Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu

Data: 2013-05-29 16:36:57
Autor: u2
Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu
Polityka rz膮du Tuska realizowana konsekwentnie przez ju偶 blisko 6 lat, spowodowa艂a wypchniecie poza granice naszego kraju ju偶 oko艂o 3 mln ludzi z tego najprawdopodobniej wi臋kszo艣膰 niestety ju偶 na sta艂e do Polski nie wr贸ci.

Trudno si臋 zreszt膮 dziwi膰 tak ogromnej i ci膮gle trwaj膮cej emigracji, skoro mimo takiego exodusu, liczba bezrobotnych wynosi ponad 2 mln os贸b z tego ponad 1 mln to ludzie w wieku do 34 lat.

Mimo licznych ciep艂ych s艂贸w kierowanych do polskich emigrant贸w w W. Brytanii, Irlandii, Niemczech Austrii, przez przedstawicieli obecnego rz膮du (samego premiera Tuska, ministra spraw zagranicznych Rados艂awa Sikorskiego), okazuje si臋, 偶e walka o ich prawa za granic膮, jest naszym rz膮dz膮cym zupe艂nie obca.

Dziennik Rzeczpospolita sprzed kilku dni, przyni贸s艂 bulwersuj膮ce informacje o tym ,偶e cztery kraje W. Brytania, Niemcy, Austria i Holandia, podj臋艂y intensywne starania w prezydencji irlandzkiej o przygotowanie przepis贸w og贸lnounijnych pozwalaj膮cych na wprowadzenie w poszczeg贸lnych krajach UE ogranicze艅 w korzystaniu z systemu zabezpieczenia spo艂ecznego (np. zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich, dla bezrobotnych) przez pracownik贸w cudzoziemskich z kraj贸w Europy 艢rodkowo-Wschodniej.

Okazuje si臋, 偶e prezydencja irlandzka na podstawie wyst膮pienia ministr贸w spraw wewn臋trznych wymienionych wy偶ej kraj贸w do takich prac przyst膮pi艂a, co wi臋cej zacz臋艂a je konsultowa膰 z odpowiednimi komisarzami zasiadaj膮cymi w Komisji Europejskiej.

I tu spotka艂a si臋 z wyra藕n膮 kontr膮. Ot贸偶 troje komisarzy UE, wystosowa艂o do prezydencji irlandzkiej list, w kt贸rym zdecydowanie odmawiaj膮 racji koalicji czterech wy偶ej wymienionych pa艅stw.

W li艣cie tym komisarze pisz膮, 偶e pracownicy z nowych pa艅stw cz艂onkowskich, 鈥瀠czciwie na identycznych zasadach jak pracownicy miejscowi, dok艂adaj膮 si臋 swoimi sk艂adkami do systemu zabezpieczenia spo艂ecznego, nikt wi臋c nie ma prawa odebra膰 im mo偶liwo艣ci korzystania z tego systemu. Dost臋p do zasi艂k贸w spo艂ecznych (chorobowych, macierzy艅skich, dla bezrobotnych), nie mo偶e by膰 zarezerwowany tylko dla rodzimych obywateli鈥.

Komisarze KE s膮 zbulwersowani tym, 偶e w tej sprawie nie protestuj膮 w Komisji przedstawiciele rz膮d贸w tych kraj贸w, kt贸rych obywateli dotyczy艂yby te restrykcje, odnosz膮ce si臋 do 艣wiadcze艅 w ramach zabezpieczenia spo艂ecznego.

Ich zdaniem Komisji 艂atwiej by艂oby zastopowa膰 prac臋 nad takimi dyskryminacyjnymi posuni臋ciami w wymienionych wy偶ej krajach je偶eli pojawi艂aby si臋 inicjatywa przeciwna, firmowana z kolei przez kraje takimi posuni臋ciami dotkni臋te.

Wysocy urz臋dnicy KE spekuluj膮 nawet, 偶e nie ma polskiej inicjatywy w tym wzgl臋dzie (wszak emigrant贸w z Polski w 4 wy偶ej wymienionych krajach jest najwi臋cej), poniewa偶 rz膮d Tuska, nie chce zadziera膰 ze swym strategicznym partnerem czyli z Niemcami.

I rzeczywi艣cie, przedstawiciel polskiego rz膮du wypowiadaj膮cy si臋 dla Rzeczpospolitej anonimowo stwierdza 鈥瀕epiej siedzie膰 cicho. Niech dzia艂a w tej sprawie Komisja. Nie b臋dziemy nag艂a艣nia膰 tej sprawy, bo przecie偶 tamte rz膮dy podj臋艂y te dzia艂ania ze wzgl臋du na swoich wyborc贸w鈥.

No rzeczywi艣cie nie ma co upomina膰 si臋 o Polak贸w za granic膮 i o ich elementarne interesy. Oni ju偶 zapewne w wi臋kszo艣ci do Polski nie wr贸c膮, wi臋c wyborcami tutaj nie b臋d膮 i Platformie specjalnie nie zaszkodz膮.

Donald Tusk oczywi艣cie lubi ordery i inne wyr贸偶nienia otrzymywane za nasz膮 zachodni膮 granic膮, lubi tak偶e poklepywanie po plecach przez Angel臋 Merkel, ale mimo tego te blisko 3 mln nowej emigracji i jej interesy, powinny by膰 przez niego zauwa偶one.

Nie wiem czy Niemcy, W. Brytania, Austria i Holandia b臋d膮 na tyle silne i skuteczne aby na forum UE tego rodzaju zmiany prawa krajowego w KE zalegalizowa膰 ale chc臋 premierowi Tuskowi zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e tym razem przed konsulatami w tych krajach mog膮 t艂oczy膰 si臋 Polacy, 偶eby zag艂osowa膰 na Jaros艂awa Kaczy艅skiego, a nie Donalda Tuska (wyborcy za granic膮 g艂osuj膮cy w wyborach parlamentarnych g艂osuj膮 na list臋 warszawsk膮).

http://wpolityce.pl/artykuly/54655-tusk-wypycha-polakow-za-granice-i-zostawia-ich-na-pastwe-losu-rzeczywiscie-nie-ma-co-upominac-sie-o-polakow-za-granica-i-o-ich-elementarne-interesy

--
Istniej膮 trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-29 13:36:49
Autor: Marek
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
On 29 Maj, 16:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Polityka rz眃u Tuska realizowana konsekwentnie przez ju blisko 6 lat,
spowodowa砤 wypchniecie poza granice naszego kraju ju oko硂 3 mln ludzi
z tego najprawdopodobniej wi阫szo舵 niestety ju na sta砮 do Polski nie
wr骳i.

Trudno si zreszt dziwi tak ogromnej i ci眊le trwaj眂ej emigracji,
skoro mimo takiego exodusu, liczba bezrobotnych wynosi ponad 2 mln os骲
z tego ponad 1 mln to ludzie w wieku do 34 lat.

Mimo licznych ciep硑ch s丑w kierowanych do polskich emigrant體 w W.
Brytanii, Irlandii, Niemczech Austrii, przez przedstawicieli obecnego
rz眃u (samego premiera Tuska, ministra spraw zagranicznych Rados砤wa
Sikorskiego), okazuje si, 縠 walka o ich prawa za granic, jest naszym
rz眃z眂ym zupe硁ie obca.

Dziennik Rzeczpospolita sprzed kilku dni, przyni髎 bulwersuj眂e
informacje o tym ,縠 cztery kraje W. Brytania, Niemcy, Austria i
Holandia, podj瓿y intensywne starania w prezydencji irlandzkiej o
przygotowanie przepis體 og髄nounijnych pozwalaj眂ych na wprowadzenie w
poszczeg髄nych krajach UE ogranicze w korzystaniu z systemu
zabezpieczenia spo砮cznego (np. zasi砶體 chorobowych, macierzy駍kich,
dla bezrobotnych) przez pracownik體 cudzoziemskich z kraj體 Europy
odkowo-Wschodniej.

Okazuje si, 縠 prezydencja irlandzka na podstawie wyst眕ienia ministr體
spraw wewn阾rznych wymienionych wy縠j kraj體 do takich prac przyst眕i砤,
co wi阠ej zacz瓿a je konsultowa z odpowiednimi komisarzami
zasiadaj眂ymi w Komisji Europejskiej.

I tu spotka砤 si z wyra糿 kontr. Ot罂 troje komisarzy UE, wystosowa硂
do prezydencji irlandzkiej list, w kt髍ym zdecydowanie odmawiaj racji
koalicji czterech wy縠j wymienionych pa駍tw.

W li禼ie tym komisarze pisz, 縠 pracownicy z nowych pa駍tw
cz硂nkowskich, "uczciwie na identycznych zasadach jak pracownicy
miejscowi, dok砤daj si swoimi sk砤dkami do systemu zabezpieczenia
spo砮cznego, nikt wi阠 nie ma prawa odebra im mo縧iwo禼i korzystania z
tego systemu. Dost阷 do zasi砶體 spo砮cznych (chorobowych,
macierzy駍kich, dla bezrobotnych), nie mo縠 by zarezerwowany tylko dla
rodzimych obywateli".

Komisarze KE s zbulwersowani tym, 縠 w tej sprawie nie protestuj w
Komisji przedstawiciele rz眃體 tych kraj體, kt髍ych obywateli
dotyczy硑by te restrykcje, odnosz眂e si do 秝iadcze w ramach
zabezpieczenia spo砮cznego.

Ich zdaniem Komisji 砤twiej by硂by zastopowa prac nad takimi
dyskryminacyjnymi posuni阠iami w wymienionych wy縠j krajach je縠li
pojawi砤by si inicjatywa przeciwna, firmowana z kolei przez kraje
takimi posuni阠iami dotkni阾e.

Wysocy urz阣nicy KE spekuluj nawet, 縠 nie ma polskiej inicjatywy w tym
wzgl阣zie (wszak emigrant體 z Polski w 4 wy縠j wymienionych krajach jest
najwi阠ej), poniewa rz眃 Tuska, nie chce zadziera ze swym
strategicznym partnerem czyli z Niemcami.

I rzeczywi禼ie, przedstawiciel polskiego rz眃u wypowiadaj眂y si dla
Rzeczpospolitej anonimowo stwierdza "lepiej siedzie cicho. Niech dzia砤
w tej sprawie Komisja. Nie b阣ziemy nag砤秐ia tej sprawy, bo przecie
tamte rz眃y podj瓿y te dzia砤nia ze wzgl阣u na swoich wyborc體".

No rzeczywi禼ie nie ma co upomina si o Polak體 za granic i o ich
elementarne interesy. Oni ju zapewne w wi阫szo禼i do Polski nie wr骳,
wi阠 wyborcami tutaj nie b阣 i Platformie specjalnie nie zaszkodz.

Donald Tusk oczywi禼ie lubi ordery i inne wyr罂nienia otrzymywane za
nasz zachodni granic, lubi tak縠 poklepywanie po plecach przez Angel
Merkel, ale mimo tego te blisko 3 mln nowej emigracji i jej interesy,
powinny by przez niego zauwa縪ne.

Nie wiem czy Niemcy, W. Brytania, Austria i Holandia b阣 na tyle silne
i skuteczne aby na forum UE tego rodzaju zmiany prawa krajowego w KE
zalegalizowa ale chc premierowi Tuskowi zwr骳i uwag, 縠 tym razem
przed konsulatami w tych krajach mog t硂czy si Polacy, 縠by
zag硂sowa na Jaros砤wa Kaczy駍kiego, a nie Donalda Tuska (wyborcy za
granic g硂suj眂y w wyborach parlamentarnych g硂suj na list warszawsk).

http://wpolityce.pl/artykuly/54655-tusk-wypycha-polakow-za-granice-i-...

--

Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.
Caly czas pracowali i pare razy zmieniali miejsce pracy/zamieszkania.
Nigdy nie bylo zadnych problemow, az....
Urodzilo im sie dziecko.
Poniewaz nie mieszkaja jeszcze 8 lat, wiec dziecko nie moze miec
niemieckiego obywatelstwa ( na czym im specjalnie nie zalezy, bo
planuja powrot do Polski).
Ale, teraz zaczynaja sie schody: niemieckie urzedy przysylaja
formularze do wypelnienia, w celu udokumentowania swojego prawa do
pobytu na terenie Niemiec.
Niemiecki urzad wie, ze nie urodzil sie tutaj obywatel Niemiec, wiec
stara sie zweryfikowac prawo rodzicow do udogodnien socjalnych.
Tylko, ze oni pracowali, placili podatki i wszystkie ubezpieczenia
przez 7 lat !!!
Teraz , mozna sie spodziewac , niczego innego, jak proby wplyniecia na
rodzicow, celem zwiazania ich z niemieckim systemem i pr骲y
zniemczenia tego dziecka, ...albo...pr骲y pozbycia sie calej rodziny z
niemieckiego systemu opieki spolecznej.
Zobaczymy.

Data: 2013-05-29 23:07:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:939d5445-b340-4bde-88b2-67516d00542ai4g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

=================================

Gdyby mieszkali w Polsce i byli obcokrajowcami, a w dodatku odcie ich sk髍y nieco odbiega砨y od odcienia Polak體, spalono by im mieszkanie, a sami dostaliby wpierdol. Tak w Polsce si te sprawy rozwi眤uje. I szybko by uciekali gdzie pieprz ro秐ie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-29 23:23:50
Autor: u2
[...]

A w niemczech zabiera sie dzieci polskim rodzinom. Tak to sie robi w niemczech...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-05-29 14:27:42
Autor: Marek
On 29 Maj, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> by uciekali gdzie pieprz ro nie.

A w niemczech zabiera sie dzieci polskim rodzinom. Tak to sie robi w

potem spotyka si z gwa townym oporem,
a na ko cu jest traktowana jak oczywisto .

http://telewizjarepublika.pl/http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Trzeba jeszcze dodac, ze te akcje w Polsce robia kryminalisci, a w
Niemczech - urzednicy panstwowi !

Data: 2013-05-30 08:43:17
Autor: leszek niewiadomski
Am 29.05.2013 23:27, schrieb Marek:
On 29 Maj, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Mogliby sprobowac w Szwajcarii. Tam urzednicy nie decyduja, lecz spolecznosc gminna. Problem jest w tym, ze trzeba mieszkac co najmniej 12 lat, miec dobra opinie oraz nie podpasc sasiadom. A ci jak pisza tam wola Wlochow i bylych Jugoli niz jakichs Polakow.
http://de.wikipedia.org/wiki/Schweizer_B%C3%BCrgerrecht
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-30 21:12:01
Autor: pluton_
[...]

Osobiscie byc podpalil ?

Nullification

Data: 2013-05-30 22:55:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:ko87vq$onv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie jestem "prawdziwym Polakiem, katolikiem, genetycznym patriot" i nie zamawiam pi阠iu piw charakterystycznym gestem.

ubawiony

Data: 2013-05-30 21:11:25
Autor: pluton_
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

czyli spierdolili za kadencji kaczora.

Nullification

Data: 2013-06-01 19:29:50
Autor: Krzysztof.
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

Oczywi禼ie - i sam potwierdzasz - wyjechali za rz眃體 pisu jak wi阫szo舵.
A teraz niekt髍zy bredz, 縠 to Tusk ich "wypchn背".

w.

Data: 2013-06-01 12:47:26
Autor: Grzegorz Z.
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:29:50 +0200, Krzysztof. napisa(a):

Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

Oczywi禼ie - i sam potwierdzasz - wyjechali za rz眃體 pisu jak wi阫szo舵.
A teraz niekt髍zy bredz, 縠 to Tusk ich "wypchn背".

1 maja 2004 roku Wielka Brytania otworzy砤 sw骿 rynek pracy dla o秏iu
nowych cz硂nk體 Unii Europejskiej, m.in. Polski. Ca硂舵:
http://www.surrey.ac.uk/cronem/files/RAPORT-finalny.pdf

Drastyczny wzrost. Prawie co trzeci Polak chcia砨y wyemigrowa za prac
Ponad dwa razy wi阠ej czynnych zawodowo Polak體 ni przed rokiem chcia硂by
wyemigrowa w poszukiwaniu pracy. Gdzie? Przede wszystkim do Niemiec,
Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Du縪 mniej popularne s w tym roku USA.
Work Service zbada nastroje emigracyjne Polak體.

Ca硂舵:
http://praca.interia.pl/news-drastyczny-wzrost-prawie-co-trzeci-polak-chcialby-wyemigrowa,nId,955467

Data: 2013-06-04 11:50:45
Autor: Grzegorz Z.
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
"Serdecznie 縴d體 nie znosz"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj 痽du"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przecie ju nale縜砮m do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m骿 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wesp蟪 w zesp蟪 z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zr骲 mi lask "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zam體 sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubi dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz co nie tak z tym 砨em!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za ka縟y taki post powinno ci si wyrywa par tysi阠y w硂s體 i wybija
jeden z眀."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego byd砤 wychodz眂ego z ko禼io砤"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watyka駍kie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M骿 oficer prowadz眂y r體nie tak uwa縜"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O 縠sz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale we nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Oby zdycha d硊go i bole禼iach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ale ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak 秝inia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam體 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz ko禼i蟪"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj b阣zie przekl阾y B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Naj秝i阾sza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa 秏ieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A 縠by kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak b阣ziesz spierdala"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Co ci si popierdoli硂?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

"Nie do舵 縠 jeste sk******em, to jeszcze w dodatku g硊pim sk******em "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl

Data: 2013-06-01 21:21:19
Autor: boukun
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu
U縴tkownik "Krzysztof." <tonietu@glo.pl> napisa w wiadomo禼i news:kodb28$65k$1news.task.gda.pl...
> [...]

Oczywi禼ie - i sam potwierdzasz - wyjechali za rz眃體 pisu jak wi阫szo舵.
A teraz niekt髍zy bredz, 縠 to Tusk ich "wypchn背".

Ten to ju to robi na chama i PO trupach...

boukun

Data: 2013-05-29 16:43:20
Autor: boukun
Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu
Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu...

Chyba kogos pozw臋 za plagiat...

boukun

Data: 2013-05-29 16:47:29
Autor: u2
W dniu 2013-05-29 16:43, boukun pisze:
Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu...

Chyba kogos pozw臋 za plagiat...

boukun

artykul napisal Zbigniew Kuzmiuk, niezly ekonomista...-;)

Data: 2013-05-30 13:58:31
Autor: Antenka
On 29 Maj, 16:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Jak wida, ciebie nie zdo砤 wypchn辨. :-P

Antenka

Data: 2013-05-30 21:09:34
Autor: pluton_
[...]

To z troski o tych ludzi, zeby kaczorek, gdyby jakims cudem dorwal sie do
wladzy
nie pozamykal tych ludzi w wiezieniach.

Nullification

Data: 2013-05-30 22:54:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk wypycha Polak體 za granic i zostawia ich na pastw losu

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:ko87r9$okg$1node2.news.atman.pl...
[...]

To je秎i za Jarusia wyjecha硂 2 miliony, za Tuska 3 miliony, to teraz jest 5 milion體 za granic?

ubawiony

Data: 2013-05-30 23:00:12
Autor: LeonKame
Tusk wypycha Polak锟絯 za granic锟 i zos tawia ich na pastw锟 losu

U偶ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

To je艣li za Jarusia wyjecha艂o 2 miliony, za Tuska 3 miliony, to teraz
jest 5 milion贸w za granic膮?

ubawiony

To niedlugo nie bedzie komu gasic swiat艂a.

W tym kraju nigdy sie nie zmieni, ludzie od lat uciekaja zreszta tak jak tusk obiecal druga irlandia z tym ze tam uciekali do USA.

Data: 2013-05-31 09:26:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk wypycha Polak锟絯 za granic锟 i zostawia ich na pastw锟 losu

U偶ytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ko8ekf$cup$1speranza.aioe.org...

[...]

Nie trzeba b臋dzie gasi膰. Ty zostaniesz nieudaczniku. Potrafisz tylko p艂aka膰 i narzeka膰, ale nie wyjedziesz, bo trzeba mie膰 nieco odwagi.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Tusk wypycha Polak贸w za granic臋 i zostawia ich na pastw臋 losu