Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!

Data: 2018-07-02 08:09:29
Autor: Pieniacwo i Stołki
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomo¶ci news:phblmh$1s4c$3gioia.aioe.org...
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!

Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Po 2-gie Tusk nie moze nic nikomu przekazać bo to nie on zarz±dza finansami UE.

Nie wciskaj dziadek żałosnego kitu.

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/rzad-przekaze-publicznym-mediom-blisko-1-mld-zl-dotacji,artykuly,418070,1.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

http://wyborcza.pl/1,75398,20367388,pis-daje-swoim-miliony.html?disableRedirects=true

Nie przeszkadza ci to dziadek? Tusk winny, co? ;-)))

CL

Data: 2018-07-02 12:36:43
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
       -- - Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Nu!   Nie lepiej te pieni±dze dać Niemcom?  Przecież wszyscy wiemy, że Niemcy s± bardziej pracowici od Polaków...        Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-07-02 12:43:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 21:36:44 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
-- - Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Nu!   Nie lepiej te pieni±dze dać Niemcom?  Przecież wszyscy wiemy, że Niemcy s± bardziej pracowici od Polaków...        Buuuuuu ha-ha!

Sugerujesz, że prawdziwym Polakom nie przystoi pożyczać innym na procent?

--
Bruno

Data: 2018-07-02 13:07:49
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
Dlaczego nie przystoi?  Pożyczać każdemu przystoi (je¶li się ma co pożyczać..)

JB

Data: 2018-07-02 13:20:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 22:07:49 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Dlaczego nie przystoi?  Pożyczać każdemu przystoi (je¶li się ma co pożyczać..)

NBP ma co pożyczać. W końcu to bank.

--
Bruno

Data: 2018-07-02 13:30:57
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
   -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -

Bank pożyczy na dwa procent, złodziej ukradnie dwadzie¶cia. A ile ukradnie Kaczyński i jego PiS?

JB

Data: 2018-07-03 06:33:28
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 22:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
    -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -

Bank pożyczy na dwa procent, złodziej ukradnie dwadzie¶cia. A ile ukradnie Kaczyński i jego PiS?

JB

Wszystko tawariszcz kliauznik, jego pazerno¶ć nie zna granic.

--
stevep

Data: 2018-07-03 02:18:21
Autor: jsen
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 06:33:31 UTC+2 użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
W dniu 2018-07-02 o 22:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
>     -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -
> Wszystko tawariszcz kliauznik, jego pazerno¶ć nie zna granic.

-- stevep

to dlaczego NBP nie ma prawa udzielac Panstwu Polskiemu pozyczki,
a ma prawo Panstwo pozyczac od tych, ktorzy te pozyczke w NBP wykupili?

prosze mi te niefrsabliwosc wyjasnic, skoro gwarantem jest tak i tak NBP,
czyli Panstwo Polskie.

dziwne to jakies, nie? a moze chodzi tylko o procenty za posrednictwo
w uztskaniu pozyczki, ktrore tak czy siak, panstwo samo sobie udziela?

pozdrawiam glowki-lapowki wszelakie, zgodne jak jeden m±ż, w tej kwestii:)

jaxek

Data: 2018-07-03 06:32:22
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 21:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Eeee, przeznaczcie je na popieranie Putina tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!