Tusk, zwykły inżynierzyna

Data: 2009-12-30 18:49:04
Autor: sofu
Tusk, zwykły inżynierzyna

Tak sobie mówię dzisiaj do żony, podczas oglądania konferencji premiera,
skąd
ten facet się wziął w polityce i dlaczego akurat jego nam narzucają media,
jako
faworyta, o zgrozo, na urząd prezydenta RP? Ten Tusk to taki mój szwagier
Mietek, zwykły magister inżynier, co w latach walki Polaków z tzw.
"komuną", nie
potrafiąc nic innego wykonywać, pracował na kominach, to mniej chwalebna
praca,
niż mojego szweagra Mietka, jako nauczyciala praktycznej nauki zawodu...

A nawet Kiszczak nie dobrał go sobie do targowickiego stołu, zatem
dlaczego
mason Olechowski postawił na zwykłego, przeciętnego inżynierzynę Tuska?
Czy w
Davos wiedzą coś więcej na ten temat?

W ogóle, włączanie się w jakąkolwiek debatę, na temat kto, Tusk, czy mały
zachwiany kaczorek, którego Kiszcak nauczył pić, jest poniżej mojej
godności...

boukun
-- -

Obawiam sie Boukun ze z Plewy taki inzynier jak z koziej dupy trabka.
Jego wykształcenie jest adekwatne do umiejetnosci. Dzis on moze tylko
malowac lamperie w kiblach.

sofu

Tusk, zwykły inżynierzyna