Tuska nikt w Biedronce nie widzia³

Data: 2011-03-29 12:39:08
Autor: Azxse
Tuska nikt w Biedronce nie widzia³

U¿ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:imrn84$j8v$1dont-email.me...

Tuska nikt w Biedronce nie widzia³

W której Biedronce je³opie? Twego prezesa w otoczeniu pomagierów widziano tylko raz! JEDEN RAZ, ³apiesz durniu?

AAA

Data: 2011-03-29 12:55:43
Autor: A. Filip
Tuska nikt w Biedronce nie widział
"Azxse" <azsxe@firtunit.de> pisze:
Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości

Tuska nikt w Biedronce nie widział

W której Biedronce jełopie?

W Biedronce 700m od domu Tusków :-)

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/nikt-nie-widzia-donalda-tuska-w-biedronce_177716.html
  Nikt nie widziaÅ‚ Donalda Tuska w Biedronce! "PrÄ™dzej uwierzylibyÅ›my w kosmitów"
  Data publikacji: 28.03.2011 11:10

Twego prezesa w otoczeniu pomagierów widziano tylko raz! JEDEN RAZ,
Å‚apiesz durniu?

A Kaczyński to zasugerował w "oświadczeniu własnym" że tym sklepiku
osiedlowym który "odwiedził medialnie" kupuje "bardzo regularnie"?

Jeśli tak to podaj linka z dokładnym cytatem słowo w słowo, bo ja tam
przeciwko porządnemu/fachowemu przykopywaniu Kaczyńskiemu mam niewiele,
ale partaczy *wszelkiej maści* nie cierpię :-)

P.S. Donald Tusk to tak w ogóle się nie wyleczył z choroby *nadgorliwych* zaprzeczeń/odporów - Czyżby przypadek beznadziejny? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę.

Data: 2011-03-29 18:06:08
Autor: ^he®sk^
On Tue, 29 Mar 2011 12:55:43 +0200, "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote:

"Azxse" <azsxe@firtunit.de> pisze:
> U¿ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> W której Biedronce je³opie? W Biedronce 700m od domu Tusków :-)

 nie bal sie? ;o)))))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-03-29 20:31:20
Autor: A. Filip
^he®sk^ <tylko.bigbrednie@interia.pl> pisze:
> [...]

> Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości

> W której Biedronce jełopie? W Biedronce 700m od domu Tusków :-)

Może ze względów bezpieczeństwa BOR go wozi na zakupy do jakiejś
odległej biedronki ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Biała twarz kobiety zakrywa wiele defektów.

Tuska nikt w Biedronce nie widzia³