Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce

Data: 2010-10-31 10:19:57
Autor: cytryna
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce
Posłanka PiS Nelly Rokita: "Szkoda, że Bronisław Komorowski w czasie uroczystości pogrzebowych w Łodzi nie wyciągnął ręki do Jarosława Kaczyńskiego. To przecież Komorowski jest głową państwa i jako człowiek szczęścia, jako mocny człowiek - chyba że jest słaby – mógł wyciągnąć rękę do poobijanego Kaczyńskiego. Może to premier Tusk steruje prezydentem Komorowskim z tylnego fotela, po to, żeby zrzucić później na niego winę? Może Donald Tusk potrzebuje kolejnej ofiary? Machiavelli byłby dumny z Donalda Tuska. On mógłby być jednym z jego najpojętężniejszych uczniów. To nikt inny jak Donald Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce i to już się później potoczyło efektem kuli śnieżnej. Myślę, że on dzisiaj żałuje, że uruchomił machinę, której nie potrafi zatrzymać. Zabójstwo w biurze poselskim jest pierwszym zabójstwem politycznym w historii wolnej Polski. Właśnie takie cuda dzieją się za rządów Donalda Tuska" - powiedziała w pierwszej części rozmowy z Onet.pl Nelli Rokita. --

Data: 2010-10-31 04:20:42
Autor: Hans Kloss
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce
On 31 Paź, 10:19, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Posłanka PiS Nelly Rokita: " To nikt inny jak Donald Tusk
rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce i to już się później potoczyło efektem
kuli śnieżnej."

Ta głupia kobieta plecie bzdury przy każdej nadarzającej się okazji..
Zasianie "bratobójczej nienawiści" w Polsce po 89 roku jest bowiem
wynalazkiem dzisiejszych pederastów.pl (dawniej: pezetpeerowskie
"żydy", potem "opozycja demokratyczna", ROAD, uniademokratyczna,
uniawolności i jak się tam jeszcze ta padlina nazywała) a ryży donek
jest jedynie kontynuatorem "myśli politycznej"  tych gnojów. To oni
pierwsi zastosowali  praktykę pozbawiania głosu politycznych
oponentów, masowe nagonki medialne, pomawianie przeciwników o
najgorsze intencje itd.itp praktyki prowadzące do otwartej wrogości
miedzy ludźmi o różnych poglądach politycznych. A ryży donek to tylko
smętny kutasina, "robiacy polityke" tak jak się tego nauczył od
geremka, kuronia, szechtera, mazowieckiego i innych ideowych
poprzedników platfonsiarni.
J-23

Data: 2010-10-31 17:10:46
Autor: pluton
[...]

Dziekujemy za ten glos pisowskiej milosci.

Nullification

Data: 2010-10-31 11:50:40
Autor: dK

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.0000000e.4ccd34bdnewsgate.onet.pl...
Posłanka PiS Nelly Rokita: "Szkoda, że Bronisław Komorowski w czasie
uroczystości pogrzebowych w Łodzi nie wyciągnął ręki do Jarosława
Kaczyńskiego.

A czy pani Nelly R. wzięła pod uwagę, że ta propozycja narażała prezydenta na afront, gdyby Pan Prezes odrzucił tą rękę?
W tym przypadku Prezydent zrobił najlepszą rzecz jaką mógł.  Kaczyński miał sposobność przekaznaia znaku pokoju, a co zrobił???
Wszyscy widzieli.

dK

Data: 2010-10-31 12:00:14
Autor: MH
> [...]

W tym przypadku Prezydent zrobił najlepszą rzecz jaką mógł.  Kaczyński miał sposobność przekaznaia znaku pokoju, a co zrobił???

======================

Gdyby Pan Prezydent wyciągnął rękę do Kaczyńskiego , to cytryna napisałaby
dzisiaj , że Komorowski robi sobie jaja.

MH

Data: 2010-10-31 12:02:56
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 11:50, dK pisze:
W tym przypadku Prezydent zrobił najlepszą rzecz jaką mógł.  Kaczyński
miał sposobność przekaznaia znaku pokoju, a co zrobił???
Wszyscy widzieli.

Ja nie widziałem, pewnie Bronek ze spalonych WSI nawet nie spojrzał na
Jarkacza.

Data: 2010-10-31 17:06:02
Autor: pluton
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce

Ja nie widziałem, pewnie Bronek ze spalonych WSI nawet nie spojrzał na
Jarkacza.

A ty jak chodzisz na spacery, to ogladasz kazde psie gowno na trawniku ?

Nullification

Data: 2010-10-31 17:21:10
Autor: u2
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiś ć w Polsce
W dniu 2010-10-31 17:06, pluton pisze:

Ja nie widziaÂłem, pewnie Bronek ze spalonych WSI nawet nie spojrzaÂł na
Jarkacza.

A ty jak chodzisz na spacery, to ogladasz kazde psie gowno na trawniku ?

No i to jest polityka miłości w pełni :)

Data: 2010-10-31 13:47:21
Autor: cytryna
> [...]

W tym przypadku Prezydent zrobił najlepszą rzecz jaką mógł.  Kaczyński miał sposobność przekaznaia znaku pokoju, a co zrobił???

Pan Prezydent PO zasługuje na coś więcej niż afront. Chyba mord smoleński nie uda się zamieść pod dywan i o tym dobrze wie szajka Tonka oraz razwietka.Stąd
ten paniczny strach przed PiS i Kaczyńskim na czele ponad 7 mil wyborców.

Data: 2010-10-31 14:04:02
Autor: dK

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.00000020.4ccd6559newsgate.onet.pl...

> [...]

ten paniczny strach przed PiS i Kaczyńskim na czele ponad 7 mil wyborców.

Ten Pan Prezydent jest Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej bez wzgledu na to, czy to sie podoba przegranym, czy nie.
O 7 mln wyborców to teraz może sobie PiS pomarzyć i to naprawdę wyłącznie w wyjątkowo optymistycznym śnie. I pewnie, daj Boże, nie zbliży się do tej granicy już nigdy.
Panu Prezydentowi można będzie przypisać "mord smoleński" pod warunkiem że zostanie mu to prawomocnie orzeczone przez sąd lub Trybunał.
Pan Prezes, a nawet cytryna,  ma oczywiście prawo złożyć odpowiednie zawiadomienie do Prokuratury, czy do Trybunału Stanu. Dlaczego tego nie czynią?

dK

Data: 2010-10-31 09:37:40
Autor: Hans Kloss
On 31 Paź, 14:04, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Ten Pan Prezydent jest Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej bez wzgledu na
to, czy to sie podoba przegranym, czy nie.
Gdyby on sam i jego obóz polityczny pamiętali o tym w czasie
prezydentury Lecha Kaczyńskiego to teraz nie było problemu. Ale nie
pamiętali zatem matoła który dziś, skutkiem trudnego do przewidzenia
zbiegu tragicznych okoliczności,  pełni obowiązki Prezydenta RP śmiało
nazwę szmaciarzem, gnojkiem i DURNIEM, ot co.

O 7 mln wyborców to teraz może sobie PiS pomarzyć
Który raz już słyszę podobne brednie...tymczasem prawda jest taka że z
wyborów na wybory ilość wyborców PiS ROŚNIE!!!, mimo niebywałego
ostrzału medialnego i konsolidacji całego esbectwa i lewactwa wokół
platfonsów. I tej tendencji nie powstrzymacie choćbyście się posrali.
Amen ;)
J-23

Data: 2010-10-31 17:47:01
Autor: pluton
[...]

Tak trzymać. Jeszcze 100 lat i może wzrośnie na tyle, że pis wygra
wybory na burmistrza Pierdziszewka Podleśnego.

Nullification

Data: 2010-10-31 17:48:13
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 17:47, pluton pisze:

Tak trzymać. Jeszcze 100 lat i może wzrośnie na tyle, że pis wygra
wybory na burmistrza Pierdziszewka Podleśnego.

Co się tak podniecasz przegranymi i wariatami ? :)

Data: 2010-10-31 17:47:02
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:152677c5-5932-48ca-a9a4-457b8b79e3f8y23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

====================
A nazywali Lecha K. Durniem, gnojkiem, czy szmaciarzem?
Nie było chamskiego obrażania, nawet jak współobywatelowi kazał "spieprzać",
czy cenzurować pytania "małpy w czerwonym".

[...]
===================
PiS Rośnie... Ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz :)
dK

Data: 2010-10-31 09:52:11
Autor: Hans Kloss
On 31 Paź, 17:47, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Nie było chamskiego obrażania,
Weź mnie q.. nie rozśmieszaj.
PiS Rośnie... Ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz :)
Śmiało, dawaj liczby głosujących na PiS w trzech kolejnych wyborach
parlamentarnych do 2007. Okaże się kto prawdę pisze a kto
bredzi...jakoś dziwnie spokojny jestem o wynik choć sam nie
sprawdzałem, bo oczywistości sprawdzać nie chce mi się
J-23

Data: 2010-10-31 18:12:24
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:85bc70e7-b439-46c9-b9f7-e90fbee451e5v20g2000yqb.googlegroups.com...
On 31 Paź, 17:47, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Nie było chamskiego obrażania,
Weź mnie q.. nie rozśmieszaj.
==========================
To pewnie dobrze pamiętasz taki przykład. Zapraszam żebyś podzielił się swoją pamięcią. Kto? Co powiedział? Kiedy? No i link dokumentujący sprawę.
Nie chodzi mi o ględzenia meneli spod budki z piwem, ale o wypowiedzi pełniących służbę publiczną polityków opozycji. Chcę usłyszeć szmaciaż, gnojek albo dureń w stosunku do Lecha K.

PiS Rośnie... Ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz :)
Śmiało, dawaj liczby głosujących na PiS w trzech kolejnych wyborach
parlamentarnych do 2007.
==============================
Nie patrz w przeszłość, tyko w przyszłosć :)
To se ne vrati!

W wyborach prezydenckich Jarosław uzyskał w  drugiej turze o prawie 10% mniej niż jego brat 5 lat wcześniej. Mimo fałszywej postawy miłujacego pokój polityka zdecydowanego na zakończenie wojny polsko-polskiej, co dla zdecydowanej większości wyborców stało się jasne dopiero w wieczór wyborczy po II turze.

dK

Data: 2010-10-31 13:01:44
Autor: Hans Kloss
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce
On 31 Paź, 18:12, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
 Chc us ysze szmacia ,
gnojek albo dure w stosunku do Lecha K.

Usłyszysz "cham", "alkoholik", "dureń", "skurwysyn", "łajniak". Twoim
zdaniem choć trochę mniej obelżywie? Poszukaj sobie tego sam, mi się
nie chce...Na googlach cię chyba nie zbanowali?

mia o, dawaj liczby g osuj cych na PiS w trzech kolejnych wyborach
parlamentarnych do 2007.
=============================> Nie patrz w przesz o , tyko w przysz os :)
To se ne vrati!
To se powtórzi i powiększi...

W wyborach prezydenckich Jaros aw uzyska w  drugiej turze o prawie 10%
mniej ni jego brat 5 lat wcze niej. Mimo
....całkowitego paraliżu partii po utracie, lekko licząc, połowy jej
ścisłego kierownictwa i wielu ważnych a życzliwych PiS-owi osobistości
życia publicznego. Naprawdę cieszy cię kilkuprocentowe zwycięstwo nad
poobijanym i ciężko rannym "wrogiem"?
Btw. ja nie piszę o żadnych procentach tylko o ILOŚCI ODDANYCH GŁOSÓW.
O ile ich mniej dostał JK w 2010 w porównaniu z liczba glosujących na
LK w 2005?? Śmiało, nie krępuj się tylko podaj konkretne liczby ;).
J-23

Data: 2010-10-31 21:33:17
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9e8cfa29-a43d-4c66-8a77-af070c9f627al8g2000yql.googlegroups.com...
[...]

=============================
Mnie się tym bardziej nie chce :)

[...]
=====================
I to miało wg ciebie wpływ na słabszy wynik wyborczy?
Chyba wręcz przeciwnie. PiS jechało na wizerunku pokszywdzonych
przez los i wstrętnych politykierów z PO licząc, że miękkie serduszka Polaków zlitują sięnad bidulkami.
Nie omylili się. Poparcie wzrosło o ok. 20 procent w okresie PO-katastroficznym.
=========================

Naprawdę cieszy cię kilkuprocentowe zwycięstwo nad
poobijanym i ciężko rannym "wrogiem"?
============================
Szczerze się cieszę, że maskę fałszywca po wyborach zdarł przegrany kandydat, a nie już jako Przezydent RP.

Btw. ja nie piszę o żadnych procentach tylko o ILOŚCI ODDANYCH GŁOSÓW.
O ile ich mniej dostał JK w 2010 w porównaniu z liczba glosujących na
LK w 2005?? Śmiało, nie krępuj się tylko podaj konkretne liczby ;).
Ilość oddanych głosów na kandydata PO też wzrosła i to proporcjonalnie więcej o te ok. 10% :)
Żaden sukces. Po prostu więcej rodaków się zmobilizowało. Nie tylko po PiSowskiej stronie, ale na szczęscie i po przeciwnej.

dK

Data: 2010-10-31 14:52:31
Autor: Hans Kloss
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce
On 31 Paź, 21:33, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Żaden sukces.
Wiesz, nawet bym wolał żeby platfonsy tak właśnie myślały- tym milsze
mieliby wtedy przebudzenie już nie z jedną ale z obydwoma łapami w
nocniku. Niestety, głośno mówią jedno, a wiedzą drugie i stąd
nieustanna kanonada medialna przeciw kaczorowi i PiS, stąd nieustanne
szczucie, palikocenie i podgrzewanie atmosfery.
Stajecie się coraz bardziej znienawidzeni w narodzie  i to nie dlatego
ze jakiś szmatławiec czy "zaprzyjaźniona" tiwi coś o was
niepochlebnego wymodziła ale za całokształt "wiekopomnych" dokonań
ryżego i jego jaczejki, które, jakie są, każdy widzi. A jeszcze więcej
narodu  dostrzeże je już wkrótce i równocześnie odczuje na własnych
dupach.
J-23

Data: 2010-10-31 20:51:54
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

O 7 mln wyborców to teraz może sobie PiS pomarzyć
Który raz już słyszę podobne brednie...tymczasem prawda jest taka że z
wyborów na wybory ilość wyborców PiS ROŚNIE!!!

Bo peranoja głembso i POKRACE wincyj siem zdaje...

Data: 2010-10-31 16:09:58
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 14:04, dK pisze:
Ten Pan Prezydent jest Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej bez wzgledu
na to, czy to sie podoba przegranym, czy nie.

No właśnie dlatego, że traktujesz te 7 mln wyborców jak przegranych i
skończonych nie możesz mówić, że Bronek ze spalonych WSI to prezydent
wszystkich Polaków. :)

Data: 2010-10-31 17:26:48
Autor: pluton
> [...]

No właśnie dlatego, że traktujesz te 7 mln wyborców jak przegranych i
skończonych nie możesz mówić, że Bronek ze spalonych WSI to prezydent

Wszystkich. I tych wygranych i tych przegranych.

Zreszta ci przegrani zawsze moga sie wypiac ja wariata i dolaczyc
do grona wygranych.

Nullification

Data: 2010-10-31 17:27:34
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 17:26, pluton pisze:

Wszystkich. I tych wygranych i tych przegranych.

Zreszta ci przegrani zawsze moga sie wypiac ja wariata i dolaczyc
do grona wygranych.

Traktowanie jak przegranych i wariatów dobrze skończyć się mnie może.

Widać to m.in. po ostatnim zamachu Rysia C.

Data: 2010-10-31 12:13:30
Autor: Aleksander
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce prawdziwe podłoże
Droga pani Nelli

jasne że dobrze mieć wroga bo elektorat można zjednoczyć wokół.
Proszę się zastanowić, co Pani robi?  czy buduje Pani coś? wnosi konstruktywne poglądy propozycje czy też pani sieje dalej propagandę nienawiści i ją rozdmuchuje.
Może by wszyscy zastanowili się dlaczego tak się dzieje? poszukali prawdziwych przyczyn, a nie tylko pobieżnie na wroga zganiali?

dzieje się tak dlatego, że za rządów już obojętnie której partii w Polsce ludziom żyje się coraz gorzej.
Coraz więcej nienawiści wśród urzędników, posłów, władzy, wydawanych przepisów i uchwał, ich interpretacji itd.

W Polsce obywatel jest traktowany jako element przestępczy, od oszusta podatnika, przez przestępcę społecznego, do pirata drogowego.
Owszem są dokładnie tacy co tak postępują.  Ale też większość Polaków chciała by żyć spokojnie pewna jutra bez nękania przez własne państwo i ich aparatczyków - urzędników.

Ja nie spotkałem jeszcze kontroli skarbowej , która po kontroli powiedziała by że to i owo jest źle, i proszę to poprawić, jak od tej pory  tak nie będzie, to trudno kara. Kontrola teraz jak przychodzi to widzi olbrzyyymie pieniądze u podatnika i tylko kombinuje jak mu je zabrać, jak go udupić, a przecież opłacana jest pieniędzmi podatnika?
Policja tez jak łapie na radar to nie w miejscach niebezpiecznych, nie by chronić życie ludzkie, pilnować porządku, tylko w miejscach, gdzie nigdy nie było wypadków, ale .. oczywistych do przekroczenia głupio ograniczonej prędkości. To jest działanie podstępne, to taka łapanka, nie mająca nic wspólnego z bezpieczeństwem rzeczywistym, nie mówiąc o interesie obywateli.
Urzędnik w gminie, powiecie, województwie, patrzy tylko jak by żadnej sprawy nie załatwić i nie będzie problemów utrzyma się na posadce.
Jak już coś obywatelowi załatwił, to widać musiał.. nie miał innego wyjścia.

To wszystko to jest szykanowanie obywateli przez własne państwo i partie polityczne , elity , które nic nie robią by żyło się lepiej.
Dlatego też nie ma co się dziwić że dochodzi do ekscesów.  Niech PIS zajmie się w tym zakresie poprawą bytu ludzi, a zadowolony człowiek, nie ma nawet ochoty do dania komuś w mordę, a co mówić do strzelania do innych.

Alx

Data: 2010-10-31 12:41:41
Autor: bolek
[...]

szczęścia, jako mocny człowiek - chyba że jest słaby &#8211; mógł wyciągnąć rękę do
[...]

Jeżeli ktoś bierze na serio co ta "posłanka" pieprzy,
to jest inteligentny inaczej.
Nigdy nie byłem zwolennikiem Jana Rokity,
ale teraz to mi go szkoda.

bolek

Data: 2010-10-31 13:18:16
Autor: Polok_prawdziwy
cytryna wrote:

Posłanka PiS Nelly Rokita: "Szkoda, że Bronisław Komorowski w czasie
uroczystości pogrzebowych w Łodzi nie wyciągnął ręki do Jarosława
Kaczyńskiego.

Eeeetam, wyciongać renkem...

- KUKARACEM WYCIONGNOńć POWINIEN...!!!

I pomerdać niom wstronem POKRAKI...

Data: 2010-10-31 17:04:49
Autor: pluton
Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce
Posłanka PiS Nelly Rokita:

Ale sobie ałtoryteta znalazłaś. Leć zrobić Nelly minetke.

Nullification

Tusk rozpętał bratobójczą nienawiść w Polsce