Tuskodonek sladami edziogierka

Data: 2010-08-25 20:41:57
Autor: Hans Kloss
Tuskodonek sladami edziogierka
Polska- uwzgledniajac międzypokoleniowe zobowiązania- ponownie wyszla na prowadzenie w Europejskim Rankingu Najbardziej Zadluzonych Panstw.
Tak przynajmniej twierdza analitycy ekonomiczni New York Timesa, najchetniej, choc wybiorczo, cytowanego przez wielce oswieconych platfonsow dziennnika amerykanskiego. Watpiacym przypominam ze obligacje panstwowe TO TEZ SA DLUGI!
http://www.nytimes.com/2010/03/12/business/global/12pension.html?_r=4
Teraz przestaja juz dziwic iscie lukaszenkowkie polajanki ryzego wobec prezesow OFE oraz rozpaczliwa akcja z podwyzka stawki podstawowej VAT.
Finanse Polski sypia sie i tego prostego faktu nie zdolaja zapalikocic przed ciemnym ludem nawet polaczone sily  platfonsiarskich lzemediow.
J-23

Data: 2010-08-25 13:49:53
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 25, 10:41 pm, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

juz nawet Palikot sie zorientowal, ze Platfonsja tonie...

Data: 2010-08-25 23:01:05
Autor: awe

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:190d7611-03c3-4413-b386-4d10cd4bb2c5l20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Donek sie spotkal z tymi prezesami z OFE jak ten Putin co to niby duzo moze i wszyscy przed nim drza, a prawda taka ze Donek to dupa jas razem z tym swoim kapciowym namiestnikiem co to nagal sie i naobiecywal zeby 3% wyrwac lewicy
No i mamy panowie jak mamy a teraz sie posramy
awe

Data: 2010-08-25 16:50:13
Autor: Pistacjusz
On 25 Sie, 22:41, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Każdy POdbyt wie, że New York Times to PiSiory a racje ma tylko
magister Vincent.

Data: 2010-08-25 22:59:16
Autor: Anatol

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i53v6l$omi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale tu nie chodzi o obligacje państwowe tylko prognozę skumulowanej wartości wszystkich ustawowych zobowiązań ZUS, KRUS i NFZ (emerytury, renty, zasiłki pogrzebowe, świadczenia zdrowotne)  na kilkudziesiąt najbliższych lat w porównaniu do PKB bodaj z 2006, które było zacznie niższe od obecnego w Polsce i wyższe od obecnego, pokryzysowego PKB krajów Europy Zachodniej.

Można podać dowolny poziom takiego zadłużenia w zależności od przyjętego horyzontu czasowego, bo jeżeli wydłużymy horyzont analizy do nieskonczoności to takie zobowiązania także dążą do nieskonczności przy stałym PKB z 2006.

Anatol

Data: 2010-08-25 23:28:10
Autor: Anatol
[...]

To jest prognozowane zadłużenie na 2050 w porównaniu do PKB z 2005 (str. 8). :

http://resources.rybinski.eu/resources/sendFile:d5b4b750-29e0-11df-bffe-001b24eff4d8:1

przy czym autorzy założyli dla Polski oprócz niezmiennego wobec innych krajów i mocno nieaktualnego PKB, najwyższy wskaźnik starzenia społeczeństwa oraz zawyżoną stopę zastąpienia ze środków publicznych :

http://www.rybinski.eu/?p=1052&lang=pl

Anatol

Data: 2010-08-25 23:31:52
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i54078$s4v$1inews.gazeta.pl...

[...]

czyli jednym slowem spoko chlopaki. ja tam radze jesli macie gotowke w banku czy w akcja - warto kupic jakies mieszkania pod wynajem - bo jak sie to wszystko zawali chociaz bedziecie mieli na chleb
awe

Data: 2010-08-25 17:10:00
Autor: Pistacjusz
On 25 Sie, 23:31, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Anatol" <c...@usuntowp.pl> napisał w wiadomościnews:i54078$s4v$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> horyzontu czasowego, bo jeżeli wydłużymy horyzont analizy do
> nieskonczoności to takie zobowiązania także dążą do nieskonczności przy

-- -- -- -- -- -
[...]

Kataster wprowadzą (niechętnie bo sami lokują w nieruchomościach).
Kupuj złoto.

Data: 2010-08-26 02:30:59
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:879c3f63-89e1-4f7f-9b4e-1d27d379f1cax25g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> horyzontu czasowego, bo jeżeli wydłużymy horyzont analizy do
> nieskonczoności to takie zobowiązania także dążą do nieskonczności przy

-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
tak zloto to nie jest zly pomysl, ale nastepna bańka bedzie wlasnie na zlocie. zawsze bowiem chodzi o to zeby dymac a nie zostac wydymanym. udana inwestycja to w odpowiednim momencie wskoczyc i wyskoczyc. z tym katasterem to moze i pewnie tak sie skonczy, ale raczej nie sadze. Jednak chodzi o to aby zachowac wartosc posiadanej kasy. Jednak mimo wszystko polecam domy i ziemie. Byle nie w Bogatyni:-)
awe

Data: 2010-08-25 19:30:49
Autor: Pistacjusz
On 26 Sie, 02:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:879c3f63-89e1-4f7f-9b4e-1d27d379f1cax25g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

aby zachowac wartosc posiadanej kasy. Jednak mimo wszystko polecam domy i

Nie ma takiej możliwości abyś stracił na złocie w dłuższej
perspektywie.
Wszystkie zasoby walutowe są napompowane instrumentami pochodnymi
wielokrotnie
ponad zdolność produkcji więc złoto nie może stracić znacząco a w
perspektywie będzie rosło stale.
Jeśli chwilowo stanieje tym bardziej trzeba kupować.
Można zmniejszyć produkcję złota a potem ją przyspieszyć i wtedy masz
gwałtowny wzrost i spadek ale w dalszej perspektywie i tak masz
wzrost, no chyba że ktoś wymyśli metodę produkcji złota z powietrza.
Ziemia czy nieruchomość jest najłatwiejsza do opodatkowania i
najtrudniejsza do sprzedania w kryzysie.
Podatki mogą sprowadzić wartość nieruchomości poniżej zera a na złoto
można tylko wprowadzić nakaz sprzedaży lub zakaz posiadania.
Spekulacja to zawsze dobry pomysał jeżeli dobrze znasz rynek na którym
spekulujesz.
Ale zyski najlepiej odkładać w złocie.

Data: 2010-08-26 06:15:09
Autor: Chiron

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f6dc289b-6a0c-4d37-9559-3abf5b06a9f8@j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

można tylko wprowadzić nakaz sprzedaży lub zakaz posiadania.
Spekulacja to zawsze dobry pomysał jeżeli dobrze znasz rynek na którym

W sumie tak, z jednym wyjątkiem:
Jeśli nie produkcją złota z powietrza to czym jest pieniądz fiducjarny?
:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-26 08:56:31
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6dc289b-6a0c-4d37-9559-3abf5b06a9f8j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

można tylko wprowadzić nakaz sprzedaży lub zakaz posiadania.
Spekulacja to zawsze dobry pomysał jeżeli dobrze znasz rynek na którym
No dobrze ale co z tego ze zloto latwo sprzedac. W kryzysie najwazniejsza jest ochrona kapitalu. Zloto zawsze moze ci ktos latwo odebrac  czy opodatkowac tak samo jak opodatkowac dom czy ziemie.  Jesli moga to to moga tamto. Najwazniejsze zeby uciec od kasy w kryzysie, bo rzadza nami mentalni bandyci. Jaki jest sens wplacania kasy do OFE jesli oni 60% z tej kasy laduja w obligacje. Kupowac obligacje potrafi kazdy tak jak kazdy w PL za komuny potrafil zapisac sie na pralke czy lodowke. Prawda jest taka ze ktos za Buzka wymyslil se ten biznes ktory mial im robic dobrze a nie przyszlym emerytom. To po prostu dojenie narodu na prowizjach a przy okazji dano im instrument - kapital do robienia lewiej kasy na gieldzie + lewe prowizje od zamowien analiz + oplat za kampanie reklamowe. Zyc nie umierac
awe

Data: 2010-08-25 22:59:46
Autor: awe
[...]

Podaj caly tekst nie kazdy tam jest zarejestrowany
awe

Data: 2010-08-26 00:06:14
Autor: Kaczysta
[...]

Nie ma żadnego długu - jest tylko do szybkiego zapłacenia 65 mld $ roszczeń (ze strony tych, co wiadomo).
AZ

Tuskodonek sladami edziogierka