Tusk zalosny na spotkaniu

Data: 2009-05-18 21:07:30
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu
Boze ludzie przeciez Ci prawdziwi zwiazkowcy nie przychodzac na spotkanie zupelnie wybili z roli Tuska z ktorym dyskutuje jakis Bog wie skad zwiazkowiec bez iskry zycia...i ten caly propagandowy meeting Tuska w ktorym mial pokazac sie jako przywodca spalil na panewce. Mam wrazenie ze zamiast bojowego tuska widzimy rozlazlego palanta ktory w swoich wypowiedziach robi wyuczone przez spin doktorow wstawki.....
Cos o nie biciu policjanotw, cos o ludziach ktorym stoczniowcy przeszkadzajac isc lub wracac do pracy.
Jednym slowem chujowizna i byle zajebioza...
Musze wam zwolennicy PO zlozyc moje kondolencje. Macie dupowatego ryzego "przywodce". Takie ktorego faktycznie mozna poklepac po plecach PALANCIKA
awe

Data: 2009-05-18 13:15:09
Autor: mrdevilyn
Tusk zalosny na spotkaniu
Zupełnie sie z toba nie zgadzam, jesteś wobec naszego premiera
niesprawiedliwy. Co ci w ogóle przyszło do głowy z umieszczeniem w
tytule wątku mającego sie nijak do rzeczywistości dopisku "na
spotkaniu"?
J-23

Data: 2009-05-18 23:39:54
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0e3e62fb-6fb6-4a06-ace2-cfc8497a6e9ft10g2000vbg.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -
masz zupelna racje i mowiac szczerze mialem zagwozdzke puszczajac posta ale nie mialem czasu ani chyba zdolnosci wystarczajacej do wymyslenia substytutu tego marnego show wyborczego ktore po prostu Tuskowi nie wyszlo, Mialy byc fanfary a byl zdechly kot. Moze to wina pogody, ale zupelnie Tusk byl bez poweru.....zreszta mu sie nie dziwie. rznac glupa tyle miesiecy a kiedy moglo przyjsc do rzeczywistej dyskusji ze zwiazkami gdzie mogl stanac jak mezczyzna w boju - to zdecydowal sie na marna inscenizacje na ktorej zostal olany.
awe

Data: 2009-05-18 21:11:24
Autor: jerzyn
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gusbdb$885$1news.onet.pl...
Musze wam zwolennicy PO zlozyc moje kondolencje. Macie dupowatego ryzego "przywodce". Takie ktorego faktycznie mozna poklepac po plecach PALANCIKA
awe
Sam jesteś PALANCIK i całuj w kuper swoje kaczory

Data: 2009-05-18 21:50:59
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:gusc32$abm$1news.onet.pl...

[...]
jeszcze raz moje kondolencje
awe

Data: 2009-05-18 21:57:25
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guse0n$ggs$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
dodam TUSK to facet bez jaj. Powinien pojsc do stoczniowcow pod stocznia i pogadac
awe

Data: 2009-05-18 22:41:08
Autor: zbig
Tusk zalosny na spotkaniu
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
dodam TUSK to facet bez jaj. Powinien pojsc do stoczniowcow pod stocznia i pogadac
 Z kim? z tym wyleniałym pedofilem Jankowskim. Czy z tym przymułowatym kibolem Guzikiewiczem?
Przecież to qurwa jakiś przygłup!

Data: 2009-05-19 02:13:46
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guso64$5j5$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
jakos mu nie przeszkadzalo umieszczac ramach harmonogramu 2 wspomniane rodzynki w ciescie przypiekanym na politechnice gdanskiej - wiec nie rozumiem twojego wywodu. To ze stoczniowcy nie zgodzili sie byc kwiatkiem do korzucha wsrod 2 nic nieznaczacych zwiazkowcow - ktorzy jak widac bylo na spotkaniu z tuskiem - zupelnie nie byli przygotowani merytorycznie do spotkania. spotkanie bylo tragiczne i komromitujace dla Tuska
awe

Data: 2009-05-19 00:46:06
Autor: zbig
Tusk zalosny na spotkaniu
[...]

Jakim kwiatkiem, co ty bredzisz!
Przeciez mialo byc ich pięciu. Czapkami by nakryli tych dwóch.
Po prostu stchórzyli, stchórzyli i jeszcze raz stchórzyli.
I jak tu kompromitacja?
Tusk był świetnie przygotowany i rozniósłby w pył tych ćwoków.
Guzikiewicz się zorientował, albo ktoś mu dał do zrozumienia (PIS?), że Jarosław Kaczyński to on nie jest, a i ten przecież przegrał debatę z kretesem

Data: 2009-05-19 08:57:00
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gusvgd$ra9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak stchurzyli skoro czekali pod stocznia. Chcieli sie spotkac bez tych 2 zwiazkowcow. Zaden problem dla Tuska podjechac w ciagu 10 minut z politechniki pod stocznie. To naprawde bardzo blisko. Jakby jechal 60 km/h to nawet i z 5 minut by nie jechal. W linii prostej to moze byc nawet mniej niz 2 km.
awe

Data: 2009-05-19 09:22:31
Autor: zbig
Tusk zalosny na spotkaniu

[...]

Ty mi nie tłumacz, jak dojechać pod brame nr 2 , bo chodziłem do liceum przy placu Solidarności przez 4 lata, podbnie zreszta jak premier a PG to moja maciezrysta uczelnia. Guzikiewicz dostał SMS , zeby zerwać spotkanie i zrobł to pod błahym , kretyńsko umotywowanym pretekstem.

Data: 2009-05-19 10:43:48
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
awe wrote:
Jak stchurzyli skoro czekali pod stocznia.

A nie umawiali sie czasem wczesniej pod politechnika?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 14:48:34
Autor: cirrus
Tusk zalosny na spotkaniu
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:guts36$k4o$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Jak stchurzyli skoro czekali pod stocznia.
A nie umawiali sie czasem wczesniej pod politechnika?

A łach(ó)dra ave czekal kiblu.

--
stevep

Data: 2009-05-19 15:19:54
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

awe wrote:
Jak stchurzyli skoro czekali pod stocznia.

A nie umawiali sie czasem wczesniej pod politechnika?
-- -- -- -- -- -- -
no umawiali sie ale bez jakis parchow. Jeszcze troche to tusk przyszedlby bic sie zabierajac tate - to troche nie honorowo. Przede wszystkim powinny sie spotkac strony sporu, Ci 2 zwiazkowcy w ogole nie brali udzialu w manifestacjach. Pseudo zwiazki zawodowe
awe

Data: 2009-05-19 15:21:15
Autor: matador
Tusk zalosny na spotkaniu
awe pisze:

no umawiali sie ale bez jakis parchow. Jeszcze troche to tusk przyszedlby bic sie zabierajac tate - to troche nie honorowo.

Nie kracz, bo DZIADKA zawoła.  :-(

matador.

Data: 2009-05-19 15:37:40
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
awe wrote:
[...]

Tak czy inaczej, umawiali sie pod politechnika.
A co, oni sie boja tych dwoch zuczkow?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 01:14:36
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:guuda7$8vh$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

nie boja vicu tylko nie chcieli dac sie zrobic w uja Tuskowi aby mogl sobie nabijac PR-owsko licznik w sondazach patrzac jak 2 zwiazkowcow gra w jednej druzynie z Tuskiem przeciwko wlasciwym stronom sporu - czyli tymi zwiazkowcami ktorzy tam nie przyszli. Rownie dobrze tych 2 zwiazkowcow ktorzy byli na spotkaniu moglo powiedziec ok - pogadajcie sobie w koncu wy reprezentujecie wiekszosciowy pakiet pracownikow - ale NIE - robili tam za slupy i im nie wyszlo...
awe

Data: 2009-05-20 01:30:02
Autor: Panslavista
Tusk zalosny na spotkaniu

> [...]
reprezentujecie wiekszosciowy pakiet pracownikow - ale NIE - robili tam za

Dokładnie tak żydokomuna wcześniej robiła - namnożyła związków i głosowania
odbywały się "demokratycznie" - jeden związek - 1 głos.

Data: 2009-05-20 08:15:28
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
awe wrote:
[...]

Slabiutki ten argument, slabiutenki... Gdybym byl zwiazkowcem i mial mocne argumenty, to poszedlbym zmieszac Tuska z blotem i zadne 2 male zuczki z jakichs mikroskopijnych zwiazkow by mi nie byly w stanie przeszkodzic. Nieprawdaz?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 12:30:35
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv07p5$29b$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --
Bo ty wiv jestes prosty i szczery chlopak a polityka to bardzo brzydka zabawa i nic z tego wszystkiego nie rozumiesz. Efektem tego jest Tusk ktory jest na glodzie jak narkoman bedzie teraz dawal duuzo analnie zwiazkowcom
awe

Data: 2009-05-19 17:14:24
Autor: naprany jak kruk!
Tusk zalosny na spotkaniu
Tue, 19 May 2009 08:57:00 +0200, w <gutl1c$1jp$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Jak stchurzyli skoro czekali pod stocznia.

pisze sie stchorzyli polska miernoto

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-20 08:18:01
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
naprany jak kruk! wrote:
pisze sie stchorzyli polska miernoto

Ja juz sie zdazylem przyzwyczaic, ze jezyk polski to nie jest mocna strona awe'go :) Zastanawiam sie tylko jaki jezyk jest jego mocna strona...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 10:51:27
Autor: jadrys
Tusk zalosny na spotkaniu
Vic pisze:
naprany jak kruk! wrote:
pisze sie stchorzyli polska miernoto

Ja juz sie zdazylem przyzwyczaic, ze jezyk polski to nie jest mocna strona awe'go :) Zastanawiam sie tylko jaki jezyk jest jego mocna strona...

No wiesz, kto jak kto, ale ty to nie masz prawa krytykować - sam piszesz jak kura pazurem..  Co to znaczy do diabła *jezyk* ??* *Wiedz analfabeto Ĺźe w polskim słowniku są takie litery jak *ę *.. I jeszcze na dodatek to twoje krzaczenie.. Jesteś chyba juĹź jedynym na grupie ktĂłry nie potrafi ustawić kodowania..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-05-20 11:13:45
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
jadrys wrote:
No wiesz, kto jak kto, ale ty to nie masz prawa krytykować - sam piszesz jak kura pazurem..

Pierdzielisz chlopie... Prosze o przyklady moich bledow jezykowych.
Prosze o przytoczenie czegos wiecej niz wczorajsze chrzczenie.

Co to znaczy do diabła *jezyk* ??

Nie wiesz?

że w polskim słowniku są takie litery jak *ę *..

Z tym, ze nie ma tam "umią" i "tchurzyć"...

I jeszcze na dodatek to twoje krzaczenie.. Jesteś chyba już jedynym na grupie który nie potrafi ustawić kodowania..

Zeby daleko nie szukac, awe tez pisuje bez polskich znakow diaktrycznych. I jest to swiadomy wybor.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 11:53:36
Autor: jadrys
Tusk zalosny na spotkaniu
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

*
Chlopie* to polskie słowo? jeśli tak to co ono oznacza?

Co to znaczy do diabła *jezyk* ??

Nie wiesz?

Nie wiem i nawet się nie domyślam..

że w polskim słowniku są takie litery jak *ę *..

Z tym, ze nie ma tam "umią" i "tchurzyć"...

Te Twoje wykoślawienia  są znacznie trudniejsze do zrozumienia..

I jeszcze na dodatek to twoje krzaczenie.. Jesteś chyba już jedynym na grupie który nie potrafi ustawić kodowania..

Zeby daleko nie szukac, awe tez pisuje bez polskich znakow diaktrycznych. I jest to swiadomy wybor.
Bo juĹź myślałem Ĺźe masz wadę pisania.. A chwalić się nie masz  czym - świadomie robiąc z siebie analfabetę..

Data: 2009-05-20 14:10:36
Autor: Vic
Tusk zalosny na spotkaniu
jadrys wrote:
Chlopie* to polskie słowo? jeśli tak to co ono oznacza?

Wydaje mi sie, ze musisz widziec co oznacza slowo "chlop", jako ze sam pisales o wyzysku chlopa przez jasniepanstwo.

Nie wiem i nawet się nie domyślam..

Biedactwo...

Zeby daleko nie szukac, awe tez pisuje bez polskich znakow diaktrycznych. I jest to swiadomy wybor.
Bo juĹź myślałem Ĺźe masz wadę pisania.. A chwalić się nie masz  czym - świadomie robiąc z siebie analfabetę..

Widze, ze jednak jakos sobie radzisz.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-20 22:50:09
Autor: jadrys
Tusk zalosny na spotkaniu
Vic pisze:
jadrys wrote:
Chlopie* to polskie słowo? jeśli tak to co ono oznacza?

Wydaje mi sie, ze musisz widziec co oznacza slowo "chlop", jako ze sam pisales o wyzysku chlopa przez jasniepanstwo.

.

Pisałem o chłopie a nie o "chlopie"..

Data: 2009-05-21 00:42:30
Autor: awe
Tusk zalosny na spotkaniu

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv07tt$44r$1mx1.internetia.pl...
naprany jak kruk! wrote:
pisze sie stchorzyli polska miernoto

Ja juz sie zdazylem przyzwyczaic, ze jezyk polski to nie jest mocna strona awe'go :) Zastanawiam sie tylko jaki jezyk jest jego mocna strona...

alez vicu nigdy bym nie popelnil tego bledu piszac recznie, co innego na klawiaturze
awe

Tusk zalosny na spotkaniu