Tusk przed Trybunał Stanu

Data: 2018-11-07 21:35:21
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-07 12:53:33
Autor: Bruno Brunowski
Tusk przed Trybunał Stanu
Kukuryźnik wydumał: "ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))"

Ale za co chcesz  go karać!?
Pyza właśnie go przed kamerami przeprosiła za AG i przyznała, że to prokuratura zawaliła.
Śledztwo w sprawie syna umorzone.

Cała nadzieja w komisji ds. wyludzeń VAT.

--
Bruno

Data: 2018-11-07 22:00:58
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
Kukuryźnik wydumał: "ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))"

Ale za co chcesz  go karać!?

ja nie jestem sędzią z waszej ubeckiej nadzwyczajnej kasty, ale zginiecie jak dinozaury:)))))))))))

Data: 2018-11-08 09:33:08
Autor: Pajdak
u2 sędzią w swojej sprawie
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 07.11.2018 o 21:53, Bruno Brunowski pisze:
Kukuryźnik wydumał: "ano, gangsterkę należy przykładnie
karać:)))))))))))))))))"

Ale za co chcesz  go karać!?

ja nie jestem sędzią z waszej ubeckiej nadzwyczajnej kasty,

wiemy, wiemy jestes PRL-owskim "inszynierem" od malowania sufitów w parkach.

ale zginiecie jak dinozaury:)))))))))))

Tyle, ze ty tego już nie dozyjesz ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-07 13:24:40
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk przed Trybunał Stanu
Dac mi go na trzy godziny. Z gwozdziem w kolanie przyznal by sie do tego o czym nie wiedzial. Szkoda ze zrezygnowano z prostych i skutecznych metod.

Data: 2018-11-07 22:46:45
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
Dac mi go na trzy godziny. Z gwozdziem w kolanie przyznal by sie do tego o czym nie wiedzial. Szkoda ze zrezygnowano z prostych i skutecznych metod.

wiadomo gangsterka z pełomafii lubi takie "metody":)))))))

Data: 2018-11-07 15:32:22
Autor: Zenek Kapelinder
Tusk przed Trybunał Stanu
Oczywiscie ze czerwona banda i stworzona i oplacana przez nia demokratyczna opozyja, ktora okazala sie jelopozycja, to mistrzowie takich dzialan. Wielki demokrata miller wynajal amerykanom miejsca na katownie. Nie zebym kochal allachow. Narazil Polakow na bardzo duze niebezpieczenstwo. Arabowie to msciwi ludzie. Chwilowo rozeszlo sie po kosciach ale kto wie co bedzie w przyszlosci jak sobie przypomna albo dowiedza w jakim kraju ich braci torturowano. Na bank od amerykanow na lewo jakas kase za przysluge dostali. I chuj ich obchodzilo co moglo sie stac. Kto wie czy smierc jego syna to nie bylo jakies ostrzezenie ze niewywiazywanie sie z umow bezkarne w swiecie przestepczym nie jest. Lekko liczac dwiescie piecdziesiat miliardow ( 250 000 000 000) zlotych komus poszlo sie jebac bo pomafia przegrala wybory do sejmu i prezydenckie.

Data: 2018-11-08 09:52:24
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
Oczywiscie ze czerwona banda i stworzona i oplacana przez nia demokratyczna opozyja, ktora okazala sie jelopozycja, to mistrzowie takich dzialan.

zdradziłeś się, ty z czerwonej bandy:))))))))))))

Data: 2018-11-08 11:47:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk przed Trybunał Stanu
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

bla bla - chore urojenia :DDD

jak się czujesz chodząc po mieście w którym 3 na 4 mijanych obywateli ma ciebie
za debila?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-08 17:13:52
Autor: Cutivate
Tusk przed Trybunał Stanu
 Na bank od Amerykanów na lewo jakąś kasę za przysługę dostali.<
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Przecież w swoim czasie było o tym głośno w mediach.Rezydent CIA w Warszawie w pudełku kartonowym dostarczył 15 mln USD naszym służbom za tę przysługę.

Data: 2018-11-08 23:11:58
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
W dniu 08.11.2018 o 17:13, Cutivate pisze:
Przecież w swoim czasie było o tym głośno w mediach.Rezydent CIA w Warszawie w pudełku kartonowym dostarczył 15 mln USD naszym służbom za tę przysługę.

wiadomo, wasze służby nabierają się chętnie na kartoniki:)))))))

Data: 2018-11-08 09:15:00
Autor: Pajdak
kanalia zwana zenkiem
bękart ubecki "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:abc17496-ac9d-4d00-9652-6b44bbd0483dgooglegroups.com...
Dac mi go na trzy godziny.

Az tak ci się POdoba!? ;-)))

Z gwozdziem w kolanie przyznal by sie do tego o czym nie wiedzial.

Przyjdzie czas na ciebie ty ubecki skurwysynu!

Szkoda ze zrezygnowano z prostych i skutecznych metod.

Bedziesz zdychać POwoli, w męczarniach. Ból POwykręca ci wszystkie stawy. Będziesz modlić się do swego mzimu w kremlowskim murze by śmierć przyszła szybko. Nic z tego kanalio! Kiedy już zdechniesz wrzuca cię do dołu z gównem.

--
Pajdal

Data: 2018-11-08 03:22:10
Autor: Zenek Kapelinder
kanalia zwana zenkiem
Chwilowo przyszedl czas na brata znanego reddddaktoora. Zostal na niego wydany nakaz aaaaaresztowania.

Data: 2018-11-08 03:29:30
Autor: Bruno Brunowski
kanalia zwana zenkiem
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 12:22:11 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Chwilowo przyszedl czas na brata znanego reddddaktoora. Zostal na niego wydany nakaz aaaaaresztowania.

A wcześniej był nakaz ekstradycji. Nakaz olany przez Szwedów..

Zapomniałeś wspomnieć o tajemniczych agentach którzy zamówili torcik z wafelkami za 20 tys. i "zleceniu na Szydło".

Tylko po co te wszystkie ściemy? Przecież będzie dmuchana zjeżdżalnia pod Kancelarią Premiera i wyścig Marszy Niepodległości. Nigdy w historii nie było tylu atrakcji przewidzianych na 11.11.

--
Bruno

Data: 2018-11-08 06:21:48
Autor: Zenek Kapelinder
kanalia zwana zenkiem
Nowa informacja. Urodziny hitlera byly zorganizowane za pieniadze. Jeszcze nie wiadomo czyje ale wszystkie slady prowadza do tvn bo warunkiem dostania kasy byla obecnosc dziennikarki tvnu na urodzinach. A co do zbrodniarza stalinowskiego. Prosba o wydanie rozni sie od nakazu tym ze jest prosba.

Data: 2018-11-08 08:22:04
Autor: japanizer
kanalia zwana zenkiem
On Thursday, November 8, 2018 at 11:21:50 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Jakaś ściema, pisowski kłamco, jak zwykle, bo nie było na tych urodzinach nic, na co potrzeba by pieniędzy.

No ale pocieszeniem niech będzie dla ciebie fakt, że jeden z bywalców "urodzin hitlera" będzie teraz organizował "Marsz Niepodległości".

Będziesz mógł sobie pokrzyczeć "heil" i popodnosić rękę, jak będziesz naziolków w TVPiS oglądać..

Data: 2018-11-08 08:31:02
Autor: Bruno Brunowski
kanalia zwana zenkiem
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 17:22:05 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Będziesz mógł sobie pokrzyczeć "heil" i popodnosić rękę, jak będziesz naziolków w TVPiS oglądać.

Niech lepiej wybierze się do stolicy. Na Narodowej Zjeżdżalni się pobawi, Narodową Wojskową Grochówkę przekąsi i będzie mógł iść na Narodowy Wyścig Marszy (marsz narodowców startuje o 14, a Adriana o 15, czyli czasówka albo na dochodzenie).

--
Bruno

Data: 2018-11-08 11:47:16
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk przed Trybunał Stanu
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dac mi go na trzy godziny. Z gwozdziem w kolanie przyznal by sie do tego o czym nie wiedzial. Szkoda ze zrezygnowano z prostych i skutecznych metod.

cóż za bolszewicka desperacja :DDDD
jakbyś go dostał na 3h to byś padł na kolana i błagał o wybaczenie tani ubecki
podszywaczu :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-08 08:41:37
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Tusk przed Trybunał Stanu
użytkownik u2 napisał:
ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))

Daj spokój. Po 3 latach rządów pisiorstwa liczba skazanych pełowców = 0.

Do tego kaczuś cisnął o umorzenie śledztwa SKOKowego.
Do tego peło razem z pisiorstwem buchnęli 1mld z KGHMu.

Pisiorstwo jest w 50% konkurencyjne dla peło, ale w drugich 50%
współpracują w skubaniu luda PL.

Tak czy siak, elitki powinny popierać peło, bo za peło mogą więcej skubnąć
dla się, szaraki powinny raczej czapkować za komuchem/narodowcami/pisiorswem
wtedy szarakom więcej w kiesie zostanie.

http://s5.ifotos.pl/img/wmoimogrj_qnawera.jpg

OT
Dziś u żydkokomucha w Zetce gadali o próbie ściągnięcia do PL
S.Szechtera ze szwecyji.

Data: 2018-11-08 09:32:41
Autor: Pajdak
u2 do pierdla za antysemickie hasła na psp
ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))

Twoje marzenie nigdy sie nie spełni! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 09:53:38
Autor: u2
Tusk przed Trybunał Stanu
W dniu 08.11.2018 o 09:32, bluzgaj pisze:
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))

Twoje marzenie nigdy sie nie spełni! ;-))))

pożyjemy, zobaczymy bluzgaj:)))))))))))

Data: 2018-11-08 10:45:48
Autor: Pajdak
u2 na marszu
W dniu 08.11.2018 o 09:32, PAN Pajdak pisze:
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
ano, gangsterkę należy przykładnie karać:)))))))))))))))))

Twoje marzenie nigdy sie nie spełni! ;-))))

pożyjemy, zobaczymy bluzgaj:)))))))))))

"bluzgaj"? z tym do lordzika, twojego kochasia łóżkowego ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 11:48:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk przed Trybunał Stanu
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 08.11.2018 o 09:32, bluzgaj pisze:
> pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

pożyjemy, zobaczymy bluzgaj:)))))))))))

3 lata czekasz już o misce ryżu
zaszalej poproś o hotdoga --