Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo

Data: 2010-09-26 11:39:10
Autor: Belius
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
Premier Tusk poinformowal, ze od najblizszego posiedzenia Sejmu (6-8 pazdziernika) bedzie urzedowal do konca roku w gabinecie sejmowym, a nie w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Oznacza to stopniowa, ewolucyjna abdykacje. Moze by tak go popedzic troche?

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-26 11:47:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-26 11:39, Belius pisze:
[...]

A to dlaczego?  Czzbyś go uważał za złego premiera? Jeżeli tak myślisz to powiedz dlaczego?

Data: 2010-09-26 11:56:21
Autor: Belius
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
"jadrys"

A to dlaczego?  Czzbyś go uważał za złego premiera? Jeżeli tak myślisz to powiedz dlaczego?

Bardzo sie obawiam, ze gdy bedzie przepychac te swoje ustawy w sejmie, to dlug publiczny znacznie przekroczy 100 mld zl.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-26 12:08:05
Autor: jadrys
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
  W dniu 2010-09-26 11:56, Belius pisze:
"jadrys"

[...]

No być może tak, ale jak na razie to próbuje robić oszczędności gdzie tylko może.

Data: 2010-09-26 12:09:13
Autor: Belius
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
No być może tak, ale jak na razie to próbuje robić oszczędności gdzie tylko może.

Co to za robienie oszczednosci kiedy dlug rosnie?

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-26 12:37:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-26 12:09, Belius pisze:
No być może tak, ale jak na razie to próbuje robić oszczędności gdzie
tylko może.

Co to za robienie oszczednosci kiedy dlug rosnie?

Belius

Pokłosie rządów poprzedników. I nie mam tu  na myśli rządu J. Kaczyńskiego. Jego poprzednicy (Miller, Buzek i inni) mieli w miarę ustabilizowane finanse, a to za sprawą tylko i wyłącznie wyprzedaży polskiego majątku narodowego. teraz już to zródełko wysycha i pojawiają się problemy z dopinaniem budżetu.

Tak na marginesie - moim zdaniem ta "demokracja" po 89 roku spustoszyła bardziej kraj niż okupacja Hitlera.

Data: 2010-09-26 16:51:59
Autor: .heÂŽsk.
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
On Sun, 26 Sep 2010 12:37:16 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Tak na marginesie - moim zdaniem ta "demokracja" po 89 roku spustoszyła bardziej kraj niż okupacja Hitlera.

 co ty powiesz? tesknisz za komuna, prawda? wtedy byles kims.
 mimo brakow wyksztalcenia wierny syn partii.

Data: 2010-09-26 21:36:49
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-26 16:51, .heÂŽsk. pisze:
On Sun, 26 Sep 2010 12:37:16 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

  [...]

Tak na marginesie - moim zdaniem ta "demokracja" po 89 roku spustoszyła
bardziej kraj niĹź okupacja Hitlera.
  co ty powiesz? tesknisz za komuna, prawda? wtedy byles kims.
  mimo brakow wyksztalcenia wierny syn partii.

Tęsknię za ulicami bez obwiesi wieczorem i nocą. I brakiem żebraków na prawie każdym rogiem. A także widok kolejki po miskę darmowej zupy budzi mój wielki niesmak. także ludzi grzebiący w śmietnikach w poszukiwaniu żywności.

Ja wiem że nie jesteśmy Szwajcarią czy Szwecją, ale naszą polską biedę biedę można by dzielić sprawiedliwie.

Data: 2010-09-26 16:51:59
Autor: .heÂŽsk.
On Sun, 26 Sep 2010 12:09:13 +0200, "Belius" <Belius@o2.pl> wrote:

> No być może tak, ale jak na razie to próbuje robić oszczędności gdzie > tylko może.

Co to za robienie oszczednosci kiedy dlug rosnie?

 sprobuj poczytac co takiego dlug publiczny...

Data: 2010-09-27 15:17:31
Autor: Belius
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
sprobuj poczytac co takiego dlug publiczny...

To ci powiem , bo widze ci calkiem obce to pojecie.
Dlug publiczny jest po 100-kroc gorszy od dlugu zewnetrznego, gdyz splacac go beda musieli nasze dzieci i wnuki.
Drukowanie coraz to nowszych obligacji nie jest mozliwe w nieskonczonosc, gdyz w pewnym momencie straca one pokrycie w gotowce i cala ta piramida sie zawali.
A moze masz jakies genialne rozwiazanie tego problemu - wiec zdradz go nam - nie trzymaj pomyslow pod poduszką.
Ale moze najpierw poczytasz troche na temat dlugu publicznego?

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-26 12:46:29
Autor: u2
W dniu 2010-09-26 12:08, jadrys pisze:

No być może tak, ale jak na razie to próbuje robić oszczędności gdzie
tylko może.

Nie żartuj, dla kolesiów w ministerstwach wypłaca non-stop premie, a
etatów przybywa i przybywa. Armia biurokratów rośnie.

A kiesę wydobywa z kieszeni zwykłych obywateli podwyższając POdatki.
Zakłamany "liberał".

Data: 2010-09-26 13:33:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-26 12:46, u2 pisze:
[...]

W porównaniu  z hojnymi rządami  poprzedników to i tak jest kropla w morzu.

Data: 2010-09-26 14:15:21
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wspaniale Jadrys

> [...]
> Zakłamany "liberał".

W porównaniu  z hojnymi rządami  poprzedników to i tak jest kropla w morzu.

Wspaniale Jadrys - możesz z powodzeniem zastąpić ministra Rostowskiego. Cytuję:
Minister dopytywany był też, dlaczego zamiast podwyżki VAT, rząd nie zmniejszy wydatków, np. poprzez zmniejszenia liczby urzędników. - Chcielibyśmy mieć mniej urzędników, ale popatrzyłem ostatnio na porównawcze statystyki i nie jest tak źle. U nas mamy ponad 2 mln osób zatrudnionych w budżetówce, a w Hiszpanii, która ma tylko 15 proc. więcej ludności - 3 mln, w Wielkiej Brytanii, gdzie jest 50 proc. większa populacja - 5,5 mln. Nie wystajemy, a jeśli tak, to po tej dobrej stronie, bardziej oszczędnej - podkreślił.
http://www.tvn24.pl/-1,1674066,0,1,rostowski-podwyzka-vat-przez-
pis,wiadomosc.html  --

Data: 2010-09-26 21:48:32
Autor: jadrys
wspaniale Jadrys
  W dniu 2010-09-26 14:15, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie pieniądze przynoszą do budżetu ci urzędnicy! Sytuacja tak się ma do rzeczy że te urzędy mimo że to my je utrzymujemy za swoje pieniądze, to pobierają od nas za każda błahostkę opłaty! Nie dalej jak miesiąc temu byłem w urzędzie żeby obejrzeć akt własności mojej działki, na i za udostępnienie mi tego dokumentu na minutę zapłaciłem 50 zł. I tak jest ze wszystkim - z zarejestrowaniem auta, z wymianą dowodu, paszportu itd itp..
Tak sie zastanowiłem dlaczego nikt nie pomyślał o sprywatyzowaniu tych urzędów - byloby to dobre rozwiązanie, choćby dla nas - petentów. Płacilibyśmy wtedy tylko raz, wtedy gdy czegoś potrzebowalibyśmy załatwić w tym urzędzie..

Data: 2010-09-26 14:38:05
Autor: u2
W dniu 2010-09-26 13:33, jadrys pisze:
[...]

Bzdura, nie było aż takiego powiększania długu i szukania oszczędności
kosztem obywateli, a nie rozbuchanej biurokracji.

Data: 2010-09-26 21:51:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-26 14:38, u2 pisze:
[...]

No bo wtedy rekompensowane były te wydatki na premie z  prywatyzowanych zakładów pracy i wyprzedaży ziemi. To się tak nie rzucało w oczy.

Data: 2010-09-26 11:50:30
Autor: u2
Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo
W dniu 2010-09-26 11:39, Belius pisze:
Oznacza to stopniowa, ewolucyjna abdykacje. Moze by tak go popedzic troche?

Popatrz na jego brzuszek i łysinę, on zaraz sam się wykończy. Gra w
piłkę kopaną wyraźnie mu nie służy, podobnie jak jego zamorskie wojaże
do egzotycznych krajów ;)

Data: 2010-09-26 16:23:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7n4cd$nqt$1opal.futuro.pl...
[...]

Wsadź łeb do kibla i spuść wodę to go popędzisz.

--
stevep

Data: 2010-09-26 16:31:18
Autor: u2
W dniu 2010-09-26 16:23, cirrus pisze:
Wsadź łeb do kibla i spuść wodę to go popędzisz.

Ale czy łeb Pana Premiera się zmieści ? Poza tym nawołujesz do
popełnienia przestępstwa.

Data: 2010-09-26 16:51:59
Autor: .heÂŽsk.
On Sun, 26 Sep 2010 11:39:10 +0200, "Belius" <Belius@o2.pl> wrote:

[...]

 popedzic kota to mozesz kotowi prezesa pis. cos ty za jeden?
 pis wyslal do boju kolejnego oszoloma?

Tusk zamierza abdykowac ale stopniowo