Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu

Data: 2013-05-29 13:36:49
Autor: Marek
Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu
On 29 Maj, 16:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Polityka rządu Tuska realizowana konsekwentnie przez już blisko 6 lat,
spowodowała wypchniecie poza granice naszego kraju już około 3 mln ludzi
z tego najprawdopodobniej większość niestety już na stałe do Polski nie
wróci.

Trudno się zresztą dziwić tak ogromnej i ciągle trwającej emigracji,
skoro mimo takiego exodusu, liczba bezrobotnych wynosi ponad 2 mln osób
z tego ponad 1 mln to ludzie w wieku do 34 lat.

Mimo licznych ciepłych słów kierowanych do polskich emigrantów w W.
Brytanii, Irlandii, Niemczech Austrii, przez przedstawicieli obecnego
rządu (samego premiera Tuska, ministra spraw zagranicznych Radosława
Sikorskiego), okazuje się, że walka o ich prawa za granicą, jest naszym
rządzącym zupełnie obca.

Dziennik Rzeczpospolita sprzed kilku dni, przyniósł bulwersujące
informacje o tym ,że cztery kraje W. Brytania, Niemcy, Austria i
Holandia, podjęły intensywne starania w prezydencji irlandzkiej o
przygotowanie przepisów ogólnounijnych pozwalających na wprowadzenie w
poszczególnych krajach UE ograniczeń w korzystaniu z systemu
zabezpieczenia społecznego (np. zasiłków chorobowych, macierzyńskich,
dla bezrobotnych) przez pracowników cudzoziemskich z krajów Europy
Środkowo-Wschodniej.

Okazuje się, że prezydencja irlandzka na podstawie wystąpienia ministrów
spraw wewnętrznych wymienionych wyżej krajów do takich prac przystąpiła,
co więcej zaczęła je konsultować z odpowiednimi komisarzami
zasiadającymi w Komisji Europejskiej.

I tu spotkała się z wyraźną kontrą. Otóż troje komisarzy UE, wystosowało
do prezydencji irlandzkiej list, w którym zdecydowanie odmawiają racji
koalicji czterech wyżej wymienionych państw.

W liście tym komisarze piszą, że pracownicy z nowych państw
członkowskich, "uczciwie na identycznych zasadach jak pracownicy
miejscowi, dokładają się swoimi składkami do systemu zabezpieczenia
społecznego, nikt więc nie ma prawa odebrać im możliwości korzystania z
tego systemu. Dostęp do zasiłków społecznych (chorobowych,
macierzyńskich, dla bezrobotnych), nie może być zarezerwowany tylko dla
rodzimych obywateli".

Komisarze KE są zbulwersowani tym, że w tej sprawie nie protestują w
Komisji przedstawiciele rządów tych krajów, których obywateli
dotyczyłyby te restrykcje, odnoszące się do świadczeń w ramach
zabezpieczenia społecznego.

Ich zdaniem Komisji łatwiej byłoby zastopować pracę nad takimi
dyskryminacyjnymi posunięciami w wymienionych wyżej krajach jeżeli
pojawiłaby się inicjatywa przeciwna, firmowana z kolei przez kraje
takimi posunięciami dotknięte.

Wysocy urzędnicy KE spekulują nawet, że nie ma polskiej inicjatywy w tym
względzie (wszak emigrantów z Polski w 4 wyżej wymienionych krajach jest
najwięcej), ponieważ rząd Tuska, nie chce zadzierać ze swym
strategicznym partnerem czyli z Niemcami.

I rzeczywiście, przedstawiciel polskiego rządu wypowiadający się dla
Rzeczpospolitej anonimowo stwierdza "lepiej siedzieć cicho. Niech działa
w tej sprawie Komisja. Nie będziemy nagłaśniać tej sprawy, bo przecież
tamte rządy podjęły te działania ze względu na swoich wyborców".

No rzeczywiście nie ma co upominać się o Polaków za granicą i o ich
elementarne interesy. Oni już zapewne w większości do Polski nie wrócą,
więc wyborcami tutaj nie będą i Platformie specjalnie nie zaszkodzą.

Donald Tusk oczywiście lubi ordery i inne wyróżnienia otrzymywane za
naszą zachodnią granicą, lubi także poklepywanie po plecach przez Angelę
Merkel, ale mimo tego te blisko 3 mln nowej emigracji i jej interesy,
powinny być przez niego zauważone.

Nie wiem czy Niemcy, W. Brytania, Austria i Holandia będą na tyle silne
i skuteczne aby na forum UE tego rodzaju zmiany prawa krajowego w KE
zalegalizować ale chcę premierowi Tuskowi zwrócić uwagę, że tym razem
przed konsulatami w tych krajach mogą tłoczyć się Polacy, żeby
zagłosować na Jarosława Kaczyńskiego, a nie Donalda Tuska (wyborcy za
granicą głosujący w wyborach parlamentarnych głosują na listę warszawską).

http://wpolityce.pl/artykuly/54655-tusk-wypycha-polakow-za-granice-i-...

--

Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.
Caly czas pracowali i pare razy zmieniali miejsce pracy/zamieszkania.
Nigdy nie bylo zadnych problemow, az....
Urodzilo im sie dziecko.
Poniewaz nie mieszkaja jeszcze 8 lat, wiec dziecko nie moze miec
niemieckiego obywatelstwa ( na czym im specjalnie nie zalezy, bo
planuja powrot do Polski).
Ale, teraz zaczynaja sie schody: niemieckie urzedy przysylaja
formularze do wypelnienia, w celu udokumentowania swojego prawa do
pobytu na terenie Niemiec.
Niemiecki urzad wie, ze nie urodzil sie tutaj obywatel Niemiec, wiec
stara sie zweryfikowac prawo rodzicow do udogodnien socjalnych.
Tylko, ze oni pracowali, placili podatki i wszystkie ubezpieczenia
przez 7 lat !!!
Teraz , mozna sie spodziewac , niczego innego, jak proby wplyniecia na
rodzicow, celem zwiazania ich z niemieckim systemem i próby
zniemczenia tego dziecka, ...albo...próby pozbycia sie calej rodziny z
niemieckiego systemu opieki spolecznej.
Zobaczymy.

Data: 2013-05-29 23:07:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:939d5445-b340-4bde-88b2-67516d00542ai4g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

=================================

Gdyby mieszkali w Polsce i byli obcokrajowcami, a w dodatku odcień ich skóry nieco odbiegałby od odcienia Polaków, spalono by im mieszkanie, a sami dostaliby wpierdol. Tak w Polsce się te sprawy rozwiązuje. I szybko by uciekali gdzie pieprz rośnie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-29 23:23:50
Autor: u2
[...]

A w niemczech zabiera sie dzieci polskim rodzinom. Tak to sie robi w niemczech...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-29 14:27:42
Autor: Marek
On 29 Maj, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Gdyby mieszkali w Polsce i byli obcokrajowcami, a w dodatku odcie ich
> sk ry nieco odbiega by od odcienia Polak w, spalono by im mieszkanie, a
> sami dostaliby wpierdol. Tak w Polsce si te sprawy rozwi zuje. I szybko
> by uciekali gdzie pieprz ro nie.

A w niemczech zabiera sie dzieci polskim rodzinom. Tak to sie robi w
niemczech...-;)

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Trzeba jeszcze dodac, ze te akcje w Polsce robia kryminalisci, a w
Niemczech - urzednicy panstwowi !

Data: 2013-05-30 08:43:17
Autor: leszek niewiadomski
Am 29.05.2013 23:27, schrieb Marek:
On 29 Maj, 23:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Mogliby sprobowac w Szwajcarii. Tam urzednicy nie decyduja, lecz spolecznosc gminna. Problem jest w tym, ze trzeba mieszkac co najmniej 12 lat, miec dobra opinie oraz nie podpasc sasiadom. A ci jak pisza tam wola Wlochow i bylych Jugoli niz jakichs Polakow.
http://de.wikipedia.org/wiki/Schweizer_B%C3%BCrgerrecht
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-05-30 21:12:01
Autor: pluton_
[...]

Osobiscie byc podpalil ?

Nullification

Data: 2013-05-30 22:55:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ko87vq$onv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie jestem "prawdziwym Polakiem, katolikiem, genetycznym patriotą" i nie zamawiam pięciu piw charakterystycznym gestem.

ubawiony

Data: 2013-05-30 21:11:25
Autor: pluton_
Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu
Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

czyli spierdolili za kadencji kaczora.

Nullification

Data: 2013-06-01 19:29:50
Autor: Krzysztof.
Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu
Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

Oczywiście - i sam potwierdzasz - wyjechali za rządów pisu jak większość.
A teraz niektórzy bredzą, że to Tusk ich "wypchnął".

w.

Data: 2013-06-01 12:47:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:29:50 +0200, Krzysztof. napisał(a):

Zgadzaloby sie.
Moi znajoimi mierszkaja w Niemczech od 7 lat.

Oczywiście - i sam potwierdzasz - wyjechali za rządów pisu jak większość.
A teraz niektórzy bredzą, że to Tusk ich "wypchnął".

1 maja 2004 roku Wielka Brytania otworzyła swój rynek pracy dla ośmiu
nowych członków Unii Europejskiej, m.in. Polski. Całość:
http://www.surrey.ac.uk/cronem/files/RAPORT-finalny.pdf

Drastyczny wzrost. Prawie co trzeci Polak chciałby wyemigrować za pracą
Ponad dwa razy więcej czynnych zawodowo Polaków niż przed rokiem chciałoby
wyemigrować w poszukiwaniu pracy. Gdzie? Przede wszystkim do Niemiec,
Wielkiej Brytanii i Skandynawii. Dużo mniej popularne są w tym roku USA.
Work Service zbadał nastroje emigracyjne Polaków.

Całość:
http://praca.interia.pl/news-drastyczny-wzrost-prawie-co-trzeci-polak-chcialby-wyemigrowa,nId,955467

Data: 2013-06-04 11:50:45
Autor: Grzegorz Z.
Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu
"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrób mi laskę "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz coś nie tak z tym łbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za każdy taki post powinno ci się wyrywać parę tysięcy włosów i wybijać
jeden ząb."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydła wychodzącego z kościoła"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykańskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzący również tak uważa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale weź nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak świnia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kościół"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa śmieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A żebyś kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak będziesz spierdalał"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Coś ci się popierdoliło?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

"Nie dość że jesteś sk******em, to jeszcze w dodatku głupim sk******em "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl

Data: 2013-06-01 21:21:19
Autor: boukun
Użytkownik "Krzysztof." <tonietu@glo.pl> napisał w wiadomości news:kodb28$65k$1news.task.gda.pl...
> [...]

Oczywiście - i sam potwierdzasz - wyjechali za rządów pisu jak większość.
A teraz niektórzy bredzą, że to Tusk ich "wypchnął".

Ten to już to robi na chama i PO trupach...

boukun

Tusk wypycha Polaków za granicę i zostawia ich na pastwę losu