Tusk szykuje Polakom holokaust

Data: 2012-03-30 09:31:21
Autor: Marek Czaplicki
Tusk szykuje Polakom holokaust
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 09:27:

Nie trzeba wielkiej wyobraźni, żeby zaobserwować, do czego prowadzi
wyniszczająca polski naród polityka Donalda Tuska...

Flaga w garść i na ulicę. :-)

Data: 2012-03-30 09:44:16
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3nga$cr6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pójdziesz za mną?

boukun

Data: 2012-03-30 09:54:45
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 09:44:

[...]

Ty mówisz cały czas, o tym że Polacy to albo tamto. Ja wg niektórych polityków nawet nie jestem "prawdziwym Polakiem", a co dopiero takim którego słowa chcieli by brać pod uwagę. Polityka jest sztuką wyboru pomiędzy tym co da się wyobrazić, tym co możliwe i tym co da się zrealizować. Nie chcę aby ulica w Polsce rządziła, bo to tylko przyciąga demagogów i pospolitych wariatów.

Data: 2012-03-30 10:04:19
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl3os6$eip$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam już ochoty na dalszą dyskusję z tobą, bez sensu, męczy mnie to...

boukun

Data: 2012-03-30 10:09:39
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 marzec 2012 10:04:

[...]

To się uwal na wyrku. To umiesz śpiewająco. :-)

Data: 2012-03-30 10:14:44
Autor: leszek niewiadomski
Am 30.03.2012 10:04, schrieb boukun:

[...]

Jak tam nowy stol do pingla? Nie lepsze to niz jalowe dyskusje, walki uliczne, polityka czy - za przeproszeniem - praca? Co kolega zamierza robic w lecie? Jakies fotki z Jastarni, Leby czy Wladyslawowa przysle? Albo Antalya lub Teneryfa? Tez sie gdzies wybieram, gdzie cieplej.
ln.

Data: 2012-03-30 10:19:49
Autor: boukun

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jl3q1k$svm$1online.de...
[...]

Idę coś zjeść, to po pierwsze... potem na masaże, odprężyć się...

boukun

Data: 2012-03-30 03:28:31
Autor: J-23
On 30 Mar, 10:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "leszek niewiadomski" <les...@invalid.invalid> napisał w wiadomościnews:jl3q1k$svm$1online.de...

> [...]
> ln.

Idę coś zjeść, to po pierwsze... potem na masaże, odprężyć się...

chcialoby sie zajac ciepla synekure w administracji panstowej, jak to
przyWódce'a narodu. jak dla mnie to mozesz robic szpagat, skakac
zabka... i takie tam, a i tak nigdy nie oddam swojego glosu na takiego
dupka jak ty

Data: 2012-03-31 07:20:20
Autor: stevep
Dnia 30-03-2012 o 09:44:16 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A w którą idziesz, bo my w przeciwną.
--
stevep

Data: 2012-03-31 07:19:21
Autor: stevep
Dnia 30-03-2012 o 09:31:21 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Flaszka denaturatu, połowa na znieczulenie, reszta na podpałkę.

--
stevep

Tusk szykuje Polakom holokaust