Tusk u Moniki.

Data: 2010-01-31 13:51:06
Autor: bolek
Tusk u Moniki.
On jest tak głupi sam z siebie, czy nas uważa za idiotów ?

bolek

Data: 2010-01-31 13:53:26
Autor: wekon
Tusk u Moniki.
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:hk3ugk$gtl$1atlantis.news.neostrada.pl...
On jest tak głupi sam z siebie, czy nas uważa za idiotów ?

bolek

Nie ogl±dałem, ale stawiam na te dwie opcje.

wekon

Data: 2010-02-01 02:33:40
Autor: zbig
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 12:51:44
Autor: Jadrys
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 12:59:02
Autor: `he®sk`
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 14:00:04
Autor: Jadrys
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 14:45:50
Autor: `he®sk`
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 14:48:03
Autor: Prawusek
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 20:41:28
Autor: Jadrys
Tusk u Moniki.
W dniu 2010-02-01 14:45, `he®sk` pisze:
On Mon, 01 Feb 2010 14:00:04 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   moglby np. obiecac wybudowanie 3 mln mieszkan,
   a wybudowac JEDEN peron we wloszczowej!
   moglby tak jak miller obiecac... itd itp.

Jednak obietnice p. Kaczyńskiego nie były tak całkowicie czcze.

  czyzby wybudowal jakies mieszkanie po cichu ?

- Rozbił "układ",

  jaki "uklad" ? MC 13399D ?

szkoda tylko że rozbił układ dwu partii (LPR i Samoobrona)
które jako jedyne działały na rzecz polskiej racji stanu,

  buhhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahhahahahahhahaaaaa !

że działały dla dobra Polaków..

  buuuuhahhahahhahahhahahahahhahahahhaaaaaaaaahhahahhahaha!

Fakty wywołują u ciebie śmiech?

Data: 2010-02-02 10:53:17
Autor: :he®sk:
Tusk u Moniki.
On Mon, 01 Feb 2010 20:41:28 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   buhhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahhahahahahhahaaaaa !
>   buuuuhahhahahhahahhahahahahhahahahhaaaaaaaaahhahahhahaha!
Fakty wywołuj± u ciebie ¶miech?

 fakty nie. twoje myslenie, ze lepper i giertych dzialali
 na "rzecz polskiej racji stanu" i "dobra Polakow".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 16:41:30
Autor: Jadrys
Tusk u Moniki.
W dniu 2010-02-02 10:53, ":he®sk:" pisze:
[...]

Chyba nawet ty nie zaprzeczysz że ww. byli najlepszymi ministrami w gabinecie J. Kaczyńskiego?
Akurat ja nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do Ich patriotyzmu.

Data: 2010-02-03 11:06:45
Autor: :he®sk:
Tusk u Moniki.
On Tue, 02 Feb 2010 16:41:30 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   na "rzecz polskiej racji stanu" i "dobra Polakow".

Chyba nawet ty nie zaprzeczysz że ww. byli najlepszymi ministrami w gabinecie J. Kaczyńskiego?

 skoro lepszych nie bylo ;o)))

Akurat ja nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do Ich patriotyzmu.

 tak jak do patriotyzmu w.jaruzelskiego. gratuluje idoli.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-01 14:15:45
Autor: wekon
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-01 21:23:31
Autor: wekon
Tusk u Moniki.
"wekon" <wekona@op.pl> wrote in message news:hk6kr6$8ol$1nemesis.news.neostrada.pl...
"`heRsk`" <figifago?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:vcgdm512lfprfr446h805uaga609lglnvv4ax.com...
On Mon, 01 Feb 2010 12:51:44 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2010-02-01 11:33, zbig pisze:
> On 31 Sty, 13:53, "wekon"<wek...@op.pl>  wrote:
> Reszta klasy politycznej może tylko zagryzać zęby z zazdro¶ci widz±c
> jak Tusk potrafi się komunikować z ludĽmi. Raz tylko monice udało się
> go wprawić w zakłopotanie ale jako¶ wybrn±ł.

To fakt, - ma facet gadane. Szkoda tylko że za słowami nie id± czyny.

moglby np. obiecac wybudowanie 3 mln mieszkan

Nie no jesli chodzi o obietnice, to Tusk jest the best. Przebił wszystkich razem wziętych. Partia Obietnic.

pomyłka linka:

http://www.youtube.com/watch?v=gJGB4bhbEp0&feature=related

wekon

Data: 2010-02-01 14:26:51
Autor: wekon
Tusk u Moniki.

Data: 2010-02-02 03:29:17
Autor: zbig
Tusk u Moniki.
On 1 Lut, 14:26, "wekon" <wek...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in messagenews:c199d737-f9c7-42b0-b788-b159b193e9f8u41g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]
> jak Tusk potrafi się komunikować z ludĽmi. Raz tylko monice udało się
> go wprawić w zakłopotanie ale jako¶ wybrn±ł.

To się nazywa pseudodziennikarstwo wazelinowe, tu masz próbkę:

http://www.youtube.com/watch?v=PN3m6oE2NDc&feature=related

wekon

Ty kpisz czy o drogę pytasz. Co¶ ty tu za "próbkę" wynalazł? Przecież
tu Olejnik w ogóle nie występuje, tylko jaki¶ człowiek, który j±
obrzuca błotem, zreszt± nienawidz±cy wszystkiego co kojarzy się III
RP. Nawet je¶li to prawda, że Olejnik zbluzgała te kobietę to nie
wiemy jak była tego przyczyna. przecież mogła jej pierwsza ta kobieta
naubliżać, co tłumaczyło by reakcję Olejnik.  Ten facet ¶wietnie
rzekomo słyszał odpowiedĽ Olejnik ale pytania kobiety już nie
zacytował. W końcu był tak blisko.
Chcesz mi wmówić ,ze zgadnięta o byle co Olejnik na ulicy odpowiada
"Spierdalaj ty stara kurwo". IdĽ  ty się lecz.
I ta wstawka z Lisem. To o kim ona Ľle ¶wiadczy? O Lisie???? Raczej o
tym agresywnym w¶ciekłym ¶więtojebliwym moherze, który obrzuca hujami
kogo popadnie.
A ten Mizikowski, sprawdziłem - to jaki¶ wariat. Kandydował na
prezydenta RP!?. We łbach sie poprzewracało tym ćwokom.

Data: 2010-01-31 13:54:22
Autor: Prawusek
Tusk u Moniki.

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message
On jest tak głupi sam z siebie, czy nas uważa za idiotów ?

bolek

To jest pełne sprzężenie.
Zwrotne też.
Dla całej eSBucji i WSIoków zapisanej do POpaprańców.

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.he®sk.*
Tusk u Moniki.
On Sun, 31 Jan 2010 13:51:06 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

On jest tak g?upi sam z siebie, czy nas uwa?a za idiotów ?

 to drugie... ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:22:40
Autor: Prawusek
Tusk u Moniki.

wrote:

On jest tak g?upi sam z siebie, czy nas uwa?a za idiotów ?

 to drugie... ;o)))

Wiara bez podstaw, twoja też...

Data: 2010-02-01 12:44:27
Autor: etyci