Tusk szczuje przeciw Polsce

Data: 2016-01-14 17:13:44
Autor: u2
Tusk szczuje przeciw Polsce
tonacy "liberal" socjalistow brzydko sie chwyta:)

http://niezalezna.pl/74965-tusk-szczuje-przeciw-polsce-wasze-dzialania-pomoga-zlagodzic-zachowanie-pis

Skandaliczne s艂owa Donalda Tuska. Podczas spotkania z socjalistycznymi eurodeputowanymi w Parlamencie Europejskim powiedzia艂: - Mam nadziej臋, 偶e wasze s艂owa i wasze dzia艂ania pomog膮 z艂agodzi膰 zachowanie partii Kaczy艅skiego. (...) Jak wiecie, dla wi臋kszo艣ci polityk贸w reprezentuj膮cych now膮 w艂adz臋 jestem wrogiem numer jeden - 偶ali艂 si臋.

Wyst膮pienie Tuska relacjonuje tvn24.pl: - Unia Europejska ma prawo i obowi膮zek anga偶owania si臋 w trudny i otwarty dialog z w艂adzami ka偶dego pa艅stwa cz艂onkowskiego, w kt贸rym rz膮dy prawa i normy demokratyczne mog膮 by膰 艂amane - powiedzia艂 Tusk podczas spotkania z socjalistycznymi deputowanymi z PE. Spotka艂 si臋 z parlamentarzystami dzie艅 przed debat膮 na temat sytuacji w Polsce w Komisji Europejskiej i tydzie艅 przed podobn膮 debat膮 w Parlamencie Europejskim.

- Mam nadziej臋, 偶e wasze s艂owa i wasze dzia艂ania pomog膮 z艂agodzi膰 zachowanie partii (Jaros艂awa) Kaczy艅skiego. Jednocze艣nie w 偶aden spos贸b nie powinno to wp艂yn膮膰 negatywnie na m贸j kraj oraz polskich obywateli - doda艂. Tusk przyzna艂 podczas spotkania, 偶e jest bardzo krytyczny w stosunku do dzia艂a艅 podejmowanych przez nowe w艂adze w Polsce z wielu powod贸w. - Jak wiecie, dla wi臋kszo艣ci polityk贸w reprezentuj膮cych now膮 w艂adz臋 jestem wrogiem numer jeden. Nie tylko dlatego, 偶e jestem w Brukseli - powiedzia艂, stwierdzi艂 jednak, 偶e emocjonalne komentarze oraz przesadzone opinie w opisywaniu sytuacji w Polsce by艂y niepotrzebne.

- Przyt艂aczaj膮ca wi臋kszo艣膰 Polak贸w nadal jest proeuropejska - du偶o bardziej ni偶 w wielu innych krajach - i s膮 gotowi broni膰 fundament贸w demokracji. Potrzebuj膮 waszego wsparcia, ale musi by膰 to adekwatne do sytuacji - doda艂.

Portal 300polityka.pl opublikowa艂 dokument, kt贸ry mia艂 stanowi膰 podstaw臋 wczorajszego wyst膮pienia komisarz El偶biety Bie艅kowskiej na forum KE. W zestawie 鈥瀟alking points鈥, polska komisarz podkre艣la, 偶e 鈥瀓ako Komisja nie powinni艣my antagonizowa膰 Polak贸w wobec unijnych instytucji i procesu integracji, ale musimy otwarcie i szczerze rozmawia膰 z rz膮dem polskim鈥. W notatkach pojawia si臋 te偶 zdanie, 偶e nie 鈥瀖o偶na zaprzecza膰 demokratycznym wyborom w Polsce鈥.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Tusk szczuje przeciw Polsce