Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską klatkę walić.

Data: 2019-11-07 09:13:07
Autor: Bruno Brunowski
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską klatkę walić.
Zrezygnował, a na pisiory i tak padł blady strach i zawzięcie dyskutują. "Czy to dobrze, czy to źle? Lepsza Kidawa czy Błońska? A może Kosiniak, albo Kamysz? Co robić? Wspierać Adriana, czy może wymienić go na Becię?"

--
Bruno

Data: 2019-11-07 18:37:22
Autor: z
W dniu 2019-11-07 o 18:13, Bruno Brunowski pisze:
pisiory i tak padł blady strach i zawzięcie dyskutują.

Blady strach. Jakie te lemingi przewidywalne.
Zrezygnował - blady strach
Nie zrezygnował - blady strach
Śmieszni jesteście ;-)

Data: 2019-11-07 09:54:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 listopada 2019 18:37:53 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
> pisiory i tak padł blady strach i zawzięcie dyskutują.

Blady strach. Jakie te lemingi przewidywalne.

:)

--
Bruno

Data: 2019-11-08 15:32:24
Autor: Runt
W dniu 2019-11-07 o 18:37, z pisze:
[...]

Ty jesteś najlepszym dowodem tego "bladego strachu".

--
Runt

Data: 2019-11-08 20:32:48
Autor: z
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską kla tkę walić.
Jak mogłeś dopuścić do takich zaległości?
Ruchy! Przymiotnik bluzg zaimek przydawka bluzg do kwadratu.
Odmaszerować

Data: 2019-11-07 19:15:10
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Totalna jełopozycja niby może zamiast Tuska wystawić
"dobrego szeroko jednoczącego kandydata".  To jest możliwe,
tyle że to nie jest najbardziej prawdopodobna konsekwencja :-)

Prezydent Duda dopóki bardzo się "nie postawi" narzucającym się
wyborem dla PiS.  Do reelekcji jak się postawi to raczej tylko tak
na pokaz.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-07 13:40:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 listopada 2019 19:19:35 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Prezydent Duda dopóki bardzo się "nie postawi" narzucającym się
wyborem dla PiS.  Do reelekcji jak się postawi to raczej tylko tak

Zgadza się, pięknie jesteście wytrenowani. Co by Tusk nie zrobił, to momentalnie jesteście przy płocie i bezsilnie ujadacie.

--
Bruno

Data: 2019-11-07 23:49:15
Autor: z
W dniu 2019-11-07 o 22:40, Bruno Brunowski pisze:
Zgadza się, pięknie jesteście wytrenowani. Co by Tusk nie zrobił, to momentalnie jesteście przy płocie i bezsilnie ujadacie.

A ty tym wątkiem to rozsiałeś woń powszechnej szczęśliwości?

Cztery posty niżej/wyżej już zapomniałeś?

"Czy to dobrze, czy to źle? Lepsza Kidawa czy Błońska? A może Kosiniak, albo Kamysz?

Pis trzęsie porami którego wystawią

A PO trzęsie żeby jakiegoś dało się wystawić. Kosiniak się nadaje ale siedem razy się pokłócą o niego do wyborów ;-)

Data: 2019-11-08 01:58:50
Autor: Jacek Bialy
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską klatkę walić.
  -- Zrezygnował, a na pisiory i tak padł blady strach i zawzięcie dyskutują. "Czy to dobrze, czy to źle? -- -- -- -- -- -

Dla PiS-u to źle, a to z powodów, o których wspomniał sam Tusk - ma tyle za uszami, że Duda by go położył w pierwszej turze. A z takim Kosiniakiem to nigdy nie wiadomo, bo jeśli on się zrobi nagle 'liberał', albo 'narodowy', to może zdobyć gorące serca młodych Konfederatów (starym komuchom jest wsjo rawno - znają się na tych numerach jak nikt inny). Na wszelki wypadek Tusk utopił Kosiniaka, żeby ratować PO - swoje naturalne zaplecze, którego może być pewien, gdy wróci do kraju (na przykład za pięć lat).

  -- -Lepsza Kidawa czy Błońska? A może Kosiniak, albo Kamysz? Co robić? Wspierać Adriana, czy może wymienić go na Becię?"

Becię mogliby wystawić przeciw Tuskowi, ale dopiero za pięć lat (jeżeli o Tusku ktoś w Polsce będzie jeszcze pamiętał).

JB

Data: 2019-11-08 07:41:51
Autor: dantes
Dnia Thu, 7 Nov 2019 09:13:07 -0800 (PST), Bruno Brunowski napisał(a):

[...]

Walkower. A siwego konia już oddał na koninę. A taki był ładny... dojczlandzki.

Data: 2019-11-08 09:25:12
Autor: Pisiorowy Escobar
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

> [...]

Walkower. A siwego konia już oddał na koninę. A taki był ładny... dojczlandzki.

nie martw się komuszku, wróci za 4 lata albo i za osiem

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-11-08 11:50:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską klatkę walić.
dantes <dantes@qmail.com> napisał(-a):

" - Napławdę?"

napławdę to masz i będziesz miał ból dupy :DDD

Data: 2019-11-08 12:00:54
Autor: dantes
Dnia Fri, 08 Nov 2019 11:50:29 +0100, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Uuu.. stopień opanowanie przez Ciebie techniki przyjmowania w "dupę" "bez bólu" zapewne, budzi, u czytającego Twoje wypociny, pewne podejrzenia
w temacie opanowania przez Ciebie, do perfekcji, tej jakże zapewne trudnej
sztuki na Twojej wyspie, na którą nikt nie raczył był dostarczyć
lubrykantów.
Jak zatem poradziłeś sobie Robinsonie z napalonym Piętaszkiem i jego
drużyną?
Dajesz.

Data: 2019-11-08 13:25:53
Autor: boukun
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

A siwego konia już oddał na koninę. A taki był ładny... dojczlandzki.

nie martw się komuszku, wróci za 4 lata albo i za osiem

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Już dzisiaj źle wygląda...

boukun

Data: 2019-11-08 10:09:49
Autor: obserwator1434
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Ja tam widzę bezradność peło. Z tylu milionów ynteligentów nie mogą se wybrać jednego kandydata który czapką przykryje Dudeła?

Widocznie coś jest nieteges z tymi ynteligentami.

Data: 2019-11-08 20:35:12
Autor: z
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską kla tkę walić.
Jak już by Duda przegrał to chciałby zamiast tej starszej pani rześkiego Sikorskiego

Data: 2019-11-09 07:11:04
Autor: Runt
W dniu 2019-11-08 o 20:35, z pisze:
Jak już by Duda przegrał to chciałby zamiast tej starszej pani rześkiego Sikorskiego

Sikorski był kiedyś ministrem w rządzie PiS. Czyżby come back?

--
Runt

Data: 2019-11-08 15:31:32
Autor: Runt
Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską kla tkę walić.
W dniu 2019-11-07 o 18:13, Bruno Brunowski pisze:
Zrezygnował, a na pisiory i tak padł blady strach i zawzięcie dyskutują. "

PiS-owcy bez "wroga" nie żyją!
Nie ma na kogo zwalić swego ignoranctwa i już wpadaja w popłoch!

--
Runt

Tusk to jednak wie jak w tą pisiorską klatkę walić.