Tusk rozdaje nasze pieniądze...

Data: 2011-09-01 11:09:59
Autor: Zahir
Tusk rozdaje nasze pieniądze...

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f3ff2$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
Premier Donald Tusk zaprezentuje w czwartek w Paryżu na konferencji pod hasłem "Przyjaciele Libii" polski plan humanitarny dla tego kraju wart 1 mln zł.

A ludzie poszkodowani w powodziach i huraganach u nas czekają na wypłaty.

Przypominam - Libia jest jednym z najbogatszych państw w Afryce, ma na kontach olbrzymie pieniądze z wydobycia ropy...

Tomek

1 mln to kwota symboliczna. Nie rozumiem powodu twojej napastliwości.

Zahir

Data: 2011-09-01 11:35:36
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f4be7$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przychodzi krasnoludek na stację benzynową i pyta:
- Ile kosztuje kropelka benzyny?
- Nic - odpowiada zdziwiony pracownik.
- To proszę mi nakapać 50 litrów...

T.

Data: 2011-09-01 11:50:53
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f5247$0$3488$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Słyszałes dzwon... To proszę mi nakapać 50 mln kropelek. Wciaż nie rozumiem twojej napastliwości.

Zahir

Tusk rozdaje nasze pieniądze...