Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Data: 2009-07-09 10:35:58
Autor: magdaverakosiorek
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
Siepacze Tuska dopieli swego, przesladowaniami i prowokacjami pani
Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
w jej obronie?
Magdavera

Data: 2009-07-09 19:39:00
Autor: Lorn
magdaverakosiorek pisze:

Wstyd, kto stanie w jej obronie?

Adwokat.

Data: 2009-07-09 10:50:16
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 9, 12:39 pm, "colping" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d0839873-a37f-404a-8e8f-5bea785f6d8dd15g2000prc.googlegroups.com...

> Siepacze Tuska dopieli swego, przesladowaniami i prowokacjami pani
> Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
> w jej obronie?
> Magdavera

   koliberek

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

Data: 2009-07-09 20:01:06
Autor: Lorn
magdaverakosiorek pisze:
[...]

Robiąc z niej ofiarę własnego rozumku... Jedyna możliwa linia obrony tej Pani.

Data: 2009-07-09 20:12:39
Autor: pulsar
magdaverakosiorek napisał(a):

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

Wasz pan prezes Jarosław Kaczyński
moĹĽe by i stanÄ…Ĺ‚, ale jemu teĹĽ, jego
prezes nie staje...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-07-09 20:27:30
Autor: HaMMeR
pulsar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Moze byles za nachalny, paczku..?

Data: 2009-07-09 20:36:43
Autor: pulsar
HaMMeR napisał(a):
Moze byles za nachalny, paczku..?

Czy ty, młotku, odpowiesz kiedyś, komuś
sensownie ? Wytęż swoje cztery szare komórki !
--
Nie pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-07-10 12:00:34
Autor: HaMMeR
pulsar wrote:
HaMMeR napisał(a):
Moze byles za nachalny, paczku..?

Czy ty, młotku, odpowiesz kiedyś, komuś
sensownie ? Wytęż swoje cztery szare komórki !
-- -- -- -- -- -- -

Przepraszam ciebie, ale komus jestem w stanie i chetnie
odpowiadam (mysle ze w miare sensownie), ale tobie nie moge...
i nie pytaj mnie dlaczego:)

Data: 2009-07-09 21:48:32
Autor: marek czaplicki
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
magdaverakosiorek pisze:
Wstyd, kto stanie
w jej obronie?
Magdavera

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

skoro jesteĹ› pewna co do osoby, to po co pytasz

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, JedenaĹ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-10 11:38:40
Autor: jerzyn
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e43ac0d7-574f-4b31-8c44-> > Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
> [...]
> Magdavera

koliberek

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes

To pan Prezes bzyknal "kotke" ,no chwalic goscia ze cos porzadnego dla
tego kraju zrobil .

Data: 2009-07-09 21:58:08
Autor: konserwator
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d0839873-a37f-404a-8e8f-5bea785f6d8dd15g2000prc.googlegroups.com...

no Kawecki, zakochal sie!

rym

Data: 2009-07-10 07:51:09
Autor: zbig
[...]

Spierdala przed wymiarem sprawiedliwosci.
Dziwne, ze jeszcze ma paszport.

Data: 2009-07-10 08:36:44
Autor: Vic
magdaverakosiorek wrote:
Siepacze Tuska dopieli swego, przesladowaniami i prowokacjami pani
Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
w jej obronie?

Zwyrodniali siepacze rezimu Tuska uchlali kobiete w drugim miesiacu ciazy...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-10 00:18:49
Autor: Antenka
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

A czy to takie trudne? Po prostu do soku jabłkowego dolali wódy i
dosypali jaki¶ specyfik...Wot i szto! Ale, ale... Czy pamiętacie, co
wyczyniał w Sejmie RP poseł Gabriel Janowski? On też wypił tylko
filiżankę kawy w kawiarence sejmowej. Biedak stracił czujno¶ć i
zapomniał poczęstować ni± Donaldino. To było bardzo nierozstropne.. :))

Antenka

Data: 2009-07-10 09:42:18
Autor: Vic
Antenka wrote:
A czy to takie trudne? Po prostu do soku jabłkowego dolali wódy i
dosypali jaki¶ specyfik...

Ciemne sily sprzysiegly sie i dolaly wodki do soku jablkowego :)
Bo wodki (i to w ilosci, ktora skutkuje zawartoscia alkoholu we krwi 1,6 promila) oczywiscie nie sposob wykryc :) Taki sok pol na pol z wodka smakuje dokladnie tak samo jak sok, prawda? Ryja ani troche nie wykreca...

Biedna, oj biedna, biedna zaszczuta!

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-10 01:00:58
Autor: Antenka
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
Plazowicu, zejdĽ ze słońca ok? :DDD I zostaw tę Kotkę w spokoju, bo
kobieta swoje przeszła...biedna :(

Antenka

Data: 2009-07-10 10:09:55
Autor: Vic
Antenka wrote:
Plazowicu, zejdĽ ze słońca ok? :DDD I zostaw tę Kotkę w spokoju, bo
kobieta swoje przeszła...biedna :(

Chrzanie jej potyczki z policja i nieznanymi sprawcami powodujacymi obrazenia, ktorych nie sposob wykryc. Ale uchlewanie sie w ciazy to dowod zdegenerowania.
A w twoim srodowisku uwaza sie to za normalne?

Data: 2009-07-10 02:02:06
Autor: Antenka
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
Jestem prawie abstynentk±. Prawie, bo od czasu do czasu dwa razy w
roku, może trzy lub cztery  wznoszę toast.  Upijanie się mnie nie
kręci, aczkolwie s± tacy, którym zależy, aby mnie upić różnymi
dziwnymi nlewkami. A to nalewk± z derenia, a to z pigwy, jarzębiny
itp. ;-)

Antenka

P.s. Nigdy nie byłam pijana w ci±ży.

Data: 2009-07-09 13:48:31
Autor: Panslavista
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Data: 2009-07-10 11:15:15
Autor: Vic
Antenka wrote:
P.s. Nigdy nie byłam pijana w ci±ży.

Bo nikt normalny nie pije alkoholu, gdy jest w ciazy.

Data: 2009-07-10 08:43:02
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 10, 4:15 am, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Pan malo wie o ciazy. Nawet jest wskazane zeby wypic kieliszek koniaku
z rana bo to rozszerza naczynia krwionosne.
magdavera

Data: 2009-07-11 16:02:01
Autor: naprany jak kruk!
magdaverakosiorek <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał(-a):

Pan malo wie o ciazy. Nawet jest wskazane zeby wypic kieliszek koniaku
z rana bo to rozszerza naczynia krwionosne.
magdavera

widac kotka kilka razy wstawala hehehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-10 11:11:19
Autor: raff
Vic pisze:
Antenka wrote:
[...]

Odzywasz sie plebejsko, Vicu.

R.

Data: 2009-07-10 02:28:56
Autor: Antenka
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
Witam Raffaelo :-) . Vicek, który włada i¶cie literck±, piękn±
polszczyzn± cytuję : "Ryja ani trochę nie wykręca..." zawsze pragn±ł
zostać "Mistrzem mowy polskiej" :DDD.

Antenka

P.s. Teraz leży na plaży, gdzie słońce mocno praży, pożera lody,
p±czki, chwilowo nie ma gor±czki. Ma jadowity kolec, uciekaaaaać,  bo
może boleć ! DDD.

Data: 2009-07-10 11:40:44
Autor: Vic
Antenka wrote:
P.s. Teraz leży na plaży, gdzie słońce mocno praży, pożera lody,
p±czki, chwilowo nie ma gor±czki. Ma jadowity kolec, uciekaaaaać,  bo
może boleć ! DDD.

W hip-hopie moglabys zrobic kariere :)

Data: 2009-07-10 11:14:05
Autor: Vic
raff wrote:
Odzywasz sie plebejsko, Vicu.

Dostosowuje sie :)

Data: 2009-07-10 11:19:13
Autor: raff
Vic pisze:
raff wrote:
Odzywasz sie plebejsko, Vicu.

Dostosowuje sie :)

Hahahaha, spodziewalem sie takiej odpowiedzi.

R.

Data: 2009-07-10 18:59:42
Autor: pluton
> [...]

promila) oczywiscie nie sposob wykryc :) Taki sok pol na pol z wodka
smakuje dokladnie tak samo jak sok, prawda? Ryja ani troche nie wykreca...

Antenka pewnie lyka szklane spirytusu bez zagrychy,
wiec mysli, ze szklanka wooody z kropla soku dla takiej aktorki w ciazy
to pryszcz.

Nullification

Data: 2009-07-11 17:45:04
Autor: Konrad
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
In article <d0839873-a37f-404a-8e8f-5bea785f6d8d@d15g2000prc.googlegroups.com>,
 magdaverakosiorek <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

(...)

A kogo ona obchodi?

Konrad

Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.