Tuska nikt w Biedronce nie widział

Data: 2011-03-28 23:29:51
Autor: Inc
Tuska nikt w Biedronce nie widział

Po słynnej już wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego na temat Biedronki, premier Donald Tusk przekonywał, że robi zakupy w tym dyskoncie. "Super Express" to sprawdził. Okazuje się, że nikt premiera w sopockiej Biedronce nie widział.

Dziennikarze sprawdzili, że rodzina premiera ma do najbliższej Biedronki około 700 metrów. Jednak Donalda Tuska w tym sklepie nie widzieli ani pracownicy, ani klienci.

"Takiego klienta rozpoznałabym nawet, gdyby dokleił sobie sztuczn± brodę" - mówi "Super Expressowi" kasjerka z dyskontu.

"Premier Tusk w naszej Biedronce? Prędzej uwierzyliby¶my w kosmitów" - mówi± klienci sopockiego sklepu.

Paparazzi, którzy towarzysz± premierowi krok w krok, również nie przypominaj± sobie, by szef rz±du wybrał się na zakupy do dyskontu. Według nich premier zaopatrywał się na bazarze, a jego żona i córka w galerii handlowej. O Biedronce nie ma jednak mowy.

"Super Express" zapytał zatem rzecznika rz±du Pawła Grasia, w które Biedronce szef rz±du zazwyczaj robi zakupy.

"Nie wiem niestety" - odpowiedział rzecznik.

O sieci dyskontów zrobiło się gło¶no podczas wizyty w osiedlowym sklepie Jarosława Kaczyńskiego. Szef PiS zrobił tam zakupy, by pokazać jaka drożyzna panuje za rz±dów Donalda Tuska. Przy okazji Kaczyński stwierdził, że oczywi¶cie mógłby zrobić zakupy w Biedronce, ale to jest sklep dla tych najbiedniejszych. Premier Tusk ripostował póĽniej, że jego rodzina i znajomi robi± zakupy w Biedronce.

Data: 2011-03-29 08:45:04
Autor: Grzegorz Z.
Inc napisał:

[...]

Ja widziałem.

Data: 2011-03-29 00:47:46
Autor: Hans Kloss
Tuska nikt w Biedronce nie widział
On 29 Mar, 08:45, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ja widzia em.

No to jeste¶ prawdopodobnie jedyny taki w całej III RP. Przypominam ze
pan Tusk zadeklarował iż on i jego rodzina s± STALYMI KLIENTAMI
pierdonki. Tymczasem.. póki co widział go tam jedynie niejaki Grzegorz
G.
J-23

Data: 2011-03-29 09:48:44
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Nie pierdonki tylko Biedronki.

Data: 2011-03-29 10:29:09
Autor: TUsk-154

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1x1pj5ga4fma1$.1qlqo8bvbaaq5$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

Ty Grzesiu, to ile ty masz tego IQ? Tyle samo co Tusk wspolnego z piedronka jak widac :)

Data: 2011-03-29 20:16:24
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 09:47, Hans Kloss pisze:
[...]

nie tylko. W TV (chyba Polsat) pytali ludzi przed ta Biedronka, i jeden z klientow potwierdzil, ze Tusku czesto kupowal w Biedronce, ale tylko przed wyborami.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 09:11:06
Autor: A. Filip
SuperExpress: Tuska nikt w Biedronce nie widział ["Prędzej uwierzylibyśmy w kosmitów"]
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Inc napisał:

[...]

[ http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/328238,tuska-nikt-w-biedronce-nie-widzial.html ]

Ja widziałem.

Kiedy i gdzie widziałeś cudownego premiera? Bo ja uznaje twój "brak precyzji" za "znaczący". Bo w to że nie masz kłopotów z "oczami wyobraźni" nie śmiem wątpić :-)

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nikt-nie-widzia-donalda-tuska-w-biedronce_177716.html
  Nikt nie widziaĹ‚ Donalda Tuska w Biedronce! "PrÄ™dzej uwierzylibyĹ›my w kosmitĂłw"
  Data publikacji: 28.03.2011 11:10

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Z tej mąki chleba nie będzie.

Data: 2011-03-29 09:18:45
Autor: Grzegorz Z.

Inc napisał:

[...]

Kiedy i gdzie widziałe¶ cudownego premiera?

5 stycznia tego roku.

I oducz się swojego chamskiego zwyczaju zmieniania tematów cudzych w±tków.

Data: 2011-03-29 09:32:50
Autor: A. Filip

Inc napisał:

[...]

Jak rozumiem ominięcie kwestii gdzie widziałeś jest najbardziej znaczące? :-)

I oducz siÄ™ swojego chamskiego zwyczaju zmieniania tematĂłw cudzych
wÄ…tkĂłw.

Temat *swoich* postĂłw ustawiam sam. A jak korzystasz z czegoĹ› aĹĽ tak
dupnego co sobie nie potrafi poradzić z "pod-wątkami" na usenecie to ode mnie współczucia dla swoich katuszy zacofańca nie uzyskasz :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Bez sake nawet kwiat wiśni wygląda bardzo zwyczajnie.

Data: 2011-03-29 09:34:10
Autor: Grzegorz Z.

Inc napisał:

[...]

Kiedy i gdzie widziałe¶ cudownego premiera? Bo ja uznaje twój "brak precyzji" za "znacz±cy". Bo w to że nie masz kłopotów z "oczami wyobraĽni" nie ¶miem w±tpić :-)

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nikt-nie-widzia-donalda-tuska-w-biedronce_177716.html
  Nikt nie widział Donalda Tuska w Biedronce! "Prędzej uwierzyliby¶my w kosmitów"
  Data publikacji: 28.03.2011 11:10

5 stycznia tego roku.

Jak rozumiem ominięcie kwestii gdzie widziałe¶ jest najbardziej znacz±ce? :-)

Przeczytaj temat w±tku.

Data: 2011-03-29 09:45:36
Autor: A. Filip

Inc napisał:

[...]

Przeczytaj temat wÄ…tku.

A widziałem i czytałem zbyt wielu pokrętnych i wykrętnych (pro)rządowych
sukinkotów żeby się domyślać kontekstu twojego niby zapewnienia skoro aż
tak *starannie* unikasz "kompletnych zdań".

I zanim siÄ™ czepniesz: nie chodzi tylko o PolskÄ™, tylko o rzÄ…d Tuska (PO)
ktĂłry nie jest w tej kwestii najlepszy ale i tak sporo mu brak do bycia
najgorszym w tej kwestii.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Im straszniejszy przeciwnik, tym sławniejsze zwycięstwo.

Data: 2011-03-29 09:47:42
Autor: Grzegorz Z.

Inc napisał:

[...]

A widziałem i czytałem

I o czym jest temat w±tku?

Data: 2011-03-29 10:26:23
Autor: TUsk-154

Inc napisał:

[...]

Co za ciemniak... Ty momentami jestes gorszy od kaweckiego :)

Data: 2011-03-29 11:06:03
Autor: Grzegorz Z.

Inc napisał:

[...]

Benefisu nie było. Miałe¶ się zamkn±ć.

Data: 2011-03-29 14:53:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 09:32, A. Filip pisze:

[...]

Mógłbyś w zrozumiałych słowach odpowiedzieć na proste pytanie, - dlaczego zmieniasz tytuł nieswojego wątku?

Data: 2011-03-29 20:12:32
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

0) Bo w *DUŻYCH* wątkach trzymanie wszystkich pod-wątków rozbiegających
   siÄ™ tematycznie od sasa do lasa to czysty organizacyjny debilizm.
1) Na usenecie wÄ…tek naleĹĽy do wszystkich ktĂłrzy w nim uczestniczÄ…

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Satyrycy winni ostrzyć swój język na kamieniu mądrości.

Data: 2011-03-29 22:01:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 20:12, A. Filip pisze:

[...]

0/ Bzdura, gdy zamierzasz odbiegać od tematu który poruszył autor to załóż swój własny wątek.
1/ W usenecie teoretycznie można zrobić prawie wszystko. Ale czy godzi się takie rzeczy robić kulturalnemu człowiekowi, dobrze wychowanemu? .. W moich oczach nie jest on kulturalny.

Data: 2011-03-29 10:25:24
Autor: TUsk-154

Inc napisał:

[...]

A wiec jednak widzial go w ciaugu alkoholowym - no nie zle pogrzales, od Sylwestra :)

I oducz się swojego chamskiego zwyczaju zmieniania tematów cudzych w±tków.
A ty oducz sie klamania.

Data: 2011-03-29 09:24:07
Autor: zażółcony
Tuska nikt w Biedronce nie widział

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1k9oblsannz68$.to6nctyaqfnh$.dlg40tude.net...
Inc napisał:

[...]

A ja go widziałem w Silverscreenie dwa razy i raz na cmentarzu.
I też trochę niefortunnie w kontek¶cie tego tematu, widziałem
pani± Tuskow± na zakupach w małym osiedlowym sklepiku
w Sopocie. Trochę niefart, bo sam w Biedronce bywam
bardzo rzadko, więc nie miałem szansy zobaczyć jej tam
- ale cóż :) Jest jak jest ...

Data: 2011-03-29 10:28:09
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1k9oblsannz68$.to6nctyaqfnh$.dlg40tude.net...

Inc napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

no patrz! a żadna kasjerka tyle szczę¶cia nie miała.

wekon

Data: 2011-03-29 20:17:44
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 10:28, wekon pisze:
no patrz! a żadna kasjerka tyle szczę¶cia nie miała.

sa jakies promile szansy ze jakakolwiek kasjerka z tego marketu pracowala tam 3 lata temu. Oczywiste jest, ze jako premier nie ma czasu na lazenie po biedronkach i to w Sopocie.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 18:06:07
Autor: ^he®sk^
Tuska nikt w Biedronce nie widział
On Tue, 29 Mar 2011 08:45:04 +0200, "Grzegorz Z."

Inc napisał:

> Tuska nikt w Biedronce nie widział

Ja widziałem.

a ja nie widzialem chociaz ostatnio przejezdzalem przez sopot!
nie widzialem znaczy sie nie chodzi! co za tumany! ;o)))))

Data: 2011-03-29 12:39:08
Autor: Azxse
Tuska nikt w Biedronce nie widział

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imrn84$j8v$1dont-email.me...

Tuska nikt w Biedronce nie widział

W której Biedronce jełopie? Twego prezesa w otoczeniu pomagierów widziano tylko raz! JEDEN RAZ, łapiesz durniu?

AAA

Data: 2011-03-29 12:55:43
Autor: A. Filip
"Azxse" <azsxe@firtunit.de> pisze:
Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości

Tuska nikt w Biedronce nie widział

W której Biedronce jełopie?

W Biedronce 700m od domu TuskĂłw :-)

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nikt-nie-widzia-donalda-tuska-w-biedronce_177716.html
  Nikt nie widziaĹ‚ Donalda Tuska w Biedronce! "PrÄ™dzej uwierzylibyĹ›my w kosmitĂłw"
  Data publikacji: 28.03.2011 11:10

Twego prezesa w otoczeniu pomagierĂłw widziano tylko raz! JEDEN RAZ,
Ĺ‚apiesz durniu?

A Kaczyński to zasugerował w "oświadczeniu własnym" że tym sklepiku
osiedlowym który "odwiedził medialnie" kupuje "bardzo regularnie"?

Jeśli tak to podaj linka z dokładnym cytatem słowo w słowo, bo ja tam
przeciwko porządnemu/fachowemu przykopywaniu Kaczyńskiemu mam niewiele,
ale partaczy *wszelkiej maści* nie cierpię :-)

P.S. Donald Tusk to tak w ogóle się nie wyleczył z choroby *nadgorliwych* zaprzeczeń/odporów - Czyżby przypadek beznadziejny? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę.

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^he®sk^
On Tue, 29 Mar 2011 12:55:43 +0200, "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote:

"Azxse" <azsxe@firtunit.de> pisze:
> Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomo¶ci

> W której Biedronce jełopie? W Biedronce 700m od domu Tusków :-)

 nie bal sie? ;o)))))

Data: 2011-03-29 20:31:20
Autor: A. Filip
^he®sk^ <tylko.bigbrednie@interia.pl> pisze:
> [...]

> Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości

> W której Biedronce jełopie? W Biedronce 700m od domu Tusków :-)

Może ze względów bezpieczeństwa BOR go wozi na zakupy do jakiejś
odległej biedronki ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Biała twarz kobiety zakrywa wiele defektów.

Data: 2011-03-29 14:32:39
Autor: jadrys
Tuska nikt w Biedronce nie widział
W dniu 2011-03-29 06:29, Inc pisze:
  Przy okazji KaczyĹ„ski stwierdziĹ‚, ĹĽe oczywiĹ›cie mĂłgĹ‚by zrobić zakupy w Biedronce, ale to jest sklep dla tych najbiedniejszych.

Głupszego argumentu chyba nie mógł wymienić.. ?

Data: 2011-03-29 20:19:13
Autor: the_foe
Tuska nikt w Biedronce nie widział
W dniu 2011-03-29 06:29, Inc pisze:
Tuska nikt w Biedronce nie widział

w koblu i myjacego sie,  tez. Podobne wnioski?

--
the_foe

Tuska nikt w Biedronce nie widział