Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi

Data: 2012-10-23 22:34:04
Autor: abc
Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi
"Rzeczpospolita" dotarła do dokumentu Ministerstwa Pracy i Polityki
Społecznej zawierającego opinie 17 resortów i centralnych urzędów, które
przestrzegają premiera, że "przeprowadzenie szeregu zmian prawa, tak by
zapewnić wykonywanie konwencji, nie jest możliwe bądź pożądane".

Autorzy dokumentu ostrzegają, że przyjęcie konwencji oznaczałoby konieczność
wprowadzenia ideologii płci do wszystkich sfer życia społecznego: od
funkcjonowania społeczeństwa przez wychowanie, edukację po media.

Czy poklask grupy feministek na Kongresie Kobiet jest wart takiej
obyczajowej rewolucji, która wywołać może niezliczone konflikty?

W stronę rewolucji

Kiedyś Donald Tusk zadeklarował: "rząd nie jest od tego, aby stawać na czele
rewolucji albo kontrrewolucji obyczajowej". To tylko słowa. Bo akceptacja
dla in vitro, poparcie dla konwencji o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
czy prace nad ustawą o związkach partnerskich spychają Platformę w kierunku
rewolucji obyczajowej.

Biskupi to wiedzą i coraz trudniej im wierzyć w wizerunek PO jako partii
niewywołującej sporów ideologicznych. W praktyce partia Tuska jest wyczulona
tylko na reprymendy feministek i laickich publicystów, a nie na apele
episkopatu.

Więcej http://www.rp.pl/artykul/945302.html?p=2

Data: 2012-10-23 22:37:50
Autor: abc
Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi
Wojny z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał.

Data: 2012-10-24 01:01:07
Autor: Lorn
W dniu 2012-10-23 22:37, abc pisze:
Wojny z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał.

Bo nikt z nim nie wojuje... Pomijam czasy PRL`u. Sami sobie sracie do gniazda.

Data: 2012-10-24 17:36:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-24 01:01, Lorn pisze:
W dniu 2012-10-23 22:37, abc pisze:
Wojny z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał.

Bo nikt z nim nie wojuje... Pomijam czasy PRL`u. Sami sobie sracie do gniazda.

Przytocz parę przykładów "walki z kościołem" w PRLu?

Data: 2012-10-24 17:42:23
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 24 Oct 2012 17:36:06 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Ksiądz Popiełuszko. Wystarczy?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-24 18:15:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-24 17:42, Przemysław M. pisze:
[...]

Zbrodnia potępiona przez partię, a sprawcy surowo ukarani. Dawaj następne przykłady..

Data: 2012-10-24 19:20:52
Autor: u2
W dniu 2012-10-24 17:36, Trybun pisze:
[...]

N.p. uwiezienie kardynala Wyszynskiego.

Data: 2012-10-24 01:21:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi
wtorek, 23 paĹşdziernika 2012 22:37. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Wojny z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał.

"Niemożliwa jest budowa aparatu latającego cięższego od powietrza"

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-24 11:03:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k678qm$s46$1node2.news.atman.pl...
wtorek, 23 paĹşdziernika 2012 22:37. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Wojny z Kościołem jeszcze nikt nie wygrał.

"Niemożliwa jest budowa aparatu latającego cięższego od powietrza"

"Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła"

Data: 2012-10-24 12:05:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi
środa, 24 października 2012 11:03. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

[...]

Ś.p. byłemu Prezydentowi widać nie dał.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-10-24 00:31:33
Autor: khanula
W dniu wtorek, 23 października 2012 22:35:52 UTC+2 użytkownik abc napisał:
[...]

a Kosciol sie broni emanujac "miloscia" do blizniego i szerzac "milosierdzieboze"

To jest ukrywany problem Kościoła katolickiego. "Choroba dotyka wszystkich"
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/to-jest-ukrywany-problem-kosciola-katolickiego-cho,1,5285763,wiadomosc.html

Data: 2012-10-24 00:59:46
Autor: Lorn
Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi
Bójcie się wypasione buce... :> Tak na dobra sprawę, to powinniście się cieszyć. Wiernych wam ubywa, a on proponuje przyrost z probówki...

Data: 2012-10-24 12:41:56
Autor: Andy Niwinski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5086ff9d$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A apelować to oni sobie mogą, ale do Watykanu. Co ta obca agenda ma do meldowania w Polsce?

Tusk wypowiedział wojnę Kościołowi