Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

Data: 2009-11-15 09:28:50
Autor: Roger Perejro
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
Gdyby druga tura wyborów prezydenckich odbyła się w tę niedzielę Donald Tusk pokonałby zarówno prezydenta Lecha Kaczyńskiego, jak i Włodzimierza Cimoszewicza - wynika z sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

W starciu Tusk kontra Kaczyński premiera chce poprzeć 50 proc. badanych. Obecny prezydent może liczyć na 26-proc. poparcie. Sondaż pokazuje, że w drugiej turze Tusk może liczyć na premię w postaci głosów sympatyków lewicy. w starciu z Kaczyńskim lidera PO chce poprzeć aż 71 proc. wyborców SLD. Na obecnego prezydenta zagłosowałoby jedynie 10 proc. wyborców Sojuszu.

Tusk w drugiej turze wygrywa również z Cimoszewiczem, choć nie tak wyraźnie (39 do 33 proc.).

W przypadku takiego starcia aż 44 proc. wyborców PiS deklaruje, że nie poprze żadnego z tych kandydatów albo jeszcze nie wie, co zrobi. Wśród pozostałych górą jest Cimoszewicz, na którego chce głosować aż 39 proc. wyborców PiS. Na Tuska swój głos oddałoby jedynie 13 proc. z nich.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,7253354,Tusk_wciaz_wygrywa__Sondaz.html

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-15 09:42:11
Autor: Jadrys
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
Roger Perejro pisze:
[...]

Mam wielką nadzieję że doczekam czasu gdy cała ta obecna "elita" polityczna przegra i trafi do kryminału. Ktokolwiek z tej sprzedajnej bandy kandydatów wygra wybory to Polska i Polacy tylko na tym stracą..

Data: 2009-11-15 10:29:33
Autor: u2
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
Roger Perejro pisze:
Gdyby druga tura wyborów prezydenckich odbyła się w tę niedzielę Donald Tusk pokonałby zarówno prezydenta Lecha Kaczyńskiego, jak i Włodzimierza Cimoszewicza - wynika z sondażu GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej".

Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
rządu po 1989 roku.

Data: 2009-11-15 12:05:18
Autor: pluton
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
rządu po 1989 roku.

to skad sie to bierze, ze ma najwieksze poparcie ?

Nullification

Data: 2009-11-15 12:25:48
Autor: u2
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
pluton pisze:
Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
rządu po 1989 roku.

to skad sie to bierze, ze ma najwieksze poparcie ?

Wynikami sondażów można łatwo manipulować. Widziałeś sondaż w TVN 24
gdzie oceniono Donka (50%) jako najgorszego premiera najgorszego rządu
po 1989 roku ? Głosów było ponad 25 tysięcy. :)

Data: 2009-11-15 12:52:26
Autor: cytryna
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

> Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
> rządu po 1989 roku.

to skad sie to bierze, ze ma najwieksze poparcie ?

-- pozdrawiam
Nullification

Z sufitu i chciejstwa UBcji i WSIaków, czyli z kapucyna wierchuszki GWna i TVNu. --

Data: 2009-11-15 14:15:47
Autor: HaMMeR
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
pluton wrote:
Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
rządu po 1989 roku.

to skad sie to bierze, ze ma najwieksze poparcie ?

A ma??!! Skad ty to wiesz?

Data: 2009-11-15 14:33:31
Autor: pluton
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

> to skad sie to bierze, ze ma najwieksze poparcie ?

A ma??!! Skad ty to wiesz?

A nie ma ? Skad ty to wiesz?

Nullification

Data: 2009-11-15 16:13:21
Autor: HaMMeR
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Czy to ja rzucalem jakimis liczbami, czy ty mozgowy miekiszu?

Data: 2009-11-15 17:44:54
Autor: pluton
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

> A nie ma ? Skad ty to wiesz?

-- -- -- -- -- -- -

Czy to ja rzucalem jakimis liczbami, czy ty mozgowy miekiszu?

Eeee... a jakimi liczbami rzucalem ?

Nullification

Data: 2009-11-15 19:54:36
Autor: HaMMeR
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Sorry, to ten drugi pasciarz, kalecki, ale to nie zmienia istoty
zagadnienia, bowiem ty przy tych racjach opartych na wpastowanych 'sondazach' trwasz i sila rzeczy, 'wydzielasz smrod' tak jak kalecki!

Data: 2009-11-15 20:13:33
Autor: pluton
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
trwasz i sila rzeczy, 'wydzielasz smrod' tak jak kalecki!

Chyba ci zolc zalewa oczy o musk.
Ja sie ino zapytalem, skad Tusk ma takie wysokie (najwyzsze) poparcie,
i skad wiesz, ze go nie ma.

Nullification

Data: 2009-11-15 21:25:55
Autor: Roger Perejro
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Sorry, to ten drugi pasciarz, kalecki, ale to nie zmienia istoty
zagadnienia, bowiem ty przy tych racjach opartych na wpastowanych 'sondazach' trwasz i sila rzeczy, 'wydzielasz smrod' tak jak kalecki!

Ty głupku jak zwykle nie wiesz z kim i o czym rozmawiasz, he, he ,he!

Przemek

Data: 2009-11-16 00:20:55
Autor: HaMMeR
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Napewno debilacie?
Jestes wyslugujaca sie sciera, wiec do mnie pisz duzymi literami smieciu!

Data: 2009-11-15 12:31:43
Autor: cirrus
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdohqg$f83$1atlantis.news.neostrada.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

Pewnie byłby, gdyby nie Jarosław Kaczynski. :)

--
stevep

Data: 2009-11-15 12:36:14
Autor: u2
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
cirrus pisze:

Weź nie ściemniaj agitkami z GW. Donek to najgorszy premier najgorszego
rządu po 1989 roku.

Pewnie byłby, gdyby nie Jarosław Kaczynski. :)

Historyk na czele rządu to totalne nieporozumienie, zamiast zajmować się
gospodarką i finansami zajmuje się piarowskimi zagrywkami pod publiczkę
byle tylko dorwać się prezydenckiego stołka. Vide nadworny błazen Janusz
P. :)

Data: 2009-11-15 10:59:23
Autor: cyc
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hdoe43$ak9$1news.onet.pl...
[...]

Mysle , ze Tusk z Cimoszewiczem mialby takie same szanse jak Kaczynski z Tuskiem .
Spadek poparcia dla Cimoszewicza wynika tylko z tego , ze ten ostatni deklaruje , ze nie bedzie kandydowal .
Gdyby zdecydowal inaczej wzrost poparacia spowodowalby niechybnie zepchniecie Tuska na drugie miejsce i to w wyraznie odczuwalnym stopniu .

cyc

Data: 2009-11-15 16:27:26
Autor: bolek
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.

[...]

To jest tak z sondażami przed poprzednimi wyborami.
Wszystkie wskazywały poparcie dla PiCu.
A jaki był wynik ?
Nawet ta telewizornia podała /ale w nocy/,
że zadowolonych z rządu POpaprańców jest 1 %.
Ładny wynik po dwóch latach.

bolek

Data: 2009-11-15 16:52:22
Autor: awe
Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.
A ja slyszalem ze jest zupelnie odwrotnie.
awe

Tusk wciąż wygrywa. Sondaż.