Tusk za uprzywilejowanymi emeryturami mundurowymi

Data: 2012-05-11 14:14:56
Autor: Przemyslaw_W
Tusk za uprzywilejowanymi emeryturami mundurowymi
Premier Donald Tusk by艂 go艣ciem "Si贸dmego dnia tygodnia" w Radiu Zet. W czasie rozmowy o przywilejach emerytalnych Monika Olejnik przypomnia艂a premierowi, 偶e kilka lat temu g艂osowa艂 za przywilejami emerytalnymi dla s艂u偶b mundurowych. Tusk by艂 prawie pewien, 偶e g艂osowa艂 przeciw. Olejnik zaproponowa艂a zak艂ad. I premier go przegra艂.

- Przyzwoito艣膰 ka偶e pami臋ta膰, 偶e pan premier by艂 za uprzywilejowanymi emeryturami mundurowymi - przypomnia艂a Monika Olejnik. - G艂osowa艂 pan za.

- Nie, nie s膮dz臋 - odpar艂 Donald Tusk.

- Nie g艂osowa艂 pan za przywilejami dla mundur贸wek? - dopytywa艂a Olejnik.

- Przywileje dla mundur贸wek zosta艂y przywr贸cone przez Leszka Millera i... - m贸wi艂 premier

- ...i pan g艂osowa艂 za - przerwa艂a Olejnik.

- Wydaje mi si臋 to ma艂o prawdopodobne, znaczy jestem prawie pewien, 偶e nie - odpar艂 Tusk.

- To si臋 zak艂adamy. Uwa偶am, 偶e za - stwierdzi艂a Olejnik.

- Przyjmuj臋 zak艂ad, ale b臋d臋 oczekiwa艂 bardzo kategorycznych sprostowa艅, w sytuacji gdy si臋 oka偶e, 偶e mia艂em racj臋 - odpar艂 Tusk.

Kilkadziesi膮t minut p贸藕niej temat powr贸ci艂. Wsp贸艂pracownicy Olejnik sprawdzili jak g艂osowa艂 Donald Tusk w 2003 roku, w sprawie ustawy o emeryturach mundurowych.

- Mam informacj臋 dla pana. 23 lipca 2003 roku Donald Tusk g艂osowa艂 za zmian膮 ustawy o emeryturach mundurowych - stwierdzi艂a Monika Olejnik.

Chwila ciszy w czasie, kt贸rej dziennikarka zapewne pokazuje premierowi wydruk g艂osowania.

- Panie premierze, przegra艂 pan zak艂ad - westchn臋艂a Olejnik.

- Dobrze, 偶e to nie by艂y du偶e pieni膮dze - odpar艂 premier.

- Niestety internet jest bezwzgl臋dny - podsumowa艂a Monika Olejnik.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9244882,Tusk_przegral_zaklad_z_Olejnik_o_to__jak_glosowal.html