Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Data: 2009-07-09 19:39:58
Autor: colping
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

"magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d0839873-a37f-404a-8e8f-5bea785f6d8dd15g2000prc.googlegroups.com...
Siepacze Tuska dopieli swego, przesladowaniami i prowokacjami pani
Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
w jej obronie?
Magdavera

   koliberek

Data: 2009-07-09 10:50:16
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 9, 12:39 pm, "colping" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:d0839873-a37f-404a-8e8f-5bea785f6d8dd15g2000prc.googlegroups.com...

> Siepacze Tuska dopieli swego, przesladowaniami i prowokacjami pani
> Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
> w jej obronie?
> Magdavera

   koliberek

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

Data: 2009-07-09 20:01:06
Autor: Lorn
magdaverakosiorek pisze:
[...]

Robiąc z niej ofiarę własnego rozumku... Jedyna możliwa linia obrony tej Pani.

Data: 2009-07-09 20:12:39
Autor: pulsar
magdaverakosiorek napisał(a):

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

Wasz pan prezes Jarosław Kaczyński
może by i stanął, ale jemu też, jego
prezes nie staje...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-07-09 20:27:30
Autor: HaMMeR
pulsar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Moze byles za nachalny, paczku..?

Data: 2009-07-09 20:36:43
Autor: pulsar
HaMMeR napisał(a):
Moze byles za nachalny, paczku..?

Czy ty, młotku, odpowiesz kiedyś, komuś
sensownie ? Wytęż swoje cztery szare komórki !
--
Nie pozdrawiam,
pulsar

Data: 2009-07-10 12:00:34
Autor: HaMMeR
pulsar wrote:
HaMMeR napisał(a):
Moze byles za nachalny, paczku..?

Czy ty, młotku, odpowiesz kiedyś, komuś
sensownie ? Wytęż swoje cztery szare komórki !
-- -- -- -- -- -- -

Przepraszam ciebie, ale komus jestem w stanie i chetnie
odpowiadam (mysle ze w miare sensownie), ale tobie nie moge...
i nie pytaj mnie dlaczego:)

Data: 2009-07-09 21:48:32
Autor: marek czaplicki
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.
magdaverakosiorek pisze:
Wstyd, kto stanie
w jej obronie?
Magdavera

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes
Jaroslaw Kaczynski.
magdavera

skoro jesteÅ› pewna co do osoby, to po co pytasz

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, JedenaÅ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-10 11:38:40
Autor: jerzyn
Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.

Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e43ac0d7-574f-4b31-8c44-> > Cugier-Kotka zostala zmuszona do opuszczenia kraju. Wstyd, kto stanie
> [...]
> Magdavera

koliberek

Jestem pewna ze nie adwokat ani koliberek tylko nasz pan Prezes

To pan Prezes bzyknal "kotke" ,no chwalic goscia ze cos porzadnego dla
tego kraju zrobil .

Tusk wypedza ciezarna Cugier-Kotke z Polski.