Tusk, zwykły inżynierzyna

Data: 2009-12-30 18:31:27
Autor: jerzyn
Tusk, zwykły inżynierzyna

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Tak sobie mówię dzisiaj do żony, podczas oglądania konferencji premiera,
skąd ten facet się wziął w polityce i

Nie zauważyłeś ze ludzie Go wybierają i może te...z  wybiorą Go na
Prezydenta RP. Daj Boże, będzie trochę spokoju po rządach tego malucha . Mam jeszcze małe pytanie , rozumiem ze tez masz taki dyplom aby tak pobłażliwie oceniać dorobek pięciu lat nauki .

Data: 2009-12-30 20:55:58
Autor: cytryna
Tusk, zwykłyinżynierzyna

> [...]

Prezydenta RP. Daj Boże, będzie trochę spokoju po rządach tego malucha . Mam jeszcze małe pytanie , rozumiem ze tez masz taki dyplom aby tak pobłażliwie oceniać dorobek pięciu lat nauki .

Tylko 5 lat nauki, a co za debilny był aby chodzić do 6 klasy, czy też zajmował się laniem do kropielnic jak jego idol TW Bolek? --

Data: 2009-12-30 21:44:27
Autor: MH
Tusk, zwykłyinżynierzyna

Tylko 5 lat nauki, a co za debilny był aby chodzić do 6 klasy, czy też zajmował się laniem do kropielnic jak jego idol TW Bolek?

Cytrus , chyba czegoś nie załapałeś !!  Bolek ??!! , odrębna bajka !!
Wątek dotyczy Tuska.  No dobra , kogo by nie dotyczył ...  Pisz na temat !!

MH

--

Tusk, zwykły inżynierzyna