Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - sądzi 51 proc. Polaków

Data: 2010-10-22 05:20:47
Autor: u2
Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - sądzi 51 proc. Polaków
W końcu ludzie zaczynają przeglądać na oczy :

http://www.pb.pl/a/2010/10/22/TNS_OBOP_Tusk_zle_wypelnia_obowiazki_premiera_-_sadzi

"Ubywa zwolenników premiera, obecnie już 51 proc. ankietowanych uważa,
że Donald Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - wynika z
październikowego sondażu TNS OBOP. Pogarszają się też oceny całego
rządu oraz prezydenta Bronisława Komorowskiego."

Data: 2010-10-22 14:36:58
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia pią października 22 2010 14:20 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

coż PO musi zapamiętać, że zaufanie i sympatia wyborców nie jest dana raz na
zawsze.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-22 07:08:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Paź, 14:36, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

w mafii jest na zawsze...

Data: 2010-10-22 18:05:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - sądzi 51 proc. Polaków

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

[...]

Przypomnij sobie jakie notowania miał rząd Kaczyńskiego w jesieni 2007. Tusk jest premierem rok dłużej niż premierzy picu razem wzięci i ma DWUKROTNIE lepsze notowania niż rząd picu po dwóch latach.  Jeśli chodzi o partie, to PO miała lepsze notowania niż pic już w 2007 roku.

 Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-22 18:07:11
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 18:05, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

A co mnie obchodzi PiS ?

Ja patrzę jaka jest obecna sytuacja gospodarki i finansów.

A ta jest fatalna.

Wszystkiego nie można zwalić na poprzedników.

Data: 2010-10-22 18:26:46
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - sądzi 51 proc. Polaków

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Ja patrzę jaka jest obecna sytuacja gospodarki i finansów.

A ta jest fatalna.

Porównywałeś do innych państw?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-22 18:33:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 18:26, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Ja patrzę jaka jest obecna sytuacja gospodarki i finansów.

A ta jest fatalna.

Porównywałeś do innych państw?

Nie potrafisz sam porównać polskiej sytuacji do poziomu życia na
Zachodzie lub w hameryce ?

Data: 2010-10-22 18:43:36
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc1bcfe$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty chcesz Polskę porównywac do Zachodu i Ameryki, he, he, he! No to mnie rozbawiłeś szczylu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-22 18:49:54
Autor: u2
W dniu 2010-10-22 18:43, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

Brakuje tobie argumentów to sięgasz do inwektyw, buraku ? :)

Tusk źle wypełnia obowiązki premiera - sądzi 51 proc. Polaków