Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!

Data: 2010-10-07 13:09:40
Autor: Neko
Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!
Na onecie wczoraj przeczytalem, ze jakis 12-latek
schlał sie i spadl ze schodow.

Ze zlamana noga zostal odwieziony do szpitala. Do dzisiaj
trzezwieje.

To niegodziwosc! Ten alkohol! Niszczy zdrowie i zycie.

Postuluje natychmiast, jako dekret, natychmiast
zakazac sprzedazy alkoholu w jakiejkolwiek postaci!

A kazdy kto zlamie zakaz, to od razu policja,
prokurator, wyrok minimum 5 lat paki i przepadek
calego mienia (przy okazji budzet sie wzbogaci).

Tusku, działaj !!!

Data: 2010-10-07 13:19:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8k9pp$5uo$1news.onet.pl...
[...]

Tabletki ci się skończyły?

Data: 2010-10-07 18:12:15
Autor: jedrus
Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!

Tusku, działaj !!!

Tabletki ci się skończyły?

Zamkneli mu dopalacze ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-10-07 19:26:45
Autor: matusm
Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4cadf13f$0$22799$65785112news.neostrada.pl...

Tusku, działaj !!!

Tabletki ci się skończyły?

Zamkneli mu dopalacze ;)

Otworzyli sklepy  z dopalaczami aby przyzwyczaić mlodzież do narkowtykow ,
to byl tylko wstep przed liberalizaja dostępu do miekkich używek ,
w końcu na Woodstock zydokomuna dostarczala narkotyki a ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-07 14:53:14
Autor: Grzegorz Z.
Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!

Na onecie wczoraj przeczytalem, ze jakis 12-latek
schlał sie i spadl ze schodow.

Ale o co chodzi? Przez Donaldu Tusku Neko nie może się dopalić?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-07 16:40:54
Autor: cirrus
[...]

A co z denaturatem kretynie?

--
stevep

Data: 2010-10-09 19:17:05
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i8km60$mt1$1news.vectranet.pl...
[...]

wal Stefan, nie krepuj sie...
nic nie powiemy!

Data: 2010-10-10 15:21:19
Autor: cirrus
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i8q827$2mma$1news.ett.com.ua...
[...]

Nie musisz nic mówić fioletowy kinolu.

--
stevep

Data: 2010-10-07 18:13:15
Autor: heÂŽsk
Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!
On Thu, 7 Oct 2010 13:09:40 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

[...]

 ireneusz, ustawa o zakazie sprzedazy alkoholu nieletnim istnieje.
 czego chcesz od tuska? by ci pod chalupe dostarczal dopalacze ?
 i bez nich pierdzielisz niestrawne pierdoly.

Data: 2010-10-07 18:15:08
Autor: WW
W dniu 2010-10-07 13:09, Neko pisze:
[...]

Ustawa, przygotowywana pod pretekstem "walki z dopalaczami", zakazuje wytwarzania i sprzedażny "środków odurzających".
Moim zdaniem alkohol się łapie.  :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-10-07 18:22:03
Autor: heÂŽsk
On Thu, 07 Oct 2010 18:15:08 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Ustawa, przygotowywana pod pretekstem "walki z dopalaczami", zakazuje wytwarzania i sprzedażny "środków odurzających".

 zauwaz, ze dotyczyb wylacznie malolatow. po otrzymaniu dowodu
 osobistego i zdaniu matury mozesz cpac i chlac cala dobe!
 tylko dlaczego za trzezwienie i odtruwanie my mamy placic?
 chce sie neko nazrec grzybkow wzbogaconych krowim gownem,
 niech sie opycha az ale niech elczy sie na wlasny koszt. --

Data: 2010-10-07 21:55:56
Autor: WW
W dniu 2010-10-07 18:22, heÂŽsk pisze:

[...]

Też uważam, że narkotyki w swobodnym obrocie, ale leczenie na własny koszt, tak jak i ponoszenie skutków postępowania po ich zażyciu.
Fakt, że ktoś jest pijany lub naćpany nie może być okolicznością łagodzącą.

Data: 2010-10-09 19:18:14
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "heRsk" <PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:9tsra6turbdk4d2b1gijgj67ivt0kcn9ha4ax.com...
> [...]

osobistego i zdaniu matury mozesz cpac i chlac cala dobe!
tylko dlaczego za trzezwienie i odtruwanie my mamy placic?

no wlasnie!
czemy MY mamy placic za odtruwanie oszolomow z PO!

Data: 2010-10-07 19:30:36
Autor: matusm
Tusk zakazac sprzedazy SAMOCHODÓW

[...]

Do tego dołaczyć  ZAKAZ  SPRZEDAŻY SAMOCHODOW  ,bo jednak wypadki samochodowe powoduja najwiecej spustoszenia zycia i  zdrowia ludzkiego
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-09 19:15:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

no co ty!
przeciez nie wytnie takiego numeru Palikotu i Kucu!

Tusk zakazac sprzedazy ALKOHOLI!