Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie

Data: 2012-06-04 03:17:05
Autor: Charlie delta
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
Data: 2012-06-04 18:49:13
Autor: george
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:a5f7d114-fa9d-420f-8c01-50caa16ea9b1b26g2000vbt.googlegroups.com...
http://vod.gazetapolska.pl/1822-donald-tusk-wygwizdany-w-berlinie

a mnie zastanawia co Tusk z Merkelowa robia w deutche banku ??

george

Data: 2012-06-04 10:12:28
Autor: Charlie delta
On 4 Cze, 18:49, "george" <george...@vp.pl> wrote:
"Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote in message

>http://vod.gazetapolska.pl/1822-donald-tusk-wygwizdany-w-berlinie

a mnie zastanawia co Tusk z Merkelowa robia w deutche banku ??

george

ta niemiecka świnia herr spzredaje resztki POlszewii

Data: 2012-06-04 18:19:17
Autor: ron
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): charlie, ty pojebie, co ty tu tworzysz, nie masz osrancu gdzie krzewic tych swoich chorych przkonan?
Pokazuj te szczury ktore uciekly z Polski na parobkow do niemiec jak trzeba bylo zapierdalac za psi grosz w kraju a teraz szukaja rozglosu zeby usprawiedliwiac swoje skundlenie, w swoim towarzystwie, takich samych psycholi jak ty a nie wpierdalaj tych smieci na grupe ktora nie ma nic w tytule, ze to forum zakladu psychiatrycznego, debilu. Nie wyzywaj sie na innych za swoje
nieudolstwo na gieldach, lecz sie frajerze.

Data: 2012-06-04 14:00:24
Autor: Charlie delta
On 4 Cze, 20:19, " ron" <ron-is.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisa (a):

[...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

masz ode mnie środkowy paluch ty ruska gnido

Data: 2012-06-04 18:39:01
Autor: kc
 ron <ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pokazuj te szczury ktore uciekly z Polski na parobkow do niemiec jak trzeba bylo zapierdalac za psi grosz w kraju a teraz szukaja rozglosu zeby usprawiedliwiac swoje skundlenie,
 Tu, kolego, trochę zagalopowałeś się. Może zanim nazwiesz emigrantów kundlami, poczytaj sobie trochę statystyk, kto wyemigrował, dlaczego, kiedy.
A i wiedz o tym, że gdyby ci "kundle" nie wspierali polskiej gospodarki swoim ciężko uciułanym groszem (oficjalne statystyki mówią, że są to pieniądze większe niż środki z inwestycji zagranicznych), mogłoby tu być jeszcze gorzej. Ale wygląda na to, że przestają wrzucać do studni bez dna.

Kurna, mentalność. Przyznaj, że nie zakwalifikowałeś się na wyjazd i przez to gorycz.

pozdrawiam
kc --

Data: 2012-06-04 18:56:33
Autor: ron
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

gorycz.

pozdrawiam
kc
Przede wszystkim, nie jestem twoim kolega, dupku.
Nazywam to cale towarzystwo z tego filmiku szczurami, bo nie przychodzi mi na mysl bardziej dosadne słowo na tych ,,emigrantow,,
I nie plec zaslyszanych farmazonow o kasie od tych nieudacznikow, tylko faktycznie zapoznaj sie co to za element. W wiekszosci nieroby na zasilkach, drobne cwaniaczki. Ci ktorzy ciezko pracuja na obczyznie, nie maja czasu na takie przedstawienia.

Data: 2012-06-04 19:20:39
Autor: kc
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
 ron <ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Przede wszystkim, nie jestem twoim kolega, dupku.

Pominąłem cudzysłów, ale widzę, że i tak czytelne było.

I nie plec zaslyszanych farmazonow o kasie od tych nieudacznikow,

Gorzej niż myślałem. To nawet z rodziny nikt nie zakwalifikował się? No tak, rozumiem, geny.

>Ci ktorzy ciezko pracuja na obczyznie, nie maja czasu na >takie przedstawienia.
 Zapytam Lindą: Co ty k...a wiesz o obczyźnie?

kc

Data: 2012-06-04 21:35:55
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqj1q7$625$1inews.gazeta.pl...
Zapytam Lindą: Co ty k...a wiesz o obczyźnie?

Obczyzna?

  "Polacy protestowali przeciwko kłamstwom smoleńskim i dyskryminacji TV Trwam"

--
marfi

Data: 2012-06-04 19:52:38
Autor: kc
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
Obczyzna?

  "Polacy protestowali przeciwko kłamstwom smoleńskim i dyskryminacji TV Trwam"

Do jednych trafia hasło "zgoda buduje" do innych "feel like at home"

kc

Data: 2012-06-04 22:25:15
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqj3m6$5ef$1inews.gazeta.pl...
[...]

 A do większości nie trafia żadne z w/w ?

--
marfi

Data: 2012-06-04 20:33:52
Autor: kc
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
 A do większości nie trafia żadne z w/w ?

Większość ma swoje. "wisi mi"

kc

Data: 2012-06-04 14:04:51
Autor: Charlie delta
On 4 Cze, 22:33, " kc" <kc59.WYT...@gazeta.pl> wrote:
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

>  A do większości nie trafia żadne z w/w ?

Większość ma swoje. "wisi mi"

kc

większość nawpierdala się smierdzącej kiełbachy z grilla, zaleje ryj
pełem zepsutych zębów tanim cuchnącym piwskiem, skopuluje swoje tłuste
babska, wydrze ryja podczas tuskowych igrzysk pod nazwa jewro , a
potem swołocza zakuma, że ich ulubieniec z PO wpierdolił ich w robotę
za 1200 w 5 ratach do ich usranej smierci

bezrozumna tłuszcza

Data: 2012-06-04 23:26:41
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqj63g$oge$1inews.gazeta.pl...
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

 A do większości nie trafia żadne z w/w ?

Większość ma swoje. "wisi mi"

  Otóż to... mając do wyboru Tuski, Kaczyńskie i Palikoty wybrałem wczasy.

--
marfi

Data: 2012-06-04 22:23:08
Autor: kc
Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  Otóż to... mając do wyboru Tuski, Kaczyńskie i Palikoty wybrałem wczasy.

A ja w mniejszości, też z wyboru. Może przez ten niegdysiejszy nadmiar lekcji historii w szkole? Uczyli, że większość to &#1073;&#1086;&#1083;&#1100;&#1096;&#1077;&#1074;&#1080;&#1082;&#1080; :)

kc --

Tusk ty zdrajco, Tusk wygwizdany w Berlinie