Tusk wypuszcza swoj elektorat z wiezien....

Data: 2010-03-12 00:38:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Tusk wypuszcza swoj elektorat z wiezien....
Trzy tysiące skazanych może przed końcem kary opuścić więzienia, a
kolejne tysiące do nich nie trafią - alarmuje "Rzeczpospolita".
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Tysiace-przestepcow-wyjdzie-na-wolnosc,wid,12067109,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-03-12 13:00:03
Autor: ^heÂŽsk^
Tusk wypuszcza swoj elektorat z wiezien....
On Fri, 12 Mar 2010 00:38:59 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

Trzy tysiące skazanych może przed końcem kary opuścić więzienia, a
kolejne tysiące do nich nie trafią - alarmuje "Rzeczpospolita".

 wiezniowie utrzymywani sa z twoich pieniedzy wiec powinnes sie
cieszyc.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 04:09:49
Autor: DJ MC Donald Musk

<irat...@gmail.com> wrote:
> [...]
> kolejne tysiące do nich nie trafią - alarmuje "Rzeczpospolita".

 wiezniowie utrzymywani sa z twoich pieniedzy wiec powinnes sie

z czego? ze przyjdzie jakis zwolennik PO i mnie okradnie czy pobije?

Data: 2010-03-12 14:30:02
Autor: !heÂŽsk!
Tusk wypuszcza swoj elektorat z wiezien....
On Fri, 12 Mar 2010 04:09:49 -0800 (PST), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

>  wiezniowie utrzymywani sa z twoich pieniedzy wiec powinnes sie
> cieszyc.

z czego? ze przyjdzie jakis zwolennik PO i mnie okradnie czy pobije?

 a jak cie pobije zwolennik PiS to co wtedy ?
 poprosisz o pomoc SLD?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-12 17:16:28
Autor: raff
DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Wybory idą...

R.

Tusk wypuszcza swoj elektorat z wiezien....