Tusk rozdaje nasze pieniądze...

Data: 2011-09-01 10:17:22
Autor: Tomek
Tusk rozdaje nasze pieniądze...
Premier Donald Tusk zaprezentuje w czwartek w Paryżu na konferencji pod hasłem "Przyjaciele Libii" polski plan humanitarny dla tego kraju wart 1 mln zł.

A ludzie poszkodowani w powodziach i huraganach u nas czekają na wypłaty.

Przypominam - Libia jest jednym z najbogatszych państw w Afryce, ma na kontach olbrzymie pieniądze z wydobycia ropy...

Tomek

Data: 2011-09-01 01:29:56
Autor: Leszczur
On 1 Wrz, 10:17, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
[...]

Ludzie poszkodowani mają od tego ubezpieczenia. Wolą się nie
ubezpieczać, to niestety muszą się liczyć z konsekwencjami.

Przypominam - Libia jest jednym z najbogatszych państw w Afryce, ma na
kontach olbrzymie pieniądze z wydobycia ropy...

To jeszcze sprawdź czyje to konta i jak się można do nich dostać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-01 10:21:29
Autor: prorok
W dniu 2011-09-01 10:17, Tomek pisze:
Przypominam - Libia jest jednym z najbogatszych państw w Afryce, ma na
kontach olbrzymie pieniądze z wydobycia ropy...

To znaczy _była_, za dządów "tyrana", któregośmy demokratycznie obalili

Data: 2011-09-01 11:05:18
Autor: jadrys
Tusk rozdaje nasze pieniądze...
W dniu 2011-09-01 10:17, Tomek pisze:
Premier Donald Tusk zaprezentuje w czwartek w ParyĹźu na konferencji pod
[...]

W tej dziedzinie facet jest prawdziwym specjalistą. Potrafi jak nikt inny zabrać biednym od pyska i obdarować bogatych. Proponuję nadać mu przydomek - "Antyjanosik".

Data: 2011-09-01 18:30:04
Autor: =HeÂŽSk=
On Thu, 01 Sep 2011 11:05:18 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W tej dziedzinie facet jest prawdziwym specjalistą. Potrafi jak nikt inny zabrać biednym od pyska i obdarować bogatych. Proponuję nadać mu przydomek - "Antyjanosik".

 znam lepszego dobroczynce. tak manipuluje,ze ci ktorzy wydawaloby sie
 nie maja grosza potrafia wysuplac setki zl i w calosci dobrowolnie
 przekazac dobroczyncy by ten zuzyl wdowi grosz na zbozny cel czyli
 na kupno kolejnego auta czy wybudowania wodociagu z wrzatkiem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-01 20:11:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-01 18:30, =HeÂŽSk= pisze:
[...]

Jednak ów dobroczyńca nikogo nie zmusza do datków. A poza tym pieniądze idą na zbożne cele a nie na przeżarcie przez rodziny swoich kumpli.

Data: 2011-09-01 11:09:59
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f3ff2$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

1 mln to kwota symboliczna. Nie rozumiem powodu twojej napastliwości.

Zahir

Data: 2011-09-01 11:35:36
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f4be7$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przychodzi krasnoludek na stację benzynową i pyta:
- Ile kosztuje kropelka benzyny?
- Nic - odpowiada zdziwiony pracownik.
- To proszę mi nakapać 50 litrów...

T.

Data: 2011-09-01 11:50:53
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f5247$0$3488$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Słyszałes dzwon... To proszę mi nakapać 50 mln kropelek. Wciaż nie rozumiem twojej napastliwości.

Zahir

Data: 2011-09-01 18:30:08
Autor: =HeÂŽSk=
Tusk rozdaje nasze pieniÂądze...
On Thu, 1 Sep 2011 10:17:22 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:

Premier Donald Tusk zaprezentuje w czwartek w Paryżu na konferencji pod hasłem "Przyjaciele Libii" polski plan humanitarny dla tego kraju wart 1 mln zł.

 co tak cienko? moze chodzilo o 1 mln euro?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-01 20:14:52
Autor: u2
[...]

Pan Premier Tusk chce dac zaledwie 1 milion.

Na kontach zachodnich jest podobno 180 mld euro pochodzace z Libii.

Ale teraz kraje zachodu kwestuja ile kto da. Co łaska, co łaska, to
wychodzi im najlepiej : najpierw zbombardować, a potem udawać hojnego
filantropa :)

Data: 2011-09-01 21:34:18
Autor: Przemysław W
Tusk rozdaje nasze pieniądze...
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał

Przypominam - Libia jest jednym z najbogatszych państw w Afryce, ma na kontach olbrzymie pieniądze z wydobycia ropy...

Podaj źródło tej "wiedzy".

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Tusk rozdaje nasze pieniądze...