie nad odwołaniem odbyło się w sali obrad. To co zmontował Kurski to kuluarowe rozmowy i negocjacje poprzedzające właściwe głosowanie. I trudno tu mówić o tajności, skoro wszystko było filmowane. Gdyby wszystko odbywało się tajnie, to Kurski miałby g.. a nie materiał na film.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 16:27:50
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd
Masz liste tych co glosowali za odwolaniem? Nie masz. Szkoda bo to byla czerwona banda i stworzona przez nia i oplacana demokratyczna opozycja. Olszewski za bardzo wyskoczyl przed orkiestre i musieli, zeby zachowac mozliwosc uwlaszczania sie na majatku narodowym i/lub przypucowania sbeckich kapusiow ktorzy siedzieli w sejmie, ujebac inicjatywe stworzenia uczciwego panstwa.

Data: 2019-02-09 00:20:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 9 lutego 2019 01:27:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Dobrze wiesz, że nie takiej listy gdyż elektroniczny system glosowania z rejestracją pojedynczych głosów wprowadzono wiele lat później. Głosowanie odbylo się zgodnie z obowiązującymi wówczas regułami. Głosowanie odbyło się na sali obrad a nie w kuluarach jak to wam wmawiają

--
Bruno

Data: 2019-02-09 09:14:42
Autor: `Pajdak
pajac <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:992ac31c-508e-4816-a9f2-dec2a31e7eb5googlegroups.com...
[...]

Nie bluzgaj!

Za obaleniem rządu głosowało PC. Kto był szefem?  ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-02-08 14:59:10
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Hi, hi, hi, jeszcze ktoś w to uwierzy :) Dobrze, że dla mnie historia nie jest stara. To taka sama bajka, jak z tym, że Jaruzelski wprowadził stan wojenny, żeby uchronić Polskę przed wkroczeniem Ruskich, kiedy oni tu cały czas byli i odmówili zbrodniarzowi interwencji w Polsce....

boukun

Data: 2019-02-08 14:51:19
Autor: Bruno Brunowski
Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypom nieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głosy jak obali ć jego rząd
Masz rację, ma szczęście jest jeszcze paru ludzi, którzy nie uczą się historii z partyjnych broszur.

"Dla mnie to jest jedna z najważniejszych postaci opozycji demokratycznej w epoce PRL-u. To jest człowiek, który zaczynał swoją karierę publiczną w 56., kiedy w tygodniu ,,Po prostu" napisał słynny artykuł upominający się o ludzi Armii Krajowej, o ich rehabilitację
-- mówił o zmarłym dzisiaj Janie Olszewskim na antenie RMF FM prof. Antoni Dudek.
Profesor przyznał, że ma więcej zastrzeżeń do samego rządu Olszewskiego.
Jan Olszewski stanął na czele rządu mniejszościowego i przez parę miesięcy nie był w stanie poszerzyć koalicji, która by uratowała ten rząd przed upadkiem
-- powiedział, dodając, że sama ,,noc teczek" nie zaprowadziła rządu do upadku.
Gdyby Jan Olszewski w ogóle nie podjął tej lustracji, to ten jego rząd upadłby w ciągu następnych kilkunastu dni. Pewna legenda lustracyjna przekreśliła słabości tego rządu
-- dodał.
Gość Tomasza Skoro podkreślił, że dzisiaj wiemy o wiele więcej o rządzie Jana Olszewskiego.
Tam wychodzi Jan Olszewski jako człowiek, który miał dobre intencje, ale nie bardzo był w stanie zapanować nad tą materią państwową. Problem polega na tym, że wcześniej zawsze pracował w pojedynkę, był adwokatem. Nagle stanął na czele ogromnej machiny. On trochę był zagubiony
-- zaznaczył profesor."

https://wpolityce.pl/polityka/433155-prof-dudek-rozwiewa-watpliwosci-ws-tasm

--
Bruno

Data: 2019-02-09 09:13:41
Autor: `Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3k1vg$1a4m$1gioia.aioe.org...
[...]

Bzdura.

Dziadek opowiadał mi, że na własne oczy widział pociągi towarowe jadące od wschodniej granicy załadowane ruskimi czołgami i wojskiem. Kiedy doszło do spotkania Jaruzelski - Glemp  pociągi z ruskim wojskiem zostały wycofane. Dzis PiS wciska motłochowi, że to własciel kota uratował Polskę.

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:14:28
Autor: boukun
Użytkownik "`Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dziadek powinien książki dla wnuków pisać :)

boukun

Data: 2019-02-09 10:28:47
Autor: Pajdak.
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3m5lm$h1v$1gioia.aioe.org...
[...]

Wierze dziadkowi, a nie obecnej urbanowskiej propagandzie PiS.

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:15:58
Autor: u2
W dniu 09.02.2019 o 09:13, `Pajdak pisze:
[...]

lol:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-08 13:51:43
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Cześć i Chwała Bohaterowi! Santo Subito!
2h temu

Żył jak święty, umarł podobnie jak Walentynowicz w nędzy! Oby tylko nie był pochowany w Bazylice obok Budynia w asyście Sławoja, Bonieckiego, Sowy i Wiśni! To byłoby zbezczeszczenie jego zwłok!

J.M.
2h temu

Odchodzą ostatni ludzie z przyzwoitego i patriotycznego pokolenia, a
św.pamięci Jan Olszewski był takim wzorem. Teraz już tylko "ze świecą"
można szukać ludzi podobnych do Niego , a wielka szkoda.Cześć Jego
Pamięci.

Kusy
2h temu

Zawsze jak umiera Wielki Człowiek jakoś tak odruchowo przypominają się ludzie odwrotnej miary.....tak, tak donek o tobie myślę...zakradającym się nocą z grupą zdrajców i zamach czyniących....ty jednak donek czujesz pismo nosem i już coś tam o tym piekle ostatnio bąkałeś...wiedz na pewno !!! kocioł ze smołą czeka a tu na ziemi wieczna nie chwała.....macham do ciebie widłami

boukun

Data: 2019-02-08 14:05:54
Autor: Lord Donald
W dniu 08.02.2019 o 13:51, boukun pisze:
[...]

Już dawno widać że, Tusk ma kompleks Boga, albo wydaje mu się że wiernie służy Angeli, którą za Boga uważa. Tak czy inaczej widać, że przekonany jest że Angele w swojej boskości zbuduje im prywatne niebo, dlatego wszystkich niewiernych zleconej przez ich bogini Angelę, i niewiernych kierowanej przez nią UE, tak manifestacyjne skazuje na piekło. Przyjąć nawet, że ma rację że Agela POsrańców jest boska, to ja nawet pierdolę takie niebo pełne zawisłych gnid POsrańców, chyba nie ma nic gorszego, nawet ognie piekielne Szatana tego nie przebiją.

Data: 2019-02-09 09:09:40
Autor: `Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3ju11$ne2$1gioia.aioe.org...

Żył jak święty, umarł podobnie jak Walentynowicz w nędzy!

I to wszystko wina Tuska i Wałęsy?

Masz sklerozę świniopasie? J.Kaczyński (wtedy PC) nominował ś. Olszewskiego na premiera licząc, że będzie nim rządził z kanapy. Niestety śp. premier okazał się "pryncypialny" i nie pozwolił sobie na to by własciel kota nim rządził. Nie pozwolił na to by PC (późniejsze PiS) zagarnęło społeczny majątek. W obaleniu rządu pomógł mu Macierewicz. Przejrzyj kto głosował za "obaleniem" rzadu! M.in. PC.

Aż tak jesteś śłepy i głupi by wierzyć urbanowskiej propagandzie PiS?

--
Pajdak

Tusk pożegnał Olszewskiego. Internauci przypomnieli mu "nocną zmianę": To ty liczyłeś głQ1|B‹2Š(mŠbs;č(Ż78ó—