Tusk z Putinem obniżyli mi ...

Data: 2013-03-01 17:27:25
Autor: Marek Woydak
Tusk z Putinem obniżyli mi ...
On Fri, 1 Mar 2013 14:49:07 +0100, Grzegorz Z. wrote:

... opłaty za gaz. Właśnie dostałem plik faktur szacunkowych na ten rok.

W zeszłym roku płaciłem 51 zł co dwa miesiące. W tym roku będę płacić 38.

A pamiętam że już wśród "niepokornych" był jazgot że tej słynnej obniżki
przy fakturach szacunkowych na ten rok w PGNiG nie uwzględnią.

Na pewno Putin i Tusk coś knują! ;-)

MW

Data: 2013-03-01 18:15:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Tusk z Putinem obniżyli mi ...

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1uwqrneg0xucu$.oupznm1s7nx7.dlg40tude.net...
[...]

Chcą skurwiele jeszcze bardziej obniżyć cenę gazu? To do nich podobne. Nie cofną się przed żadnym draństwem!

rozbawiony

Tusk z Putinem obniżyli mi ...