Tusk to taki drugi Gierek

Data: 2011-07-28 17:58:37
Autor: u2
Tusk to taki drugi Gierek
... choc Gierek wybudowal przynajmniej miliony mieszkan, nastapil wyz
demograficzny, a polska pilka nozna byla za jego rzadow potega :

http://wzzw.wordpress.com/2011/07/27/donald-wielki-zadluzyciel/

"Gierek potrzebował 10 lat, by zadłużyć kraj na 70 mld USD. Tusk
zaledwie czterech, by go przebić (100 mld USD długu). Jeżeli dodamy do
tego niesamowitą propagandę prowadzoną przez środki antyprzekazu na
rzecz obecnego rządu, to dostrzeżemy doskonałą analogię pomiędzy
pierwszym sekretarzem a Tuskiem."

Data: 2011-07-28 18:43:51
Autor: Leprechaun
Tusk to taki drugi Gierek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e318730$0$3500$65785112news.neostrada.pl...
.. choc Gierek wybudowal przynajmniej miliony mieszkan, nastapil wyz
demograficzny, a polska pilka nozna byla za jego rzadow potega :

Prezes PiS obiecał wybudować TRZY mln mieszkań. Nie wybudował ani jednego. Za jego czasów w piłkę nożna potrafił grać jedynie znienawidzony Tusk,

BomBel

Data: 2011-07-28 23:11:22
Autor: Kaczysta
Tusk to taki drugi Gierek

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e3192ab$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.
AZ

Data: 2011-07-28 23:19:11
Autor: u2
Tusk to taki drugi Gierek
W dniu 2011-07-28 23:11, Kaczysta pisze:
Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani
mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.

Szkol zlikwidowal 500, do mieszkan dowalil wieksze czynsze, a drogi
jakie sa to kazdy widzi, ktory nimi jezdzi.

Data: 2011-07-29 01:15:08
Autor: stevep
Tusk to taki drugi Gierek
Dnia 28-07-2011 o 23:19:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oraz spowodował plamy na słońcu.

--
stevep

Data: 2011-07-29 01:14:28
Autor: stevep
Tusk to taki drugi Gierek
Dnia 28-07-2011 o 23:11:22 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

W opinii kretynów.

--
stevep

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
Tusk to taki drugi Gierek
On Thu, 28 Jul 2011 23:11:22 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.

 nie wiem. byc moze jestes niewidomy. za czasow Tuska nasz  kraj wreszcie odetchnal od przasnego ciemnogrodu Kaczynskich.  widze to na przykladzie miasta w ktorym mieszkam. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-28 19:03:15
Autor: u2
Tusk to taki drugi Gierek
W dniu 2011-07-28 17:58, u2 pisze:
[...]

W dodatku Gierek o ile mi wiadomo narobil dlugow na zaledwie 24 mld
zielonych.

Data: 2011-07-28 17:19:21
Autor: obserwator
Tusk to taki drugi Gierek
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dodatku Gierek o ile mi wiadomo narobil dlugow na zaledwie 24 mld
zielonych.

powazna kwota z tych pozyczek poszla na zbrojenia. Bez problemu otrzymywal je
od Gierka - Jaruzelski.

Gierek mial do niego tak duze zaufanie, ze mu dawal kase w ciemno.

A Jaruzelski zbroil armie, ktora podlegala Sowietom, planujacym wykorzystac
wojsko *polskie* jako mieso armatnie w marszu Sowietow na zachod.

Eksperci twierdza, ze gdyby doszlo do realizacji planow sowietow, to ludnosc mieszkajaca na terytorium Polski, zostalaby powaznie wytrzebiona.

Jaruzelski doskonale zdawal sobie z tego sprawe. Wiedzial jaki los czekal Polakow.

Data: 2011-07-28 19:25:51
Autor: u2
Tusk to taki drugi Gierek
W dniu 2011-07-28 19:19,  obserwator pisze:
[...]

Oczywiscie zemscilo sie to na Gierku, bo Jeruzel to ruska matrioszka
obudzona przez Andropowa w 1980.

Jeruzel to taki agent, ktory pilnowal innych agentow, dlatego nazywam go
matrioszka.

Data: 2011-07-28 19:05:17
Autor: Leprechaun
Tusk to taki drugi Gierek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e319656$0$3487$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty też MATOLE gadasz ze sobą? Sciza was dopadła!?   ;)))))))))))))))))

BomBel

Data: 2011-07-29 07:47:57
Autor: jadrys
Tusk to taki drugi Gierek
W dniu 2011-07-28 19:03, u2 pisze:

W dodatku Gierek o ile mi wiadomo narobil dlugow na zaledwie 24 mld
zielonych.

40 mld.

Tusk to taki drugi Gierek