Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

Data: 2009-12-30 17:39:25
Autor: boukun
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna
Tak sobie mówiê dzisiaj do ¿ony, podczas ogl±dania konferencji premiera, sk±d ten facet siê wzi±³ w polityce i dlaczego akurat jego nam narzucaj± media, jako faworyta, o zgrozo, na urz±d prezydenta RP? Ten Tusk to taki mój szwagier Mietek, zwyk³y magister in¿ynier, co w latach walki Polaków z tzw. "komun±", nie potrafi±c nic innego wykonywaæ, pracowa³ na kominach, to mniej chwalebna praca, ni¿ mojego szweagra Mietka, jako nauczyciala praktycznej nauki zawodu...

A nawet Kiszczak nie dobra³ go sobie do targowickiego sto³u, zatem dlaczego mason Olechowski postawi³ na zwyk³ego, przeciêtnego in¿ynierzynê Tuska? Czy w Davos wiedz± co¶ wiêcej na ten temat?

W ogóle, w³±czanie siê w jak±kolwiek debatê, na temat kto, Tusk, czy ma³y zachwiany kaczorek, którego Kiszcak nauczy³ piæ, jest poni¿ej mojej godno¶ci...

boukun

Data: 2009-12-30 17:48:53
Autor: u2
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna
W dniu 2009-12-30 17:39, boukun pisze:

A nawet Kiszczak nie dobra³ go sobie do targowickiego sto³u, zatem
dlaczego mason Olechowski postawi³ na zwyk³ego, przeciêtnego
in¿ynierzynê Tuska? Czy w Davos wiedz± co¶ wiêcej na ten temat?

¯aden z niego in¿ynier. Z wykszta³cenia jest historykiem. Widaæ ten brak
odpowiedniego wykszta³cenia do premierowania. Zamiast niego rz±dzi
Jean-Vincent, ale fiskalizm to jednak nie jest w³a¶ciwa polityka
gospodarcza.

In¿ynierem jest Waldek, ale on nigdy nie pracowa³ w swoim zawodzie. Po
studiach rzuci³ siê w politykê. Biznes przepisa³ na matkê, wiêc o
gospodarce ma blade pojêcie, a w koñcu dali mu odpowiedzialn± tekê
ministra gospodarki. Dlatego polska gospodarka le¿y.

Data: 2009-12-30 17:53:31
Autor: boukun
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhg0uf$5i3$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Oj, le¿y ci ona od ¯yda Mazowieckiego...

boukun

Data: 2009-12-30 17:57:04
Autor: u2
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna
W dniu 2009-12-30 17:53, boukun pisze:

Oj, le¿y ci ona od ¯yda Mazowieckiego...

Po³o¿y³ j± ju¿ Jaruzel.

Data: 2009-12-30 17:59:49
Autor: boukun
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhg0to$p8r$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-30 17:53, boukun pisze:

Oj, le¿y ci ona od ¯yda Mazowieckiego...

Po³o¿y³ j± ju¿ Jaruzel.

No to ¯yda Geremka trzeba do tego do³o¿yæ...
13 grudnia 1981 roku, pocz±tek rozk³adu Polski i niszczenia Polaków...

boukun

Data: 2009-12-30 20:34:15
Autor: = he®sk =
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna
On Wed, 30 Dec 2009 17:48:53 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

¯aden z niego in¿ynier.[...]

 pochwal sie no swoim  wyksztalceniem.
 atr w olsztynie konczyles ? ;-)

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2009-12-30 20:55:39
Autor: u2
Tusk, zwykły inżynierzyna
W dniu 2009-12-30 20:34, = he®sk = pisze:
On Wed, 30 Dec 2009 17:48:53 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Żaden z niego inżynier.[...]

 pochwal sie no swoim  wyksztalceniem.
 atr w olsztynie konczyles ? ;-)

A co ty taki dociekliwy jak mało wprawny esbek na usługach cudaka Donka ? :)

Data: 2009-12-31 15:35:32
Autor: = he®sk =
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna
On Wed, 30 Dec 2009 20:55:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  pochwal sie no swoim  wyksztalceniem.
>  atr w olsztynie konczyles ? ;-)

A co ty taki dociekliwy jak ma³o wprawny esbek na us³ugach cudaka Donka ? :)

 czyli ze nie konczyles. jestes po zawodowce ;o)))

Data: 2009-12-30 18:30:58
Autor: cyc
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhg0fg$5b0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co prawda nie wiem co znaczy uzywane  pojecie " zwykly inzynierzyna " lub tez " izinier " ale wiem , ze zazwyczaj wszyscy ci , ktorzy w ten sposob sie wypowiadaja a inzynierach , czy lekarzach , maja kompleksy . Na ogol wynikaja z tego , ze mimo usilnych staran nie udalo sie im osiagnac takich sukcesow zawodowych .
Inzynier , to inzynier , lekarz to lekarz choc czersto konowal i nie widze powodow aby deprecjonowac to co zazwyczaj ludzie osiagaja ciezka praca .

cyc

Data: 2009-12-30 21:37:04
Autor: MH
Tusk, zwyk³yin¿ynierzyna

Co prawda nie wiem co znaczy uzywane  pojecie " zwykly inzynierzyna " lub tez " izinier " ale wiem , ze zazwyczaj wszyscy ci , ktorzy w ten sposob sie wypowiadaja a inzynierach , czy lekarzach , maja kompleksy .

Istotnie , tutaj trochê Bekon siê zagalopowa³. W wiêkszo¶ci jego postów
postrzegam poprawno¶æ ... NIEEE , nie polityczn± , chociarz z wieloma Jego
pogl±dami siê zgadzam , ale przede wszystkim logiczn± ocen± bie¿±cej sytuacji
politycznej !! Poprostu ch³op logicznie my¶li i postêpuje ...

Ale tutaj Bekon przegi±³ :
 Fakt , jest ca³a masa ludzi , którzy "prze¶lizgnêli" siê przez studia.
In¿yniery , Konowa³y , Prawniki , i co tam jeszcze ...
Nawet nie tak dawno Pasterz Owieczek zosta³ utytuowany dochtorem !!!
Co do tego ostatniego , jest to deprecjacja tytu³ów naukowych i nauki jako
takiej..  Swojego czasu , podaj±c przyk³ad Pana Profesora Grzegorza
Bia³kowskiego , pad³y GROMY i PIERONY , ¿e g³upek to jest (ja te¿) !!!

Dlaczego ?! A cholera wie .. Mo¿e jaki¶ pisiorski KMIOT znalaz³ jego
przynale¿no¶æ do PZPR , albo poprostu obla³ u niego egzamin .. O ile mnie pamiêæ nie myli , ¼le wypowiada³a siê na temat Prof. Bia³kowskiego ,
kobieta pisuj±ca na grupie. ZAZNACZAM !! O ile pamiêæ mnie nie myli.
Je¿eli myli , to proszê "wykasowaæ" ostatnie 3 zdania..
[...]

Dok³adnie !! S± Lekarze i leka¿e , s± In¿ynierzy i inrzynie¿y ...
Jedni czytali Ksi±¿ki , drudzy ksionrzki ...

MH

Data: 2009-12-30 18:31:27
Autor: jerzyn
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Tak sobie mówiê dzisiaj do ¿ony, podczas ogl±dania konferencji premiera,
sk±d ten facet siê wzi±³ w polityce i

Nie zauwa¿y³e¶ ze ludzie Go wybieraj± i mo¿e te...z  wybior± Go na
Prezydenta RP. Daj Bo¿e, bêdzie trochê spokoju po rz±dach tego malucha . Mam jeszcze ma³e pytanie , rozumiem ze tez masz taki dyplom aby tak pob³a¿liwie oceniaæ dorobek piêciu lat nauki .

Data: 2009-12-30 20:55:58
Autor: cytryna
Tusk, zwyk³yin¿ynierzyna

> [...]

Prezydenta RP. Daj Bo¿e, bêdzie trochê spokoju po rz±dach tego malucha . Mam jeszcze ma³e pytanie , rozumiem ze tez masz taki dyplom aby tak pob³a¿liwie oceniaæ dorobek piêciu lat nauki .

Tylko 5 lat nauki, a co za debilny by³ aby chodziæ do 6 klasy, czy te¿ zajmowa³ siê laniem do kropielnic jak jego idol TW Bolek? --

Data: 2009-12-30 21:44:27
Autor: MH
Tusk, zwyk³yin¿ynierzyna
==========================

Tylko 5 lat nauki, a co za debilny by³ aby chodziæ do 6 klasy, czy te¿ zajmowa³ siê laniem do kropielnic jak jego idol TW Bolek?
=======================

Cytrus , chyba czego¶ nie za³apa³e¶ !!  Bolek ??!! , odrêbna bajka !!
W±tek dotyczy Tuska.  No dobra , kogo by nie dotyczy³ ...  Pisz na temat !!

MH

Data: 2009-12-30 18:49:04
Autor: sofu
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

[...]

-- -

Obawiam sie Boukun ze z Plewy taki inzynier jak z koziej dupy trabka.
Jego wykszta³cenie jest adekwatne do umiejetnosci. Dzis on moze tylko
malowac lamperie w kiblach.

sofu

Data: 2009-12-30 19:04:23
Autor: Konstanty Wycirowski
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hhg0fg$5b0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No to mo¿e opowiesz nam boczusiu kochany, jakie to ty masz "wykszta³cenie". Bo, ¿e z zawodu ¿e¼ leniwy bezrobotny, to ju¿ wiemy.

Data: 2009-12-30 21:05:52
Autor: matusm
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

[...]

W ogóle, w³±czanie siê w jak±kolwiek debatê, na temat kto, Tusk, czy ma³y zachwiany kaczorek, którego Kiszcak nauczy³ piæ, jest poni¿ej mojej godno¶ci...bo nadal
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna