Tusk zasłania się rządem i gra na czas, by ucichły emocje

Data: 2009-10-04 17:09:59
Autor: awe
Tusk zasłania się rządem i gra na czas, by ucichły emocje
Data: 2009-10-04 18:43:42
Autor: dexth
Tusk zasłania się rządem i gra na czas, by ucichły emocje

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haadqr$bit$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-zaslania-sie-rzadem-i-gra-na-czas-by-ucichly-emocje,wid,11559061,wiadomosc.html

Tusk w tej sprawie postępuje podobnie jak Jarosław Kaczyński, kiedy wiceminister z PiS Bolesław Piecha był podejrzany. Cos tam było z listą leków refundowanyc i mieszkaniem dla syna.
CBA od dwoch lat podsłuchuje, a dali stenogram z jednej rozmowy telefonicznej.
pozdr dexth

Data: 2009-10-04 19:18:57
Autor: awe

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:haajbs$c73$1news.wp.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
nie wiem, nie znam dobrze tematu, jakos moze bardziej interesuja mnie rysie, grzesie i Mirkowie, ale jak cos wiesz to srun do CBA z zapytaniami
awe

Data: 2009-10-04 19:29:55
Autor: dexth

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haald7$3g7$1news.onet.pl...

nie wiem, nie znam dobrze tematu, jakos moze bardziej interesuja mnie rysie, grzesie i Mirkowie, ale jak cos wiesz to srun do CBA z zapytaniami
awe

CBA nie jest zainteresowane rozpracowywaniem PiS-u.

pozdr dexth

Data: 2009-10-04 19:40:38
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:29:55 +0200, dexth napisał(a):

CBA nie jest zainteresowane rozpracowywaniem PiS-u.

To w sumie dobrze, pilnować to trzeba rzadzących, co nie? A nie tworzyć służby, które pomogą rządowi pilnować opozycji.
Piotr

Data: 2009-10-04 19:45:09
Autor: dexth

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mdafnswc9u3u$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:29:55 +0200, dexth napisał(a):

CBA nie jest zainteresowane rozpracowywaniem PiS-u.

To w sumie dobrze, pilnować to trzeba rzadzących, co nie?

Nie dobrze, bo Bolesław Piecha był wtedy po stronie rządzących a nie opozycji.

A nie tworzyć służby, które pomogą rządowi pilnować opozycji.

Jestem z atym, aby szef CBA był zawsze wybierany przez opozycję, a nie tak jak było za PiS-u

pozdr dexth

Data: 2009-10-04 20:04:43
Autor: Piotr
Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:45:09 +0200, dexth napisał(a):

CBA nie jest zainteresowane rozpracowywaniem PiS-u.

To w sumie dobrze, pilnować to trzeba rzadzących, co nie?

Nie dobrze, bo Bolesław Piecha był wtedy po stronie rządzących a nie opozycji.

To nie logiczne. Odpowiedź z cyklu "a wy Amerykanie murzynów bijecie".

A nie tworzyć służby, które pomogą rządowi pilnować opozycji.

Jestem z atym, aby szef CBA był zawsze wybierany przez opozycję, a nie tak jak było za PiS-u

Jak było za pisu, to dalej tak jest, obecnie rządzący dążą do
odwołania Kaminskiego i powołania swojego policmajstra. Haki na
Kaminskiego to było jedyne zadanie pani minister z rządu Donalda
Tuska, zanim się nie wystrzelała i usiadła na dorszu. Piotr

Data: 2009-10-04 20:30:11
Autor: awe
Tusk zasłania się rządem i gra na czas, by ucichły emocje
NIe prawda szef CBA powinien byc zawsze z PiS, inaczej nas rozkradna
awe

Data: 2009-10-04 19:42:48
Autor: awe

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:haam2g$drc$1news.wp.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ja ci chcialem dexth tylko uprzejmie zwrocic uwage ze PO od 2 lat rozpracowywuje PiS i co? maja Pizdere, maja Dzume, maja Karpownika i co? laptop
awe

Data: 2009-10-04 23:21:34
Autor: Adam
[...]
No i śledź.
AC

Data: 2009-10-04 23:19:40
Autor: Adam
[...]
Niby dlaczego mają odkrywać swoje wszystkie karty. Dali sygnał: "wiemy".
AC

Tusk zasłania się rządem i gra na czas, by ucichły emocje