Tusk umarł

Data: 2014-03-27 18:23:43
Autor: u2
Tusk umarł
Tusk umarł i dostał możliwość wyboru miedzy Niebem a Piekłem.
W Niebie widzi modlących się, grających na harfach, śpiewających. Nuda.
Za to w Piekle balanga, popijawy, panienki, wesołe towarzystwo…
Wybrał Piekło. Ale jak tam trafił, balangi już nie było, tylko tradycyjnie umieścili go w kotle ze smołą.

Tusk się poskarżył się diabłu, że nie tak miało być na co ten odparł: „Sam to wiesz najlepiej. Kampania wyborcza ma swoje prawa.”

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-27 18:38:01
Autor: Marek Czaplicki
Tusk umar
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 27 marca 2014 18:23:

Tusk umar i dosta moliwo wyboru miedzy Niebem a Piekem.
W Niebie widzi modlcych si, grajcych na harfach, piewajcych. Nuda.
Za to w Piekle balanga, popijawy, panienki, wesoe towarzystwo?
Wybra Pieko. Ale jak tam trafi, balangi ju nie byo, tylko
tradycyjnie umiecili go w kotle ze smo.

Tusk si poskary si diabu, e nie tak miao by na co ten odpar:
?Sam to wiesz najlepiej. Kampania wyborcza ma swoje prawa.?

Znam inn wersj. Sowa koczce byy:"Wtedy bya turystyka, a teraz to emigracja". :-)

Data: 2014-03-27 20:37:09
Autor: LS
Tusk umarł
W dniu 2014-03-27 18:23, u2 pisze:
[...]

Takich Vincentów i Denatów jest na pęczki. Przez pierwszy rok mają luz, byle opiniotwórczym wchodzili w odbyt z wzajemnością i układ może trwać latami.

Data: 2014-03-28 06:01:26
Autor: stevep
Tusk umarł
W dniu .03.2014 o 20:37 LS <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Ale znacznie więcej kretynolemingów.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-27 22:00:12
Autor: MarkWoydak
Tusk umarł, Lenin wiecznie żywy

JarosławZbawPolskę umarł i dostał możliwość wyboru miedzy Niebem a Piekłem.
W Niebie widzi modlących się, grających na harfach, śpiewających. Spodobało
mu się ale chce zobaczyć Piekło.
W Piekle balanga, popijawy, panienki, wesołe towarzystwo. Tego nigdy
JarosławZbawPolskę nie zaznał w życiu starego kawalera, więc wybrał Piekło.
Ale jak tam trafił, balangi już nie było, tylko
 tradycyjnie umieścili go w kotle ze smołą. JarosławZbawPolskę poskarżył się
diabłu, że nie tak miało być na co ten odparł:  „Sam to wiesz najlepiej.
Kampania wyborcza ma swoje prawa.”

MW

Data: 2014-03-28 06:00:43
Autor: stevep

[...]