Tusk to taki drugi Gierek

Data: 2011-07-28 18:43:51
Autor: Leprechaun
Tusk to taki drugi Gierek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e318730$0$3500$65785112news.neostrada.pl...
.. choc Gierek wybudowal przynajmniej miliony mieszkan, nastapil wyz
demograficzny, a polska pilka nozna byla za jego rzadow potega :

Prezes PiS obiecał wybudować TRZY mln mieszkań. Nie wybudował ani jednego. Za jego czasów w piłkę nożna potrafił grać jedynie znienawidzony Tusk,

BomBel

Data: 2011-07-28 23:11:22
Autor: Kaczysta
Tusk to taki drugi Gierek

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e3192ab$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.
AZ

Data: 2011-07-28 23:19:11
Autor: u2
Tusk to taki drugi Gierek
W dniu 2011-07-28 23:11, Kaczysta pisze:
Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani
mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.

Szkol zlikwidowal 500, do mieszkan dowalil wieksze czynsze, a drogi
jakie sa to kazdy widzi, ktory nimi jezdzi.

Data: 2011-07-29 01:15:08
Autor: stevep
Tusk to taki drugi Gierek
Dnia 28-07-2011 o 23:19:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oraz spowodował plamy na słońcu.

--
stevep

Data: 2011-07-29 01:14:28
Autor: stevep
Tusk to taki drugi Gierek
Dnia 28-07-2011 o 23:11:22 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

W opinii kretynów.

--
stevep

Data: 2011-07-29 17:52:41
Autor: [HeÂŽSk]
Tusk to taki drugi Gierek
On Thu, 28 Jul 2011 23:11:22 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Tusk tyle obiecywał - a jedynie zniszczył Polskę: nie przybyło ani mieszkań, ani dróg, ani szkół - nic - wypełnił obietnicę Kononowicza.

 nie wiem. byc moze jestes niewidomy. za czasow Tuska nasz  kraj wreszcie odetchnal od przasnego ciemnogrodu Kaczynskich.  widze to na przykladzie miasta w ktorym mieszkam. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Tusk to taki drugi Gierek