Tusk stanie przed Trybunałem Stanu? ,,Sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się pod takie zachowanie”

Data: 2018-11-08 15:10:46
Autor: Lord Donald
Tusk stanie przed Trybunałem Stanu? ,,Sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się pod takie zachowanie”
Tusk stanie przed Trybunałem Stanu? ,,Sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się pod takie zachowanie"

- Nie przesądzam, że Donald Tusk zostanie w tej sprawie postawiony przed Trybunałem Stanu, ale nie wykluczam jako członek komisji, że taka sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się pod takie zachowanie - powiedział dziś w Radiu Zet Bartosz Kownacki, członek komisji śledczej ds. afery Amber Gold, komentując wczorajszego przesłuchanie byłego szefa rządu.

http://niezalezna.pl/244312-tusk-stanie-przed-trybunalem-stanu-sytuacja-jak-najbardziej-kwalifikuje-sie-pod-takie-zachowanie?fbclid=IwAR2kx-BpVI2sFKQV8TQcYQy5k2ZyuMQ40uCPuYFNkq9vXUXUMy2plgTIsdA

Tusk stanie przed Trybunałem Stanu? ,,Sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się pod takie zachowanie”