Tusk zmiaædæy³ PiS

Data: 2012-09-05 15:11:37
Autor: identyfikator: 20040501
Tusk zmiaædæy³ PiS
przebiegaj±c z kuchni do kibla zagl±dne³em na POTV... a w niej jaki¶ Tusk zmasakrowa³ dos³ownie s³usznym rozumieniem agentów PiS... ja nie mam zdrowowia do odczuwania emanacji poparcia z POTV, wiźc moæe jakby Kto¶ to ogl±da³ to mi wyja¶ni o co chodzi³o?

Data: 2012-09-05 17:57:42
Autor: Przemys³aw M.
Tusk zmiaædæy³ PiS
Dnia Wed, 5 Sep 2012 15:11:37 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

przebiegając z kuchni do kibla zaglądnełem na POTV... a w niej jakiś Tusk zmasakrował dosłownie słusznym rozumieniem agentów PiS... ja nie mam zdrowowia do odczuwania emanacji poparcia z POTV, więc może jakby Ktoś to oglądał to mi wyjaśni o co chodziło?

Pokombinuj sam. Na pomoc PiS-owców też nie licz. Nie pomogą ci.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Tusk zmiaædæy³ PiS