Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce

Data: 2011-09-15 11:08:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
Partia Donalda Tuska bierze pod uwagę możliwość przegranej w wyborach. I już układa scenariusz na nowe. Jeśli PO przegra wybory choćby jednym głosem, nie będzie wychodzić z inicjatywą tworzenia rządu - wynika z zapowiedzi premiera.
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/news/artykuly/356169,tusk-wcale-nie-jest-pewien-wygranej-po-oto-plan-gry-po-porazce.html

Całkiem rozsądne. Jeśli PiS wygra z PO, a nie będzie miał większości w parlamencie, musi wejść w koalicje. Rozsądne partie, pamiętając o losie Samoobrony i LPR, nie wejdą z PiS-em w koalicję. Jedynie SLD, której przywódca pragnie władzy jak kania deszczu może pójść Pis-owi na rękę. No, ale wtedy Kaczyński powinien połknąć własny język. Jest niestety pewne, że okaże się szmatą. No i zaczną się harce.

Data: 2011-09-15 03:53:31
Autor: Leszczur
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
On 15 Wrz, 11:08, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Partia Donalda Tuska bierze pod uwag mo liwo przegranej w wyborach. I ju
uk ada scenariusz na nowe. Je li PO przegra wybory cho by jednym g osem, nie
b dzie wychodzi z inicjatyw tworzenia rz du - wynika z zapowiedzi
premiera.
wi cej:http://wiadomosci.dziennik.pl/wybory/news/artykuly/356169,tusk-wcale-...

========================================>
Ca kiem rozs dne. Je li PiS wygra z PO, a nie b dzie mia wi kszo ci w
parlamencie, musi wej w koalicje. Rozs dne partie, pami taj c o losie
Samoobrony i LPR, nie wejd z PiS-em w koalicj . Jedynie SLD, kt rej
przyw dca pragnie w adzy jak kania deszczu mo e p j Pis-owi na r k . No,
ale wtedy Kaczy ski powinien po kn w asny j zyk. Jest niestety pewne, e
oka e si szmat . No i zaczn si harce.

PSL jest partią, która wchodziła w koalicje już prawie z każdym.
Problem leży w tym, że Pawlak w zamian chce realnej władzy i równie
realnego braku odpowiedzialności.
Jeśli Kaczor mu to zagwarantuje to się dogadają.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 13:13:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:52303edf-102c-4719-a893-5a6b18a44544k15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

===================================

Chyba nie ma takiej opcji. Gdy Kaczyński był premierem też łasił się do PSL i Pawlak go olał.

Data: 2011-09-15 13:34:34
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Chyba nie ma takiej opcji. Gdy Kaczyński był premierem też łasił się do PSL i Pawlak go olał.

co to za jezyk *lasil sie*? Polityk negocjuje i stosuje metody dyplomatyczne w
celu pozyskania koalicjanta. Nie przypominam sobie aby Kaczynski negocjowala
z PSL. Ta partia w ogole powinna zniknac z polskiej sceny.

W normalnych panstwach nie ma partii dla rolnikow, ktorych nota bene wcale PSL nie reprezentuje. PSL -to partia ewidentnych cwaniaczkow, ktorzy dbaja tylko o wlasne interesy, a nie interesy rolnikow.

Data: 2011-09-15 07:44:24
Autor: Leszczur
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
On 15 Wrz, 15:34, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl> napisa (a):

> [...]
> i Pawlak go ola .

co to za jezyk *lasil sie*? Polityk negocjuje i stosuje metody dyplomatyczne w

Polityk może i negocjuje, ale Kaczor się łasi. Koalicja z LPR i
Samoobroną była ostatecznością i doszła do skutku tylko dlatego, ze
nie było mowy o spełnieniu warunków Pawlaka.

 Nie przypominam sobie aby Kaczynski negocjowala
z PSL. Ta partia w ogole powinna zniknac z polskiej sceny.

Cos mi sie wydaje ze PSL nie tylko nie zniknie z polskiej sceny
politycznej, ale i przetrwa na niej PiS.

W normalnych panstwach nie ma partii dla rolnikow, ktorych nota bene wcale
PSL nie reprezentuje.

Tak jak PiS nie jest partią ani prawych, ani sprawiedliwych. Ot
standard - jedno deklarować a inne robić.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 14:57:07
Autor: obserwator
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Polityk może i negocjuje, ale Kaczor się łasi. Koalicja z LPR i
Samoobroną była ostatecznością i doszła do skutku tylko dlatego, ze
nie było mowy o spełnieniu warunków Pawlaka.
***********************************

jakie warunki stawial Pawlak?
 Nie przypominam sobie aby Kaczynski negocjowala
z PSL. Ta partia w ogole powinna zniknac z polskiej sceny.

Cos mi sie wydaje ze PSL nie tylko nie zniknie z polskiej sceny
politycznej, ale i przetrwa na niej PiS.

PSL powinna zniknac, bo to nie jest partia reprezentujaca interesy rolnikow,
tylko prywatne interesy pewnej grupy osob.

W normalnych panstwach nie ma partii dla rolnikow, ktorych nota bene wcale
PSL nie reprezentuje.

Tak jak PiS nie jest partią ani prawych, ani sprawiedliwych. Ot
standard - jedno deklarować a inne robić.

przeciez ty popierasz kazda partie nieprawych, wiec dlaczego akurat takie zarzuty naglasniasz pod adresem PiS?

Ps. dla jasnosci, uwazam ze to nie jest prawda co piszesz o PiS.

Data: 2011-09-15 09:25:18
Autor: Leszczur
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
On 15 Wrz, 16:57, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

Polityk mo e i negocjuje, ale Kaczor si asi. Koalicja z LPR i
Samoobron by a ostateczno ci i dosz a do skutku tylko dlatego, ze
nie by o mowy o spe nieniu warunk w Pawlaka.
***********************************

> [...]

PSL powinna zniknac, bo to nie jest partia reprezentujaca interesy rolnikow,
tylko prywatne interesy pewnej grupy osob.

Aaa bo PiS nie reprezentuje niczyich interesow. Jaaaasne.

> W normalnych panstwach nie ma partii dla rolnikow, ktorych nota bene wcale
> PSL nie reprezentuje.

Tak jak PiS nie jest parti ani prawych, ani sprawiedliwych. Ot
standard - jedno deklarowa a inne robi .

przeciez ty popierasz kazda partie nieprawych, wiec dlaczego akurat takie
zarzuty naglasniasz pod adresem PiS?

Skoro partii ludowej zarzucasz ze nie jest ludowa, to PiS tez mozna
zarzucic hipokryzje. Juz rozumiesz?

Ps. dla jasnosci, uwazam ze to nie jest prawda co piszesz o PiS.

Masz pelne prawo sie mylic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 14:36:30
Autor: abc
Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce
SLD, której przywódca pragnie władzy jak kania deszczu może pójść Pis-owi
na rękę.

Jeśli najohydniejsze szatańskie pomioty przejdą do palikociarni, to
komuniści mogą stać się bezideową partią władzy taką jak ZSL i tworzyć
koalicje z każdym.

Tusk wcale nie jest pewien wygranej PO. Oto plan gry po porażce