Tusk teraz-symbole

Data: 2011-11-19 10:43:11
Autor: Skorek
Tusk teraz-symbole
Oglądałem kątem oka i nie wiem dokładnie. Przed chwilą w TVP Info widziałemTuska który mówił coś o ściganiu z całą surowością sprawców ataków na symbole religijne- i potem wielkie poruszenie na sali.Posłowie opuszczali salę .
Chyba Tusk nie zadeklarował publicznie łamanie Polskiego Prawa i Konstytucji i obronę krzyża wieszanego nocą w parlamencie?

Skorek

Data: 2011-11-19 11:13:53
Autor: Skorek
Tusk teraz-symbole

Użytkownik "Skorek" <skorek@TNIJ-to.pl> napisał w wiadomości news:ja7tn9$16f$1news.dialog.net.pl...
[...]

..Jednak żle oceniłem Tuska.

To nie krzyż go uwierał, a bojówki faszystowskie -to był  atak Tuska na bojówki PISu

Skorek

Data: 2011-11-19 14:31:16
Autor: Kubuś Puchatek
Tusk teraz-symbole
Dnia Sat, 19 Nov 2011 10:43:11 +0100, Skorek napisał(a):

[...]

Ty się kurwa zdecyduj czyś okoń czy skórka z napletka!

--
Wysłany 2011-11-19 14:30:50.

Tusk teraz-symbole