Tusk to prostak i cham

Data: 2011-04-30 08:40:08
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
... w dodatku to kłamca i oszust :

http://wpolityce.pl/view/11092/Marek_Suski_oburzony___W_srode_zostalem_obrazony_przez_premiera__Wypowiedz_Tuska_byla_zenujaca_.html

"Suskiemu chodzi o słowa, jakie premier wypowiedział pod jego adresem
podczas debaty nad odwołaniem ministra skarbu Aleksandra Grada. Mowa
była m.in. o polskich stoczniach.

     Poseł Suski jest - jak się zdaje - z południa. Pańska arogancja i
ignorancja w tej kwestii jest wprost proporcjonalna do odległości między
morzem a miejscem zamieszkania, więc muszę być wyrozumiały

 - mówił Tusk. Te słowa - zdaniem Suskiego - znieważają go."

Data: 2011-04-30 08:53:11
Autor: Psychol
Tusk to prostak i cham

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dbbaecb$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Brawo Zieliński! Jakiż cudowny język miłości i pojednania tuż przed beatyfikacja JP2. Jak ci nie wstyd starcze?

PhD

Data: 2011-04-30 11:38:10
Autor: cirrus
Tusk to prostak i cham
Użytkownik "Psychol" <psychopata@gabinet.org> napisał w wiadomości news:4dbbb240$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To taką kreaturę można znieważyć?

--
stevep

Data: 2011-04-30 11:52:12
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 11:38, cirrus pisze:
[...]

A co tobie złego zrobił Karol Wojtyła pedale ? :)

Data: 2011-04-30 10:02:02
Autor: zeb
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 08:40, u2 pisze:
[...]

Tusk i jego świta nienawidzi podkarpacia. Przegrał wybory z kretesem.
Podkarpacie jest pozostawione same sobie. Można by je spokojnie odłączyć od kraju zwanego Polską i tak nikt by nie zauważył. A Tusk to pewnie by się ucieszył.

Data: 2011-04-30 11:07:59
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 10:02, zeb pisze:
[...]

Bo prostak i cham, kłamca i oszust Tusk do tego dąży, aby podzielić
Polskę i Polaków.

Data: 2011-04-30 11:39:10
Autor: cirrus
Tusk to prostak i cham
Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomości news:ipgfli$tvr$1news.onet.pl...
[...]

A co do tego ma Podkarpacie, Suski to mazowiecki insekt z Radomia.

--
stevep

Data: 2011-04-30 11:47:28
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 11:39, cirrus pisze:
[...]

Insekt, to chory z nienawiści Niesioł. A zeb wskazuje jaką politykę robi
pełobanda.

U mnie w podlaskim jest poseł Damian Raczkowski z PO, który rozdaje
środki unijne bogatym, bo wg niego lepiej dać bogatemu niż 100 biednym.
Polityka zrównoważonego rozwoju go nie interesuje, tylko bogacenie się
po trupach innych. Podobnie kolejny poseł PO z mojego regionu Cezary
Cieślukowski grzmi i grozi szpitalom i hospicjom kiedy one w końcu
zaczną zarabiać na siebie, nie widząc prawdziwej przyczyny
marnotrawienia naszych składek zdrowotnych, a mianowicie NFZ.

Wg powyższego uważam PO za partię oszustów i złodziei, którzy zabierają
biednym a dają bogatym, czyli sobie i swoim przydupasom.

Data: 2011-04-30 11:50:08
Autor: zeb
Tusk to prostak i cham
[...]

O widzisz... !
Czyli Ci z Podkarpacia są jeszcze gorsi :)

Data: 2011-04-30 11:17:19
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

.. w dodatku to kłamca i oszust :

To niech go postawią przed sądem i udowodnią że kłamał i oszukiwał. Póki co
jednak nie udowodniono że kłamał i oszukiwał, więc morda w kubeł.

Data: 2011-04-30 11:32:47
Autor: zeb
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 11:17, Grzegorz Z. pisze:
To niech go postawią przed sądem i udowodnią że kłamał i oszukiwał. Póki co
jednak nie udowodniono że kłamał i oszukiwał, więc morda w kubeł.
Tzn. chcesz wszystkim powiedzieć, że w Polsce mamy ponad 3000 km autostrad ???

Data: 2011-04-30 11:44:33
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
zeb napisał:

[...]

To chcesz wszystkim powiedzieć że w latach 2006 - 2007 w Polsce wybudowano
3 miliony mieszkań?

Data: 2011-04-30 11:50:21
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 11:44, Grzegorz Z. pisze:
zeb napisał:

[...]

Wtedy spadło bezrobocie oraz dlug publiczny, ale pełobanda wszystko
spieprzyła. Celowo, jak każda wrażą agentura.

Data: 2011-04-30 12:00:06
Autor: zeb
Tusk to prostak i cham
zeb napisał:

[...]

Nie, nie chce. Co nie zmienia faktu że Tusk jednak jest ... jaki jest to każdy widzi :)

Data: 2011-04-30 13:07:57
Autor: cytryna
Tusk to prostak i cham

********************>
To chcesz wszystkim powiedzieć że w latach 2006 - 2007 w Polsce wybudowano
3 miliony mieszkań?

**********************

Tępy gnoju, zawodowy oszuście. Już trzeci raz wklejam dla obszczumurków z PO
tekst programu PiS dot. budowy mieszkań. Sieczkobrzęchu komunistyczny te 3 mil. mieszkań planowano wybudować w ciągu OSMIU LAT - więc nie pajacuj:
"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zakłada,
że każda rodzina powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem:
własnym bądź wynajmowanym. Należy zatem wybudować w ciągu
najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek
na wierzbie. Tych mieszkań państwo nie będzie rozdawało. Skoncentruje
się natomiast na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi budownictwa
mieszkaniowego. Będzie też wspomagać ten rozwój, bo społecznego problemu niedoboru mieszkań sam mechanizm rynkowy nie rozwiąże. Rozmiary wspomagania finansowego ze strony państwa będą oczywiście zależały od sytuacji materialnej konkretnej rodziny."

Data: 2011-04-30 13:10:21
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 13:07, cytryna pisze:
Tępy gnoju, zawodowy oszuście. Już trzeci raz wklejam dla obszczumurków z PO
tekst programu PiS dot. budowy mieszkań. Sieczkobrzęchu komunistyczny te 3 mil. mieszkań planowano wybudować w ciągu OSMIU LAT

Jaki on zawodowy ? On jest zawodny, jak zwykle sowiecki zydowski pajac :)

Data: 2011-04-30 13:33:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk to prostak i cham

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:524f.00000020.4dbbed8dnewsgate.onet.pl...
zeb napisał:

> [...]

finansowego ze strony państwa będą oczywiście zależały od sytuacji materialnej

I co? Stworzyli cokolwiek?

Data: 2011-04-30 13:42:40
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
I co? Stworzyli cokolwiek?

Oczywiscie, m.in miejsca pracy. Zmniejszyli zdecydowanie dlug publiczny itd.

Data: 2011-04-30 13:42:37
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
cytryna napisał:

Tępy gnoju

bla bla bla.

Też sobie wpisz w Google "Pale Blue Dot" i porównaj z "programem rodzina na
swoim".

, zawodowy oszuście. Już trzeci raz wklejam dla obszczumurków z PO

Nie jestem z PO.

Data: 2011-04-30 13:47:34
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 13:42, Grzegorz Z. pisze:
, zawodowy oszuście. Już trzeci raz wklejam dla obszczumurków z PO
Nie jestem z PO.

Cytryna odpowiada tobie po-dobnym, nie musisz należeć do żadnej partii.
Oszukujesz i klamiesz tak jakbys pochodzil z PO lub LSD.

Data: 2011-04-30 13:50:27
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

W dniu 2011-04-30 13:42, Grzegorz Z. pisze:
, zawodowy oszuście. Już trzeci raz wklejam dla obszczumurków z PO
Nie jestem z PO.

Cytryna odpowiada tobie po-dobnym

Z tym że ja nie jestem im POdobny.

Data: 2011-04-30 14:24:42
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 13:50, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Jestes klamczuszku. Po raz kolejny klamiesz. Widac zes zydek LSD-podobny.

Data: 2011-04-30 14:31:13
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

SLD-podobny, jeśli już. Ale nie PO.

Data: 2011-04-30 14:39:26
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 14:31, Grzegorz Z. pisze:
Jestes klamczuszku. Po raz kolejny klamiesz. Widac zes zydek LSD-podobny.
SLD-podobny, jeśli już. Ale nie PO.

Pelobandzie najblizej do LSD. Chca sie podobnie jak pelobandyci nachapac
u koryta.

Data: 2011-04-30 14:44:48
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

[...]

A Dubieniecki jakby co załatwi ułaskawienie.

Data: 2011-04-30 15:46:25
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 14:44, Grzegorz Z. pisze:
Pelobandzie najblizej do LSD. Chca sie podobnie jak pelobandyci nachapac
u koryta.
A Dubieniecki jakby co załatwi ułaskawienie.

Na to bym na twoim miejscu nie liczyl.

Data: 2011-04-30 18:19:07
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

[...]

Wy też już możecie o jego "koneksjach" zaPOmnieć.

Data: 2011-04-30 18:58:46
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 18:19, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

A ty elesdowski pedale zyjesz tylko dzieki koneksjom :)

Data: 2011-04-30 21:25:24
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

Ze mnie jest taki pedał jak z kaczyńskiego był prezydent.

Data: 2011-05-01 09:36:19
Autor: u2
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

Czyli jestes pedał. Do tego Zydek.

Data: 2011-05-01 10:44:29
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

Za trudne to było dla ciebie.

Data: 2011-05-01 15:55:16
Autor: u2
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

Proste jak konstrukcja cepa :)

Data: 2011-05-01 16:00:00
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham

u2 napisał:

[...]

A jak rozumiesz zdanie "gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem" ? Też ci się kojarzy z pedalstwem?

Data: 2011-05-01 16:17:23
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-05-01 16:00, Grzegorz Z. pisze:
Proste jak konstrukcja cepa :)

A jak rozumiesz zdanie "gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem" ? Też ci się kojarzy z pedalstwem?

Pewnie nieźle jarasz jak Tusk za młodu :)

Data: 2011-05-01 17:17:03
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

[...]

Taki ze mnie palacz jak i pedał.

Ale niech ci będzie;

"Siema koleś! Spox jest! Pis! Yo!"

Data: 2011-05-01 18:31:38
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-05-01 17:17, Grzegorz Z. pisze:
Pewnie nieźle jarasz jak Tusk za młodu :)
Taki ze mnie palacz jak i pedał.

Ale niech ci będzie;

"Siema koleś! Spox jest! Pis! Yo!"

Pewnie krecisz lody tak jak pelobandyci, sodomito z lsd :)

Data: 2011-05-01 19:06:49
Autor: Grzegorz Z.
Tusk to prostak i cham
u2 napisał:

[...]

Nie, buduję mieszkania wg programu.

Data: 2011-05-01 19:11:06
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-05-01 19:06, Grzegorz Z. pisze:
Pewnie krecisz lody tak jak pelobandyci, sodomito z lsd :)
Nie, buduję mieszkania wg programu.

Wg jakiego programu ? :)

Data: 2011-05-01 18:57:02
Autor: the_foe
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 13:07, cytryna pisze:
3 mil. mieszkań planowano wybudować w ciągu OSMIU LAT - więc nie pajacuj:

czyli w 2 lata 750 tys. Tyle ze w tym okresie rzad przczynil sie do zbudowania 0 mieszkan. Jedyna pomoca byla ustawa ktora zainicjowal Marcinkieiwcz i ktora pomogla jakims 30 tys luda w wiekszosci juz za rzadow Tuska. Tyle ze ta ustawa pomagala juz tym co te kase na mieszkanie zdobyli i tylko im nieco odsetek budzet zwrocil by mieli na kafelki.

--
the_foe

Data: 2011-05-01 18:49:47
Autor: the_foe
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-04-30 11:32, zeb pisze:
[...]

nie mogl obiecac 3000 bo wg planow ma byc ich 2000. Tusk obiecywal "autostrad i drog ekspresowych". I chyba nowych, bo obecnie mamy ich 7200 km.

--
the_foe

Data: 2011-05-01 19:05:37
Autor: u2
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-05-01 18:49, the_foe pisze:
[...]

Widze, ze foe to sodomita z pelobandy. Tylko po co tak bezczelnie klamie
? Ma z tego jakies profity ?

Data: 2011-05-01 20:03:18
Autor: zeb
Tusk to prostak i cham
W dniu 2011-05-01 18:49, the_foe pisze:

nie mogl obiecac 3000 bo wg planow ma byc ich 2000. Tusk obiecywal
"autostrad i drog ekspresowych". I chyba nowych, bo obecnie mamy ich
7200 km.
a to nie miało być 1000 km co roku ?
7200 ? to zero na końcu to taki gratis ?

Tusk to prostak i cham