Tusk to zdrajca

Data: 2017-05-14 17:55:07
Autor: u2
Tusk to zdrajca
http://niezalezna.pl/98751-jan-pietrzak-w-wywiadzie-z-chuliganem-tusk-zdrajca-lepiej-niech-tu-nie-przyjezdza

Jan Pietrzak w ,,Wywiadzie z chuliganem": Tusk to zdrajca, lepiej niech tu nie przyjeżdża

Dodano: 14.05.2017 [17:35]

- W przeddzień wywiadu spotkałem na Jeżycach kolegę. Jego ojciec działał w pierwszej Solidarności, w zrujnowanej później Wiepofamie. Mówię mu, że będzie u mnie Pietrzak i że skończył 80-tkę. Ten nie mógł uwierzyć, ale po chwili zastanowił się: no tak, przecież ostatnio mówili, że Rambo i Schwarzenegger mają 70 lat. Te słowa pokazują, kim jest Jan Pietrzak dla pokolenia Solidarności - mówi o gościu ,,Wywiadu z chuliganem" jego autor Piotr Lisiewicz. Premiera dziś o 21.30. w Telewizji Republika.

- Polska odzyskała niepodległość w 2015 r. Wreszcie mogę nie być już chuliganem, a statecznym obywatelem. Ale dziś trwa walka o polską kulturę, o odebranie jej z rąk dewastatorów, niszczycieli. To jest w tej chwili najważniejsze starcie - mówi w ,,Wywiadzie z chuliganem" Jan Pietrzak.

Wskazuje, gdzie możemy tę walkę podjąć.
  W Polsce brakuje filmów biograficznych. Dlaczego nie ma filmu o Paderewskim, przecież to był człowiek światowej skali, znający prezydentów, monarchów, w Stanach Zjednoczonych popularny jak Rolling Stonesi? Jak przyjechał do Poznania, Wielkopolska się zbuntowała, potem był premierem. Jaki wspaniały można by zrobić film o historii, kulturze, o wieku, o czasie. Tylko takie filmy nie powstają
- stwierdza.

Zdecydowanie broni też Antoniego Macierewicza. - Macierewicz nie podoba się naszym wrogom, Niemcom i Rosjanom i dlatego go opluwają, może nie bezpośrednio, ale za pomocą swoich ludzi w Polsce - podkreśla. Za powód tych ataków uznaje budowę Obrony Terytorialnej.

  W taki kraju, jak Stany Zjednoczone, który nie ma jako sąsiadów ani na Wschodzie, ani na Zachodzie agresywnych, imperialnych, obłąkanych z agresji narodów jak Niemcy i Rosjanie, który ma dookoła oceany, a z północy i południa delikatne ludy, każdy powiat, każde miasto, każda gmina, ma Gwardię Narodową. A my nie mamy. To paranoja
- mówi.

W ,,Wywiadzie z chuliganem" pokazane zostaną piosenki i monologi, za które ostatnio Pietrzak atakowany był przez ,,Gazetę Wyborczą" - monolog o Niesiołowskim oraz mendach i żukach gnojnikach oraz głośna piosenka ,,Szkopy i kacapy".

Będą też wspomnienia z historii kabaretu Pod Egidą, o powstaniu piosenki ,,Żeby Polska była Polską", a także utwór o Annie Walentynowicz.

  Częścią zbrodni katyńskiej było kłamstwo funkcjonujące przez kilkadziesiąt lat po tej zbrodni. Kłamstwo po katastrofie smoleńskiej jest również częścią zbrodni. W dwa dni po Smoleńsku premier Tusk oddał całą władzę nad śledztwem postsowieckiej Rosji. Nie ma takie przypadku w historii. To była zdrada, Tusk jest zdrajcą, lepiej niech tu nie przyjeżdża
- mówi Jan Pietrzak.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-14 21:14:01
Autor: prezydent San Escobar
Tusk to zdrajca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Jan Pietrzak w ,,Wywiadzie z chuliganem": Tusk to zdrajca, lepiej niech tu nie przyjeżdża

A Pietrzak to geniusz intelektualny :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-14 21:16:39
Autor: u2
Tusk to zdrajca
W dniu 14.05.2017 o 21:14, prezydent San Escobar pisze:
A Pietrzak to geniusz intelektualny :DDDDD

w porównaniu z tobą piździak na pewno:)

Data: 2017-05-15 08:01:14
Autor: prezydent San Escobar
Tusk to zdrajca
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 14.05.2017 o 21:14, prezydent San Escobar pisze:
> A Pietrzak to geniusz intelektualny :DDDDD

w porównaniu z tobą piździak na pewno:)

Tytan umysłowy w porównaniu z tobą :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 09:19:13
Autor: Pajdak
Tusk to zdrajca

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:n0hihcll49vpeaqm9k90i18d8qiakprreh4ax.com...

u2 to genetyczny idiota! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-15 09:19:10
Autor: Pajdak
Tusk to zdrajca
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:c3bhhcdpdc7fegoba7ekvhjehd50bkmtof4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

Jan Pietrzak w ,,Wywiadzie z chuliganem": Tusk to zdrajca, lepiej niech
tu nie przyjeżdża

A Pietrzak to geniusz intelektualny :DDDDD

--

Pietrzak to "bijące serce Partii", zasłużony komuch PRL.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-15 09:23:25
Autor: Ciemny Lud
Tusk to zdrajca, St.Piotrowicz to patriota
pisowski kundel "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jasio Pietrzak, pieszczoch PRL i PZPR, płatnych "prześmiewca" partyjny.
Braciszek był generałem, obaj w PZPR. Koledzy St.Piotrowicza. Ale żeś sobie
znalazł autorytet. Komuniści i złodzieje!

CL

Tusk to zdrajca