Tusk z Ickiem Dickmanem pierwsi likwidowali Polskę

Data: 2012-04-21 17:43:24
Autor: boukun
Tusk z Ickiem Dickmanem pierwsi likwidowali Polskę
Taka jest prawda, to Tusk z Mazowieckim pierwsi zaczęli likwidować Polskę od 1989 roku. Mój boże, to już 23 lata mamy pełzającą likwidację Polski...

A przecież można się było tego spodziewać, że zamykając fabryki, likwidując polski przemysł, będzie wysokie bezrobocie i ty samym nie bęzie można zapracować na godną emeryturę...
Jak to jest, że w PRLu maksymalnie co dekadę zmieniał się totalnie rząd, następowała gruntowna wymiana władzy, a tu już 23 lata rządzi okrągłostołowa banda wyprzedawczyków i niszczycieli Polski, a naród biernie się tej zagładzie przygląda... Jak tacy nioszczyciele mogą 23 lata nami poniewierać i za swoje powiedzmy  Lagodnie nieudacznictwo, nas jeszcze dwojako karać? Przecież, to, co wyrabia Tusk, to jest holokaust na narodzie polskim...

Nie wiem, czy sobie ktoś zdaje z tego sprawę, ale Tusk, robiąc wczoraj Polakom kuku z przyszłymi emeryturami, zrobił to, w urodziny Hitlera...

boukun

Tusk z Ickiem Dickmanem pierwsi likwidowali Polskę