Tusk szykuje Polakom holokaust

Data: 2012-03-30 09:27:44
Autor: boukun
Tusk szykuje Polakom holokaust
Nie trzeba wielkiej wyobraźni, żeby zaobserwować, do czego prowadzi wyniszczająca polski naród polityka Donalda Tuska...
Przecież każdy myślący człowiek doskonale wie, że podwyższenie wieku emerytalnego ma na celu li i tylko wyniszczenie narodu polskiego...

Nie miejmy złudzeń, od podwyższenia wieku emerytalnego, pracy w Polsce dla Polaków nie przybędzie, o godziwej pracy już nie wspomnę...

Dzisiaj już nawet młodzi ludzie nie mają pracy, to kto sobie wyobraża, że gdziekolwiek będą trzymać na etacie 65 letniego staruszka, kosztem zbuntowanego młodzieńca?  13,5% oficjalnego bezrobocia, miejsca pracy się w Polsce nadal tylko likwiduje. Produktywnych miejsc pracy żadnych nie tworzy, miejsca żydowskich bazarów typu hipermarkety i galerie są bezproduktywne i ekonomię tylko mogą niszczyć, bo sprzedawany w nich w miejsce zdrowego, polskiego, towar zachodni drugiej kategorii, tylko drenuje polski portfel, zasilony co jedynie pracą doraźną przy podmywaniu Niemcom dup.

Jak długo coś takiego może potrwać? Kiedy się sypnie, kiedy tąpnie? Talmudysta Pawlak z PSL-u kręci, że wynegocjowano kompromis, że Polacy będą mieli wybór, przejść na wsześniejszą, niższą emeryturę, albo pracować do 67 lat...

Żadnego wyboru Polacy mieć nie będą, to kłamstwo perfidne, mówione w żywe oczy Polakom. Już dzisiaj emerytury Polaków są głodowe, miliony wiąże ledwo koniec z końcem, ostatkiem sił dogorywa na żydowskich, lichwiarskich kredytach... Wyobraźmy sobie taką sytuację, po wdrożeniu na siłę planowanej reformy emerytalnej, tysiące, dziesiątki tysięcy schorowanych starców w Polsce, którzy i tak nie mają pracy i albo są na rencie, albo zbierają jedzenie po śmietnikach, dostaje alternatywę, przechodzicie na wcześniejszą emeryturę staruszkowie w wieku 62 (kobiety), 65 lat (mężczyźni) i dostajecie symboliczną, tzw. "częściową" emeryturę w wysokości 50% wypracowanej kapitałowo emerytury, która na nic, ale to na nic nie wystarczy, a tylko upokorzy i zuboży tych starców, bo jeśli nawet, jakimś cudem uda im się przewegetować do 67 lat, to potem będą mieć nadal uszczuploną emeryturę o ten zużytkowany ich kapitał życiowy...

Mało który starzec takie upokorzenie wytrzyma, nie jeden jeśli nie przez samobójstwo, to przez wycieńczenie wcześniej zejdzie...

I to jest jedyny cel reformy Tuska, odmłodzić w ten sposób polskie pokolenie, nie wydawać z budżetu na starców więcej pieniędzy, upodlić ich, zgnoić, dobić. Średnią życia Polaków w krótkim czasie się zredukuje do najniższego w historii Polski poziomu. Zakładamy się? Ten tekst wyciągnę z archiwum w 2020 roku i powiem wtedy, a nie ostrzegałem?

Wiele tysięcy potencjalnych emerytów nawet nie będzie mogło przejść na symboliczne, głodowe wcześniejsze emerytury, bo nie będzie miało wysługi 40 lat składkowych, i co? Kto im da jeść, kto im da żyć, drogę na śmietnik mają wskazaną...

A młodzi, zgnojeni również dzisiaj Polacy, miliony bezrobotnych, którzy żeby jako tako przeżyć wyjeżdżają na saksy na zachód, gdy jako młodzi po szkole, albo w średnim wieku zechcą jakimś cudem znaleźć pracę w kraju, to kto wygra tę walkę o resztki miejsc pracy w kraju, ci młodzi, buntujący się, czy ci starzy schorowani 65 latkowie?  Czarno to widzę, efekt takiej reformy odniesie odwrotny skutek, będzie to holokaust na narodzie polskim, świadomy holokaust, świadome wyniszczenie narodu polskiego i pastwienie się nad starcami..

Bo czy Donald Tusk choć raz wspomniał w całym tym dyktacie, gdzie niby schorowani staruszkowie, nie chcąc być upodleni jeszcze bardziej niż są dzisiaj, mają w przyszłości znaleźć pracę, nie chcąc wylądować na śmietnikach? Jeśli w Polsce się tylko miejsca pracy likwiduje i nic produktywnego nie tworzy? W całej tej zamordystycznej kampanii ucieka się od tego podstawowego zagadnienia, jak państwo chce zapewnić ludziom godziwe warunki pracy, jak chce tym wszystkim schorowanym starcom zapewnić byt? Nie wszystkich uda się okraść z 50% emerytury, większość okradną z dwóch lat emerytury, w 100%! I dobiją tym samym przedwcześnie, bo o pracy dla starców nie ma mowy już dzisiaj i w przyszłości można o takowej w wyniszcającej przez rządy od 23 lat gospodarce zapomnieć...

Perfidia bandy Donalda Tuska jest jeszcze głębsza, bo oto tysiące schorowanych starców, nie mających żadnych szans na godziwą emeryturę, z jednej strony broniących sie przed głodowymi, symbolicznymi wcześniejszymi emeryturami (sic!), z drugiej strony nie mających nawet takiej możliwości skorzystania z jałmużny i tego upodlenia, będzie zmuszonych do oddania w pacht żydowskim bankierom swojego dorobku życia, będą zastawiać pod hipotekę emerytalną mieszkania własnościowe, jakikolwiek majątek, ale to też tylko do czasu, aż ten majątek nie zostanie zużyty, a potem i tak i ich czeka droga na śmietnik i nieznane miejsce wiecznego spoczynku..., w masowych grobowcach reformy emerytalnej...

Ta reforma to zbrodnia na narodzie polskim, efekty będą tylko przerażające... W żadnym innym państwie, takiej zbrodni na własnym narodzie nie zaplanowano, tylko w Polsce...

Shalom
boukun

Data: 2012-03-30 09:31:21
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 09:27:

Nie trzeba wielkiej wyobraźni, żeby zaobserwować, do czego prowadzi
wyniszczająca polski naród polityka Donalda Tuska...

Flaga w garść i na ulicę. :-)

Data: 2012-03-30 09:44:16
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3nga$cr6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pójdziesz za mną?

boukun

Data: 2012-03-30 09:54:45
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 09:44:

[...]

Ty mówisz cały czas, o tym że Polacy to albo tamto. Ja wg niektórych polityków nawet nie jestem "prawdziwym Polakiem", a co dopiero takim którego słowa chcieli by brać pod uwagę. Polityka jest sztuką wyboru pomiędzy tym co da się wyobrazić, tym co możliwe i tym co da się zrealizować. Nie chcę aby ulica w Polsce rządziła, bo to tylko przyciąga demagogów i pospolitych wariatów.

Data: 2012-03-30 10:04:19
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3os6$eip$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam już ochoty na dalszą dyskusję z tobą, bez sensu, męczy mnie to...

boukun

Data: 2012-03-30 10:09:39
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 10:04:

[...]

To się uwal na wyrku. To umiesz śpiewająco. :-)

Data: 2012-03-30 10:14:44
Autor: leszek niewiadomski
Am 30.03.2012 10:04, schrieb boukun:

[...]

Jak tam nowy stol do pingla? Nie lepsze to niz jalowe dyskusje, walki uliczne, polityka czy - za przeproszeniem - praca? Co kolega zamierza robic w lecie? Jakies fotki z Jastarni, Leby czy Wladyslawowa przysle? Albo Antalya lub Teneryfa? Tez sie gdzies wybieram, gdzie cieplej.
ln.

Data: 2012-03-30 10:19:49
Autor: boukun

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jl3q1k$svm$1online.de...
[...]

Idę coś zjeść, to po pierwsze... potem na masaże, odprężyć się...

boukun

Data: 2012-03-30 03:28:31
Autor: J-23
On 30 Mar, 10:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "leszek niewiadomski" <les...@invalid.invalid> napisał w wiadomościnews:jl3q1k$svm$1online.de...

> [...]
> ln.

Idę coś zjeść, to po pierwsze... potem na masaże, odprężyć się...

chcialoby sie zajac ciepla synekure w administracji panstowej, jak to
przyWódce'a narodu. jak dla mnie to mozesz robic szpagat, skakac
zabka... i takie tam, a i tak nigdy nie oddam swojego glosu na takiego
dupka jak ty

Data: 2012-03-31 07:20:20
Autor: stevep
Dnia 30-03-2012 o 09:44:16 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A w którą idziesz, bo my w przeciwną.
--
stevep

Data: 2012-03-31 07:19:21
Autor: stevep
Dnia 30-03-2012 o 09:31:21 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Flaszka denaturatu, połowa na znieczulenie, reszta na podpałkę.

--
stevep

Tusk szykuje Polakom holokaust