Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

Data: 2009-12-30 19:04:23
Autor: Konstanty Wycirowski
Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hhg0fg$5b0$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak sobie mówiê dzisiaj do ¿ony, podczas ogl±dania konferencji premiera, sk±d ten facet siê wzi±³ w polityce i dlaczego akurat jego nam narzucaj± media, jako faworyta, o zgrozo, na urz±d prezydenta RP? Ten Tusk to taki mój szwagier Mietek, zwyk³y magister in¿ynier, co w latach walki Polaków z tzw. "komun±", nie potrafi±c nic innego wykonywaæ, pracowa³ na kominach, to mniej chwalebna praca, ni¿ mojego szweagra Mietka, jako nauczyciala praktycznej nauki zawodu...

A nawet Kiszczak nie dobra³ go sobie do targowickiego sto³u, zatem dlaczego mason Olechowski postawi³ na zwyk³ego, przeciêtnego in¿ynierzynê Tuska? Czy w Davos wiedz± co¶ wiêcej na ten temat?

W ogóle, w³±czanie siê w jak±kolwiek debatê, na temat kto, Tusk, czy ma³y zachwiany kaczorek, którego Kiszcak nauczy³ piæ, jest poni¿ej mojej godno¶ci...

boukun
No to mo¿e opowiesz nam boczusiu kochany, jakie to ty masz "wykszta³cenie". Bo, ¿e z zawodu ¿e¼ leniwy bezrobotny, to ju¿ wiemy.

Tusk, zwyk³y in¿ynierzyna